Plus ze houdt van (halve) negers, win.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:01 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
KK is wel goed te doen trouwens:
[ afbeelding ]
Jaloers op haar ASS zekerquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:02 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind haar niet zo sexy. Te opgespoten.
Zekers.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:01 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
KK is wel goed te doen trouwens:
[ afbeelding ]
Zak over haar hoofd en kk hard neuken voor SURIMARIBOquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zekers.
[ afbeelding ]
Alleen dat hoofd, ik weet niet. Soms heeft ze echt zo'n inhoudsloos, dom hoofd. Maar daar voel je niks van.
Dus omdat ik haar niet knap vind ben ik jaloersquote:
Meh, dat kapselquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dus omdat ik haar niet knap vind ben ik jaloers? Ze heeft wel een goede ass tho. Maar ik zou Amber Rose veel harder doen, en haar ass is ook niet verkeerd
Uit bro-love kan ik niks anders dan concluderen dan dat hij (haar ex) een eindbaas-certificaat krijgt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Plus ze houdt van (halve) negers, win.
Lolquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Kim Kardashian heeft wel zo'n ass waar van je weet dat die over 10 jaar in haar knieholten hangt.
Pics van Amber?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dus omdat ik haar niet knap vind ben ik jaloers? Ze heeft wel een goede ass tho. Maar ik zou Amber Rose veel harder doen, en haar ass is ook niet verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kardashian gisteren Halloween:![]()
Mwah, zal lastig gaan denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Kim Kardashian heeft wel zo'n ass waar van je weet dat die over 10 jaar in haar knieholten hangt.
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:07 schreef Sinji het volgende:
Amber RoseMaar het is vandaag HalloweenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kardashian gisteren Halloween:
[ afbeelding ]I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Mensen die haten op dat kapsel snappen het leven niet.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mwah, zal lastig gaan denk ik
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |