abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103943969
Had al eerder mn frustraties over nidalee verwachtingen geuit, maar dit was er weer eentje :)

Wel mooi gewonnen, had iets van 6/1 ofzo rabbadon gerushed (karthus met 1 speer halveren, is leuk:P)

Maar natuurlijk als ik iemand net niet kon healen (geen mana) of als ik wegvluchte in plaats van mee te vechten (wederom, geen mana en cougar form is nou geen onoverwinnelijkheid) dan was alles mijn schuld dit dat :P

Mensen moeten ook kunnen inschatten dat ik niet altijd hun handje kan vasthouden.

Misschien is het dat wel, mensen die zeuren als je niet meevecht en ze gaan dood, waarbij je anders zélf ook dood was gegaan maar wijs dus niet meedeed.
  vrijdag 4 november 2011 @ 00:35:52 #202
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_103944047
Mensen die vinden dat je lekker mee moet suiciden :').

Net nog een potje gewonnen terwijl de enemy Ryze op 22-6-7 eindigde _O- .

Onze Karthus besloot even 8 keer tegen hem dood te vallen op mid :'), eindigt op 8-17 maar heeft wel het meeste gold gefarmed :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_103946377
Die dood dan natuurlijk ook minions als een beest, door er even langs te lopen.
pi_103950124
Gisteravond zei iemand van enemy team dat hij mijn oog eruit zou prikken en mij zou gaan skullfucken. ;( :')
pi_103950245
Someones making friends :) wat had je ze nou aangedaan dan, dat kreeg ik niet helemaal mee :)
pi_103950399
Oh ik maakte die Nunu af en Kennen ook op 1 of andere manier. Ik weet ook niet wat ik deed, ik drukte maar op wat knopjes want het was nogal een chaos bij onze 2e mid turret. Maar die Nunu zat al eerder in die game te miepen dat mijn R van Garen OP range heeft. 't Is maar een klein kringetje. :')
pi_103950468
Geskullfucked door een yeti en een hamster

wel lekker fuzzy
pi_103950544
Als je van furries houdt ja.
pi_103950588
hahaha

achja, je hebt er wel weer wat vriendjes bij :) weet niet of ik er vanavond oft weekend ben btw, moeten jullie het zonder feeder doen :)
pi_103950927
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:57 schreef Kijana het volgende:
Als je van furries houdt ja.
Ik begrijp hieruit dat furries niet helemaal je ding zijn, maar skullfucken geen probleem is?
Vicariously I live while the whole world dies
pi_103951777
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:10 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ik begrijp hieruit dat furries niet helemaal je ding zijn, maar skullfucken geen probleem is?
:')

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:59 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
hahaha

achja, je hebt er wel weer wat vriendjes bij :) weet niet of ik er vanavond oft weekend ben btw, moeten jullie het zonder feeder doen :)
Feeder? Je bent eerder onze carry. :P
pi_103952129
Ik moet minder kloten , maar shako is zo leuk met boxjes :D misschien ga ik wel meer junglen als ik shako echt goed onder de knie krijg, kan marcel ap mid ;)
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:24:44 #213
148823 znarch
ondertitel
pi_103953042
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:10 schreef nyny83 het volgende:

[..]

:D _O- _O-
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:25:39 #214
148823 znarch
ondertitel
pi_103953073
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik moet minder kloten , maar shako is zo leuk met boxjes :D misschien ga ik wel meer junglen als ik shako echt goed onder de knie krijg, kan marcel ap mid ;)
Shaco jungle zou iets makkenlijker moeten zijn nu. Het lastigste aan shaco jungle is op tijd op je plek staan anders krijg je niet al je boxjes geplaatst xD Dus als je ook maar een beetje lag hebt of te traag koopt gaat het al fout. Verder is jungle shaco best leuk :P
pi_103954141
Grappig om met zo'n kleine patch opeens overal shaco's tegen te zien komen. Voor de patch deed hij het ook prima, maar toen durfde niemand hem aan te raken :')
Conscience do cost.
  vrijdag 4 november 2011 @ 13:04:15 #216
148823 znarch
ondertitel
pi_103954253
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:00 schreef ems. het volgende:
Grappig om met zo'n kleine patch opeens overal shaco's tegen te zien komen. Voor de patch deed hij het ook prima, maar toen durfde niemand hem aan te raken :')
I had hem nog niet toen. Heb echter ook voor de patch al een paar shacos echt hard zien gaan pentakills alles. Vond alleen zijn jungle nooit echt tof xD
pi_103954273
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:00 schreef ems. het volgende:
Ik vermaak me vooral met faalvlads op mid :P
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 4 november 2011 @ 13:10:07 #218
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_103954410
.. En de hoeveelheid Malzahars. ;(

Die ultimate is zó frustrerend, geen manier om daaraan te ontsnappen als je in zijn range zit. Dat in combinatie met null void en malefic visions is het gewoon instant death als ik met Lux speel.
Enige manier om het te counteren is veel defence.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_103954475
Malzahar vind ik al lang niet meer wat het geweest is. Op lux moet het kunnen, en na level 6 gewoon je vinger op de flash houden :P
Conscience do cost.
pi_103954552
CSS tegen malzulti en weg ben je :)
  vrijdag 4 november 2011 @ 13:14:56 #221
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_103954559
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:12 schreef ems. het volgende:
Malzahar vind ik al lang niet meer wat het geweest is. Op lux moet het kunnen, en na level 6 gewoon je vinger op de flash houden :P
Het probleem is meestal dat sommige Malzahar's fash gebruik voor offence, als hij opeens naast me staat en meteen die combo doet is er geen tijd voor mij om op te reageren. Enige wat ik kan doen is afstand houden en voor 't beste hopen.

Ik vind hem gewoon kut om tegen te vechten. :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
CSS tegen malzulti en weg ben je :)
CSS?
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_103954617
quicksilversash
pi_103954830
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:14 schreef MrEarcheese het volgende:

[..]

Het probleem is meestal dat sommige Malzahar's fash gebruik voor offence, als hij opeens naast me staat en meteen die combo doet is er geen tijd voor mij om op te reageren. Enige wat ik kan doen is afstand houden en voor 't beste hopen.

Ik vind hem gewoon kut om tegen te vechten. :')

Daarom moet je je vinger erop houden op level 6, omdat je weet dat die flash van hem eraan komt :P

En inderdaad, QSS. Hoewel ik denk dat je beter voor banshee's kan gaan gezien hij zijn ult later waarschijnlijk niet voor jou zou bewaren.
Conscience do cost.
pi_103955155
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 18:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
DIe build doet een beetje squishy aan. Je bent wél een melee char en moet een teamfight kunnen overlegen. Misschien die verdedigende items (Zhonya's en Abyssal Scepter) samen met die Lich Bane?
Zou ik zeker niet doen, door de passive en ultimate van Poppy en haar snelle movement speed heb je het echt niet nodig. Helemaal Zhonya's niet, je wilt iemand doodmaken en dan snel weer wegrennen. Dat is namelijk het nadeel van AP Poppy, je hebt een ongelooflijke burst, maar daarna even niks meer. Trek je dan even terug (na de carry uitgeschakeld te hebben) en zoek een mogelijkheid om er daarna weer voor te gaan.

Maar nogmaals, defensive items op Poppy zou ik nooit nemen.
pi_103955682
Wat de gloeiende tering is dezen? Janna die cv neemt, maar het hele potje niet gebruikt. Jungle Tryndamere die niet komt ganken. Mid Sion die iedereen voor noob uitmaakt. Bot support Janna, die halverwege de lanephase naar mid komt en niet wil vertrekken. Blitzcrank die nooit goed positioneert en elke grab mist.

Waar heb ik dit aan verdient? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')