Ik begrijp hieruit dat furries niet helemaal je ding zijn, maar skullfucken geen probleem is?quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat furries niet helemaal je ding zijn, maar skullfucken geen probleem is?
Feeder? Je bent eerder onze carry.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:59 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
hahaha
achja, je hebt er wel weer wat vriendjes bijweet niet of ik er vanavond oft weekend ben btw, moeten jullie het zonder feeder doen
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat furries niet helemaal je ding zijn, maar skullfucken geen probleem is?
Shaco jungle zou iets makkenlijker moeten zijn nu. Het lastigste aan shaco jungle is op tijd op je plek staan anders krijg je niet al je boxjes geplaatst xD Dus als je ook maar een beetje lag hebt of te traag koopt gaat het al fout. Verder is jungle shaco best leukquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik moet minder kloten , maar shako is zo leuk met boxjesmisschien ga ik wel meer junglen als ik shako echt goed onder de knie krijg, kan marcel ap mid
I had hem nog niet toen. Heb echter ook voor de patch al een paar shacos echt hard zien gaan pentakills alles. Vond alleen zijn jungle nooit echt tof xDquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:00 schreef ems. het volgende:
Grappig om met zo'n kleine patch opeens overal shaco's tegen te zien komen. Voor de patch deed hij het ook prima, maar toen durfde niemand hem aan te raken
Ik vermaak me vooral met faalvlads op midquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:00 schreef ems. het volgende:
Grappig om met zo'n kleine patch opeens overal shaco's tegen te zien komen. Voor de patch deed hij het ook prima, maar toen durfde niemand hem aan te raken
Het probleem is meestal dat sommige Malzahar's fash gebruik voor offence, als hij opeens naast me staat en meteen die combo doet is er geen tijd voor mij om op te reageren. Enige wat ik kan doen is afstand houden en voor 't beste hopen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:12 schreef ems. het volgende:
Malzahar vind ik al lang niet meer wat het geweest is. Op lux moet het kunnen, en na level 6 gewoon je vinger op de flash houden
CSS?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
CSS tegen malzulti en weg ben je
Daarom moet je je vinger erop houden op level 6, omdat je weet dat die flash van hem eraan komtquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:14 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Het probleem is meestal dat sommige Malzahar's fash gebruik voor offence, als hij opeens naast me staat en meteen die combo doet is er geen tijd voor mij om op te reageren. Enige wat ik kan doen is afstand houden en voor 't beste hopen.
Ik vind hem gewoon kut om tegen te vechten.
Zou ik zeker niet doen, door de passive en ultimate van Poppy en haar snelle movement speed heb je het echt niet nodig. Helemaal Zhonya's niet, je wilt iemand doodmaken en dan snel weer wegrennen. Dat is namelijk het nadeel van AP Poppy, je hebt een ongelooflijke burst, maar daarna even niks meer. Trek je dan even terug (na de carry uitgeschakeld te hebben) en zoek een mogelijkheid om er daarna weer voor te gaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
DIe build doet een beetje squishy aan. Je bent wél een melee char en moet een teamfight kunnen overlegen. Misschien die verdedigende items (Zhonya's en Abyssal Scepter) samen met die Lich Bane?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |