Ja, doe maarquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:20 schreef IJsdraakje het volgende:
IK IK IK.
Oh wacht, dan moet ik eerst nog even snel beginnen.
Nee, ik zat er al heel lang over te denken, maar kom er niet op.quote:
Oe nice SQ, die zijn altijd handig om te hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
Examen Prince2 Practitioner... ik had Foundation een maand terug gedaan en mocht meteen door voor Practitioner gelukkig, zodat ik straks een projectmanagement eindbaas ben zonder ooit een project te hebben gemanaged![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
Examen Prince2 Practitioner... ik had Foundation een maand terug gedaan en mocht meteen door voor Practitioner gelukkig, zodat ik straks een projectmanagement eindbaas ben zonder ooit een project te hebben gemanaged![]()
Om mij te pesten, want nu moet ik opstaan om een lamp aan te doen.quote:
Prince2 zegt me helemaal niks..quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
ook enkel op papier maar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Prince2 zegt me helemaal niks..
Maar: top, dat je straks een eindbaas bent![]()
Stoer! Ik wens je veel succes, vooral voor vanavond!quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had gister geen zin om te paffen wegens teveel gepaft zaterdag en toen bedacht ik me dat ik die lijn best voort kon zetten. Nu nog even heel veel willpower vinden
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarschijnlijk nog een ziekte erbij want de vorige 2 waren niet genoeg
Eindbazigheid is eindbazigheid.quote:
Serieus... Ook al niks meer waard dus dat papiertje...quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
Oh... jottemquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarschijnlijk nog een ziekte erbij want de vorige 2 waren niet genoeg
wat een bullcrap. Je weet niet eens wat mijn baan dan wel isquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:27 schreef Zak het volgende:
[..]
Serieus... Ook al niks meer waard dus dat papiertje...
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:27 schreef Zak het volgende:
[..]
Serieus... Ook al niks meer waard dus dat papiertje...
dit ... plus dat je er misschien later wel wat mee gaat doenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een bullcrap. Je weet niet eens wat mijn baan dan wel is
ik hoop over een paar jaar toch wel PM te zijn jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit ... plus dat je er misschien later wel wat mee gaat doen
ja ja, was het hoogtepunt van de dagquote:
Oh, maar sommige pantoffels zijn ook echt heeeeeeel fijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja ja, was het hoogtepunt van de dag![]()
(nee dat lieg ik, want ik heb nieuwe pwantoffels, dat was het hoogtepunt!)
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:03 schreef Lindytje het volgende:
Ik word wel steeds bevestigd in mijn luiheid...
'dit vak moet je echt volgen!! Niet proberen zelf thuis te doen!!'
*begint de avond van te voren, 2/3 van de modules door, denkt : 'nah... zal wel...' en haalt een 8*
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, maar sommige pantoffels zijn ook echt heeeeeeel fijn![]()
Die zijn de beste ja!!quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die zijn de beste ja!!
Alleen kan ik daar hier niet mee door de kamer lopen, dan loopt Sien de hele tijd in mijn voeten te bijten: KNUFFELSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
Oeh... ja!! Kitty!quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:12 schreef Loqi het volgende:
[..]Sien ja? maf beest
Ik bewaar wel een van de oude uitgewassen voor Brody straks, kan ie die slopen (of inkruipen)
Dattemquote:
Yaaaay maar wle jammer voor de verhalenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn stagiaire (dat baggerwijf) heeft vandaag iom mij en de opleiding besloten te stoppen met haar stage![]()
![]()
![]()
Lekker alles met de opleiding net afgerond , nu naar huis, ik ga een fles wijn open trekken om het te vieren:P
Blok aan mijn been = weg![]()
Ik kreeg nog de opmerking mee dat ze het zo naar vond dat ik zo vaak zei dat een patiënt dood moest enzo![]()
Ze dacht dat ik dat meende![]()
![]()
![]()
Humor is blijkbaar niet voor iedereen weggelegd
Jammer dat je niet op de meeting komt, je had haar uit moeten nodigenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn stagiaire (dat baggerwijf) heeft vandaag iom mij en de opleiding besloten te stoppen met haar stage![]()
![]()
![]()
Lekker alles met de opleiding net afgerond , nu naar huis, ik ga een fles wijn open trekken om het te vieren:P
Ik kreeg nog de opmerking mee dat ze het zo naar vond dat ik zo vaak zei dat een patiënt dood moest enzo![]()
![]()
![]()
Die laatste opmerkingquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:34 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een miet! Wat mij er aan herinnert,mijn stagiaire komt als het goed is morgen weer (of niet,komt vaker niet dan wel)quote:
Kan dat ook nog? Ik vind sint maarten al irritant.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
Komen al die koters trick or treaten, ik heb nog geen kauwgompje in huisfail
Sint maarten doen ze hier dan weer nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan dat ook nog? Ik vind sint maarten al irritant.
Scheelt. Kinderen prima, maar niet (het liefst zo vals mogelijk) zingend aan m'n deur.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sint maarten doen ze hier dan weer niet
Bedoelde je voor mij omdat lindy mij quote of vraag je aan lindy?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dattem
Wat is de score so far als ik zo brutaal mag zijn?
Nee ik had het tegen jouquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bedoelde je voor mij omdat lindy mij quote of vraag je aan lindy?
Waarom is het raar dat hier geen sint maarten gevierd wordt, en waarom is het raar als iemand bij jullie iets aan halloween doet? Damn, step out of the comfort zonequote:Op maandag 31 oktober 2011 19:12 schreef Whoopdidoo het volgende:
Vind het zo raar dat bij jullie geen sint maarten is.
Al kwamen ze hier vrijdag in t winkelcentrum ook iets halloweenachtigs doen. Al mn collega's hadden iets van wtf, ten eerste doen we daar niet aan, ten tweede was het nog niet de 31e.
Ik vind sint maarten wel![]()
Wat is een ouderling?
Ik weet niet in wat voor context zo'n grap geplaatst is, maar kan me voorstellen dat je stagiair dr raar van op kijktquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:34 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier tegenwoordig ook niet meer eigenlijk. Weinig kleintjes over in de buurt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bij ons wordt geen sint maarten en geen halloween gevierd. Soms wel een verdwaald groepje kinderen hoor, maar we hoeven er echt niks voor in te kopen of klaar te zetten.
En dan zelf lekker opsnaaien omdat er uiteindelijk niemand komt! Omnomnomnoommm!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
naja, ik heb dus nooit ook maar iets van snoep in huis, dus ik had eigenlijk wel een zakkie mee moeten nemen van de winkelAch ja...
Ja maar gewoon dat het verschilt terwijl het toch echt niet zo'n groot land is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom is het raar dat hier geen sint maarten gevierd wordt, en waarom is het raar als iemand bij jullie iets aan halloween doet? Damn, step out of the comfort zone![]()
Wtf is dit eigenlijk voor saaie tekstquote:Drie Koningen, drie koningen geef mij een nieuwe hoed
Mijn oude is versleten, mijn moeder mag 't niet weten
Drie Koningen, drie koningen geef mij een nieuwe hoed
En váls! en dan sta je daar "oooh wat kun jij goed zingen zeg! Hier, een snoepje!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat de meet op de 12e is, anders had ik het kluitje mooi kunnen ontvluchten.
(En nee, zo erg is het ook weer niet. Maar er zijn jaren geweest dat er écht heel veel grut langskwam en dan blijf je lopen. Of staan, want tegen de tijd dat groep x uitgezongen is, staat groep y weer bij je deur. EN DIE LIEDJES ZIJN ZO SCHIJTIRRITANT. Maar goed, dat was vroegâh.)
Dat ja.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
En váls! en dan sta je daar "oooh wat kun jij goed zingen zeg! Hier, een snoepje!Lekker veel in je mond stoppen, stil ben je veel leuker
Ik vind jou best een beetje raar soms.....quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:33 schreef Whoopdidoo het volgende:
Bah de vliegtuigen doen weer alsof ze neerstorten.
Die aanvliegroute gebruiken ze al een tijdje hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:33 schreef Whoopdidoo het volgende:
Bah de vliegtuigen doen weer alsof ze neerstorten.
hier in amsterdam doen ze bijna nergen aan sint maarten! ik vind dat zo raar, ik moest er niet aan denken als kind dat ik geen sint maarten mocht lopenquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom is het raar dat hier geen sint maarten gevierd wordt, en waarom is het raar als iemand bij jullie iets aan halloween doet? Damn, step out of the comfort zone![]()
Wat erg.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind jou best een beetje raar soms.....![]()
Lin! Hoe heet jouw visagie toko nou precies?
Ik heb het op m'n 13de oid voor het eerst gedaan en dat is ook de enige keer dat ik ooit Sint Maarten heb gelopen. Toen liep ik met de zusjes en broertje van een vriendin mee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier in amsterdam doen ze bijna nergen aan sint maarten! ik vind dat zo raar, ik moest er niet aan denken als kind dat ik geen sint maarten mocht lopen
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
Hier in eindhoven heb je zo'n vinexwijk die aan de rand van het vliegveld is gebouwd. Inmiddels wonen daar veel mensen. En wat hebben die mensen gedaan? Juist, een actieklupje opgericht tegen het vliegveldlawaai!! Want hun vinex kutkindjes worden er wakker van!
ALS JE HET NIET KAN HANDELEN, GA DAN GVD NIET ONDER EEN VLIEGVELD WONEN!!!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
Hier in eindhoven heb je zo'n vinexwijk die aan de rand van het vliegveld is gebouwd. Inmiddels wonen daar veel mensen. En wat hebben die mensen gedaan? Juist, een actieklupje opgericht tegen het vliegveldlawaai!! Want hun vinex kutkindjes worden er wakker van!
En zich maar afvragen waarom die huizen zo goedkoop zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
Je weet dat die dingen niet zomaar aan de grond staan he?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:41 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]Dat is echt dom.
Maar ik vind alkmaar nou niet bepaald dicht bij het vliegveld. Het ligt ook gewoon aan mij, anderen hoor ik er nooit over. In Leiden hoor/zie ik ze ook altijd.
Daar moeten ze dan maar wat op verzinnen vind ikquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet dat die dingen niet zomaar aan de grond staan he?
Ik woon onder de rook van Volkel (quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:41 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]Dat is echt dom.
Maar ik vind alkmaar nou niet bepaald dicht bij het vliegveld. Het ligt ook gewoon aan mij, anderen hoor ik er nooit over. In Leiden hoor/zie ik ze ook altijd.
Als die ploffen heb jij er het minste last van.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik woon onder de rook van Volkel (:') ) Militaire vliegbasis...ook fijn die straaljagers en whathaveyounot wat allemaal overkomt. Het boeit me niet zo eik....sommige zijn wel spectaculair, vooral als ze zo in formatie vliegen enzo
Ook een hele geruststellende gedachte...op Volkel liggen nucleare bommen opgeslagen!
EENSCH!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik woon 3 straten van de a13 en dat heb ik heul niet gezien toen ik hier ging wonen, ik ga ook een klupje oprichten![]()
O en als ik m'n best doen hoor ik de vliegtuigen die op Zestienhoven landen. Ga ik ook een klup voor oprichten.
En weet je waar ik pas een klup voor ga oprichten? Voor die KUTVOGELS DIE ZO ONTIEGELIJK HARD TJILPEN!
DAT HET KAN IN NEDERLAND!
Of waarom 43% van die wijk nu al drie jaar te koop staat. Vinexwijkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En zich maar afvragen waarom die huizen zo goedkoop zijn.
My thoughts exactly!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als die ploffen heb jij er het minste last van.
Ja maar vinex.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of waarom 43% van die wijk nu al drie jaar te koop staat. Vinexwijken
En ik elke keer heel hard lachen als mensen vertellen dat ze in dat stinkoord wonen. Kijken ze altijd heel beteuterd. Volgens mij balen ze er zelf ook van
Ja zeg, kankervogels om half vijf 's morgens, dat die ff doodgaan ofzoquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik woon 3 straten van de a13 en dat heb ik heul niet gezien toen ik hier ging wonen, ik ga ook een klupje oprichten![]()
O en als ik m'n best doen hoor ik de vliegtuigen die op Zestienhoven landen. Ga ik ook een klup voor oprichten.
En weet je waar ik pas een klup voor ga oprichten? Voor die KUTVOGELS DIE ZO ONTIEGELIJK HARD TJILPEN!
DAT HET KAN IN NEDERLAND!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
My thoughts exactly!!
er schijnt een behoorlijke stash te liggen trouwens, is onlangs via 1 van die 'leaks' sites nog bekend gemaakt
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moest wel heel hard lachen om de buren laatst. Hebben echt jaren zo'n windgonggeval in de tuin gehad, gingen ze aan de andere kant van het huis slapen. Twee dagen later was de gong weg.
Pehehehehequote:Op maandag 31 oktober 2011 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moest wel heel hard lachen om de buren laatst. Hebben echt jaren zo'n windgonggeval in de tuin gehad, gingen ze aan de andere kant van het huis slapen. Twee dagen later was de gong weg.
Ik loller er nog steeds om... Waar heb je het vandaan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Die buren zijn soberzo een beetje apart.
Daar moeten we pas een klup voor oprichten.quote:
Wat, m'n buren? Het huis naast me.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik loller er nog steeds om... Waar heb je het vandaan?
Nee muts, soberzo!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, m'n buren? Het huis naast me.
KLB ergens. Ooit.quote:
Ey, ik doe iig mijn best!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vond "fluiten" wel heel mooi trouwens.
Woord van 101 punten en nog ben ik niet ingehaald.
Ik vond 'm serieus mooi.quote:
Geeft het eindresultaat dan licht?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga nog ff lekker poepen denk ik...Radioactieve Bami het gaat dwars door je heen
Deze mededeling werd u geheel vrijblijvend en belangeloos aangeboden door Puckzzz.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Poeder is fijner van structuur dan poedersuuker. Voor de rest komt het aardig overeenquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu heb ik zin om te kijken of los poeder net zo mooi stuift als poedersuiker.
...maar ik heb geen goedkope poeders om het mee te testen.
Gaaf.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Poeder is fijner van structuur dan poedersuuker. Voor de rest komt het aardig overeen
Hoe kom je hier in godsnaam op?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu heb ik zin om te kijken of los poeder net zo mooi stuift als poedersuiker.
...maar ik heb geen goedkope poeders om het mee te testen.
Het ging in het make up topic net over poeders, maar ik ben daar al aan het vervuilen, dus ik ga hier verder. Want hier mag het.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe kom je hier in godsnaam op?
Ik heb altijd het idee dat het een hoax/bangmakerij whatever is.quote:onderwerp: FW: Tr : BERICHT VAN DE POLITIE - ZEKER LEZEN EN DOORSTUREN !!!
POLITIE - ZEKER LEZEN!!!!
Spoedbericht van de politie over (wederom) een nieuwe berovingstruc van OOSTBLOK-criminelen ...
Héél belangrijk !!!
In een benzinestation in Antwerpen stapte een man op een vrouw af die stond te tanken.
Hij bood aan haar te helpen, een type Oostblokker, stelde zich voor als schilder en gaf haar zijn visitekaartje.
Zij nam het visitekaartje aan als blijk van goede wil en stapte terug in haar auto.
De man stapte toen in een andere auto die bestuurd werd door een andere man.
Toen de vrouw zich klaarmaakte om verder te rijden zag ze dat beide mannen
op dat ogenblik ook gingen vertrekken.
Bijna onmiddellijk voelde ze zich onwel en leek geen adem meer te kunnen halen.
Ze probeerde het raampje te openen en werd er zich van bewust dat de misselijk
makende geur op haar hand zat, n.l. de hand die het visitekaartje had aangenomen.
Ze zag dat de auto met beide mannen haar op de voet volgde en was zich er van bewust dat ze snel iets moest doen.
Ze reed de parking op van het eerstvolgende benzinestation, stopte en begon onmiddellijk en herhaaldelijk te toeteren en om hulp te roepen.
Beide mannen sloegen toen heel snel op de vlucht, maar de vrouw voelde zich nog steeds onwel.
Pas een tijdje later begon de vrouw zich weer beter te voelen.
Er zat dus duidelijk een substantie op het kaartje, die haar flink in de problemen
had kunnen brengen.
Dit verdovend middel heet BURUNDANGA en wordt gebruikt om mensen te overvallen, om hen te bestelen of op een andere manier van hen te profiteren.
Deze drug is vier maal krachtiger dan een verkrachtingsdrug en is overdraagbaar via een simpel visitekaartje.
Wees voorzichtig en neem dus geen visitekaartje aan van een onbekende, zeker als U op dat ogenblik alleen bent.
Dit geldt ook voor mensen die U thuis bezoeken en U hun diensten aanbieden, terwijl ze U hun visitekaartje afgeven.
Stuur dit bericht zoveel mogelijk door via de moderne communicatiemiddelen, opdat we dergelijke vormen van agressie kunnen voorkomen
Is het ook, even je nichtje goed bedreigen dat ze kapt met die baggerquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:04 schreef Puckzzz het volgende:
Ik haat dit soort berichten...maarja ik knikker mijn nichtje niet zomaar van FB....
[..]
Ik heb altijd het idee dat het een hoax/bangmakerij whatever is.
Sturen ze dat soort dingen nu ook al rond op FB?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:04 schreef Puckzzz het volgende:
Ik haat dit soort berichten...maarja ik knikker mijn nichtje niet zomaar van FB....
[..]
Lindy Visagiequote:Op maandag 31 oktober 2011 19:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind jou best een beetje raar soms.....![]()
Lin! Hoe heet jouw visagie toko nou precies?
Ohja, herrlich!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sturen ze dat soort dingen nu ook al rond op FB?
Ik heb er nog geen gehad eigenlijk.quote:
Zou haar een grote envelop helemaal vol met visitekaartjes sturenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En ik of nog even wilde doorgeven wat ze wel goed had gedaan, want ze wilde het graag positief afsluiten.quote:
Die was ik alweer vergeten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:15 schreef Debsterr het volgende:
Morgen Beetlejuiceeeeee. En ik heb beurse schouder want massage.
Wij deden geen Halloween, Sint Maarten, Luilak of al die andere dingen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pica's!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, als ik een kind had zou ik het nooit alleen op internet durven laten.
Ben gewoon onschuldig op zoek naar een plaatje van een broodje worst (moet een consumptiebon maken) en dan nog krijg ik piemels(piemels op broodjes, dat dan weer wel
)
Het was meerdere keren, in een context die zeer duidelijk maakte dat het om een grap ging.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor context zo'n grap geplaatst is, maar kan me voorstellen dat je stagiair dr raar van op kijktWel beter dat ze weg is! Alleen jammer van de verhalen..
Da's een Klaagbaak classic joh!quote:
Bwhehehehhehequote:Op maandag 31 oktober 2011 20:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En ik of nog even wilde doorgeven wat ze wel goed had gedaan, want ze wilde het graag positief afsluiten.
Dus ik: je was netjes elke dag op tijd.![]()
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Ik ben niet zo'n klb-ertquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's een Klaagbaak classic joh!
Dat jij die niet kent!
Groetjes Rita en de kinderen
Dat!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's een Klaagbaak classic joh!
Dat jij die niet kent!
Groetjes Rita en de kinderen
Op een druilerige zondagmiddag of 's nachts als ik niet kan slapen, heeeeerlijk rondneuzen in klaagbaak. Van die topics met 16-jarigen humor, da's een beetje mijn niveau, dus ik vermaak me daar altijd wel. Beetje lezen en hardop mee lachen en mijn vent die me dan aankijkt vanquote:
quote:Voor de rest alles goed. Afgelopen zaterdag weer voor het eerst naar de bouw van de revue geweest, maar toch wat te veel gedaan denk ik. Ik heb wel wat last van mijn sleutelbeen. Niks tegen je moeder zeggen!!!!!
Whoot, jonge, pass mij die kortingen!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Hmmmmm, wijn!
Lindemans Chardonnay Viognier, damn tasty
En ik heb vet geshopt op de website van de bodyshop
Allemaal kortingen gecombineerd, domme webshop
Meeste dingen rond de 50% korting nu, whehehehe
HAHAHAHA vadersquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:29 schreef Lindytje het volgende:
Hahahaha!! Ik krijg net een mailtje van papa.. (hij heeft 4-5 weken geleden zijn sleutelbeen gebroken) Schrijft ie:
[..]![]()
Geweldig!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:29 schreef Lindytje het volgende:
Hahahaha!! Ik krijg net een mailtje van papa.. (hij heeft 4-5 weken geleden zijn sleutelbeen gebroken) Schrijft ie:
[..]![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Heerlijkquote:
Sorry1108 intypen als code en dan gaat er 20% korting van de hele site af, ook van de 3 make-up dingen met 30% korting en de 3 Originals voor 12,- enzoquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whoot, jonge, pass mij die kortingen!!
Oeh, jottem!!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sorry1108 intypen als code en dan gaat er 20% korting van de hele site af, ook van de 3 make-up dingen met 30% korting en de 3 Originals voor 12,- enzo![]()
Daarnaast nog 2 scrubs gekocht voor 20 i.p.v. 30 en dan betaal je uiteindelijk maar 16,- voor die 2. Relaxed!
Oh, die korting doet het alleen nog vandaag trouwens
Oh, en je krijgt ook gratis verzending en een gratis mini mango body buttertje bij elke bestellingquote:
wie?quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, en je krijgt ook gratis verzending en een gratis mini mango body buttertje bij elke bestelling
HNTMquote:
Ze vindt zichzelf vooral zo geweldigquote:
Omdat ik eindelijk met je foto bezig ben Chickiequote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf vooral zo geweldig
Oh, en waarom moest je mijn visagie-naam hebben?
Is dat die met die mega schrobborstels (luiwagens) als wenkbrauwen?quote:
Is dat gewoon de NL-site?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, en je krijgt ook gratis verzending en een gratis mini mango body buttertje bij elke bestelling
Ohjaaaaa!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Omdat ik eindelijk met je foto bezig ben Chickie
quote:
Ja, diequote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is dat die met die mega schrobborstels (luiwagens) als wenkbrauwen?
Tamaaaaaraaa!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoezo, geenzin?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Komt dhl na een mislukte poging (lees: de chauffeur had geen zin om langs te komen) vanzelf nog een x aan de deur?
dhl komt ook 2xquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Komt dhl na een mislukte poging (lees: de chauffeur had geen zin om langs te komen) vanzelf nog een x aan de deur?
Geen briefje is dubieus jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er staat niemand thuis. De grap is dat er wel iemand thuis was met de tussendeur open zodat de bel zeker gehoord werd. Ook zit er geen briefje in de brievenbus
PostNLquote:
Jaa!quote:
Ik wil ookquote:
Oh ja, morgen MOquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil ookmaar al lush gefaald en morgen MO
Wat heb je gekocht?quote:
Ik heb een shimmer cube, een kwassie, een lipspul en een conditioner voor 25 ekkiesquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht?
Ik heb die nieuwe compact-cream foundation en all-over-powder gebeuren. Heb gisteren in A'dam even heel snel kleurtjes gecheckt
Oh, haha, ja dus, zie PMquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
niet doen, geeeen geld overmaken nog! Ik moet eerst nog maar zien of ik het wel besteld krijg!!!
Puckzz, debsterr, lindy en milka, laat ff weten of je nog meedoet en of je ze alle vijf wil!
da kende zelf ook wel uitrekenen denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat kost dat, omgerekend (met PayPal), ongeveer per lakje dan, die MO? *wil wel maar mag eigenlijk geen geld uitgeven*
Ik bestel anders zelf wel, laat mij maar zitten danquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
godverdomme, heb ik het serieus weer voor elkaar, voor vijf mensen bestellen? Ladies, da's echt de laatste keer hoor
Jajajajajajajajajajajaaaaaaaaaaaa!!!!!!quote:
Oh niet mijn,pm lezen dan! Ik doe wel zelfquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
godverdomme, heb ik het serieus weer voor elkaar, voor vijf mensen bestellen? Ladies, da's echt de laatste keer hoor
Oh, ik kreeg in mijn grootste bestelling (die was boven de 35 euro) ook nog een oogschaduwkwast cadeauquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb een shimmer cube, een kwassie, een lipspul en een conditioner voor 25 ekkies![]()
Als je naar meet komt mag je wel mee bestellenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat kost dat, omgerekend (met PayPal), ongeveer per lakje dan, die MO? *wil wel maar mag eigenlijk geen geld uitgeven*
Ik heb een vergaderingquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
Veel werk en gedoe lijkt me, of zijn er andere redenen waarom je zo'n bekkie trekt?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
Bwhahahahha!!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ik kreeg in mijn grootste bestelling (die was boven de 35 euro) ook nog een oogschaduwkwast cadeau
Ik heb dus 3 bestellingen geplaatst, want dan kreeg ik 3 x die mini bodybutter
* BBQ-kip een echte Nederlander is
Heb je de eisen aan practitioner wel eens gezien? Kan eigenlijk dus niet wat je doet. En het instituut waar jij je diploma haalt maakt er een potje van.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een bullcrap. Je weet niet eens wat mijn baan dan wel is
of ben je gefrustreerd omdat het jou wel veel moeite kostte?
Ja bij mij ook, maar in mijn bevestigingsmail stond 'ie helaas wel maar als eentje per order...quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhahahahha!!!![]()
Bij mij stond ie er meteen 2x bij?? (de bodybutter)
Weet niet wat de verzendkosten zijn. En ligt er qua wisselkoers waar mee gewerkt wordt ook nog aan of het PP of CC is, denk ik?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da kende zelf ook wel uitrekenen denk ik
Dude, je weet dat je hier in een nagellak SC zit te posten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef Zak het volgende:
[..]
Heb je de eisen aan practitioner wel eens gezien? Kan eigenlijk dus niet wat je doet. En het instituut waar jij je diploma haalt maakt er een potje van.
Nee, echt, geen moeite. Ik slinger tijdens college wel de latop aan en dan bestel ik zelf welquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
lindy, geen probleem! Ik neem alleen ff geen nieuwe sollicitanten meer aan
naja, als het heel veel meiden zijn wordt het lastig ja. Maar dames, ik bedoel het minder lomp dan het er staat, degenen die nu meedoen kunnen gewoon meedoen! Wil alleen ff voorkomen dat ik straks met een mega groepsorder zitquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Veel werk en gedoe lijkt me, of zijn er andere redenen waarom je zo'n bekkie trekt?
HEY!! HEB JIJ NAGELLAK???quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef Zak het volgende:
[..]
Heb je de eisen aan practitioner wel eens gezien? Kan eigenlijk dus niet wat je doet. En het instituut waar jij je diploma haalt maakt er een potje van.
Je kunt toch ongeveer uitrekenen en dan iets meer overmaken dan dat aan SQ?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Weet niet wat de verzendkosten zijn. En ligt er qua wisselkoers waar mee gewerkt wordt ook nog aan of het PP of CC is, denk ik?
Ik bestel nog met niemand mee hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je kunt toch ongeveer uitrekenen en dan iets meer overmaken dan dat aan SQ?
heb jij wel gelezen wat ik schreef? Hoe kom je aan al die nformatie over mij? Ben je zelf gezakt, Zak?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef Zak het volgende:
[..]
Ik zou dat nooit zo doen denk ik, ik vergeet dan weer achter geld aan te gaan en het op te sturen enzo...quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, als het heel veel meiden zijn wordt het lastig ja. Maar dames, ik bedoel het minder lomp dan het er staat, degenen die nu meedoen kunnen gewoon meedoen! Wil alleen ff voorkomen dat ik straks met een mega groepsorder zit
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
niet doen, geeeen geld overmaken nog! Ik moet eerst nog maar zien of ik het wel besteld krijg!!!
Puckzz, debsterr, lindy en milka, laat ff weten of je nog meedoet en of je ze alle vijf wil!
lin, ik bestel gewoon voor jou, tan, debs en milka. Geen probleem!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, echt, geen moeite. Ik slinger tijdens college wel de latop aan en dan bestel ik zelf wel
Misschien is het je docent, die je wil zieken (lees: motiverenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb jij wel gelezen wat ik schreef? Hoe kom je aan al die nformatie over mij? Ben je zelf gezakt, Zak?
Als je geen geld hebt moet je niet bestellen, da's simpel toch? Hoef je ook niks uit te rekenenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik bestel nog met niemand mee hoor.
Was gewoon benieuwd. Juist omdat ik eigenlijk geen geld heb en dus niet zo goed weet waar ik op uit kom.
Als het echt zo werkte had ik niet meer dan 100 lakjes in mijn bezit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt moet je niet bestellen, da's simpel toch? Hoef je ook niks uit te rekenen
Mooi!!
Da's dan 80,- voor het advies, aan welk adres kan ik de factuur sturen?
Change, you can!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als het echt zo werkte had ik niet meer dan 100 lakjes in mijn bezit.
Ja maar, je hebt blut en blut. En ik ben "ik zou eigenlijk het geld niet uit moeten geven" blut en niet "ik heb het geld niet" blut.quote:
Die eerste is een lastige status.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, je hebt blut en blut. En ik ben "ik zou eigenlijk het geld niet uit moeten geven" blut en niet "ik heb het geld niet" blut.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die eerste is een lastige status.
Nee hoor, spenden als het geen reet uit maakt is veel lekkerder vind ikquote:
Wat had je erin gemikt?quote:
Maar dat staat er toch ook eigenlijk? Geen geld is simpel, dan heb je het gewoon niet. Wel geld is ook simpel, want dan kan je gewoon kopen. Wel geld, maar het eigenlijk niet kunnen maken om ervan te shoppen is lastig, want dan moet je gaan afwegen enzo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee hoor, spenden als het geen reet uit maakt is veel lekkerder vind ik
Heerlijk op die betaalknop rammen en je TAN-codes invoeren, prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Lastige stond er hč.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee hoor, spenden als het geen reet uit maakt is veel lekkerder vind ik
Heerlijk op die betaalknop rammen en je TAN-codes invoeren, prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dat dus!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dat staat er toch ook eigenlijk? Geen geld is simpel, dan heb je het gewoon niet. Wel geld is ook simpel, want dan kan je gewoon kopen. Wel geld, maar het eigenlijk niet kunnen maken om ervan te shoppen is lastig, want dan moet je gaan afwegen enzo.
Eerst oogschaduwquad, mascara, komkommerreinigingsmelk, kennismakingsset huidverzorging en nog iets geloof ik, best veel geld iigquote:
Ah, die met baard mag niet mopperen, z'n vriendje kwam 'm nog opzoeken op z'n verjaardag.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Serieus, hoe lang zitten die Project Runwalk mensen nou allemaal in dat huis? Of mogen ze ook helemaal niet bellen enzo?
Vind al dat gejank zo overdreven!
Daarom ga ik die waaiers uitproberenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm... Dubio. Stokjes lijken me handiger dan wieltjes, maar niet genoeg ruimte voor alles op Helmer.
En om ze nou op hok2 neer te zetten is ook niet handig geloof ik.
En ik moet net miljoenen miljarden duuuuuzenden nog spenderen aan m'n bruiloftquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb net duizenden euro's aan een bruiloft uitgegeven, dan boeien die 80 euro aan Bodyshop ook niet zo![]()
Dat heeft wel mijn financiële inzicht verneukt moet ik zeggen
Ja, daar ben ik wel heel benieuwd naar! Maar die dingen kunnen niet los ofzo he? Dus dat zit je nog met dat het niet meer klopt als je lakjes weg doet...quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daarom ga ik die waaiers uitproberen
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eerst oogschaduwquad, mascara, komkommerreinigingsmelk, kennismakingsset huidverzorging en nog iets geloof ik, best veel geld iig...
Toen kwam ik erachter dat je 50% korting krijgt op die kennismakingsset.
Toen kwam ik erachter dat je dat dus niet kunt combineren met die 20% korting.
Toen dacht ik ik neem alleen die kennismakingsset, (ik gebruik nu een kennismakingsset van Clinique die goed bevalt, maar echte producten is duur en ik gebruik die alleen 's ochtends),
Toen begon ik met emailadres en wachtwoord invullen
Toen dacht ik "waar ben ik mee bezig, ga morgen al falen bij Models Own en moet ook nog wat leuke rekeningen betalen"
En toen heb ik weggeklikt![]()
![]()
Ohja, dat ene miljard is voor de make-up he?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En ik moet net miljoenen miljarden duuuuuzenden nog spenderen aan m'n bruiloft
Honderd miljoen miljard!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En ik moet net miljoenen miljarden duuuuuzenden nog spenderen aan m'n bruiloft
Het leek aan elkaar vast te zitten met een moertje dat je er zelf ook wel af moet krijgen, ik heb goede hoopquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik wel heel benieuwd naar! Maar die dingen kunnen niet los ofzo he? Dus dat zit je nog met dat het niet meer klopt als je lakjes weg doet...
Geloof het wel, met een schroefje!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik wel heel benieuwd naar! Maar die dingen kunnen niet los ofzo he? Dus dat zit je nog met dat het niet meer klopt als je lakjes weg doet...
Ik wacht in spanning afquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het leek aan elkaar vast te zitten met een moertje dat je er zelf ook wel af moet krijgen, ik heb goede hoop. Anders heeft het inderdaad geen nut.
Maar de eerste set is onderweg, dus we zullen het merken
1 pizza calzone, met extra neushoorn!quote:
Jij hebt gewonnen!quote:
Turbo turbo.quote:
Hier is wel een losse. http://www.londonbeautyre(...)uice-collection.htmlquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
aaaargh waarom kan ik zo snel die MO swatches niet terug vinden?
quote:omg, die MAC vrouw brengt make-up heus niet beter aan dan Mascha zou doen!
Ik moet zo huilen van het lachen, huiiiiiiiiilenquote:
Waar is dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |