Ja, doe maarquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:20 schreef IJsdraakje het volgende:
IK IK IK.
Oh wacht, dan moet ik eerst nog even snel beginnen.
Nee, ik zat er al heel lang over te denken, maar kom er niet op.quote:
Oe nice SQ, die zijn altijd handig om te hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
Examen Prince2 Practitioner... ik had Foundation een maand terug gedaan en mocht meteen door voor Practitioner gelukkig, zodat ik straks een projectmanagement eindbaas ben zonder ooit een project te hebben gemanaged![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
Examen Prince2 Practitioner... ik had Foundation een maand terug gedaan en mocht meteen door voor Practitioner gelukkig, zodat ik straks een projectmanagement eindbaas ben zonder ooit een project te hebben gemanaged![]()
Om mij te pesten, want nu moet ik opstaan om een lamp aan te doen.quote:
Prince2 zegt me helemaal niks..quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
ook enkel op papier maar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Prince2 zegt me helemaal niks..
Maar: top, dat je straks een eindbaas bent![]()
Stoer! Ik wens je veel succes, vooral voor vanavond!quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had gister geen zin om te paffen wegens teveel gepaft zaterdag en toen bedacht ik me dat ik die lijn best voort kon zetten. Nu nog even heel veel willpower vinden
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarschijnlijk nog een ziekte erbij want de vorige 2 waren niet genoeg
Eindbazigheid is eindbazigheid.quote:
Serieus... Ook al niks meer waard dus dat papiertje...quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
Oh... jottemquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarschijnlijk nog een ziekte erbij want de vorige 2 waren niet genoeg
wat een bullcrap. Je weet niet eens wat mijn baan dan wel isquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:27 schreef Zak het volgende:
[..]
Serieus... Ook al niks meer waard dus dat papiertje...
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:27 schreef Zak het volgende:
[..]
Serieus... Ook al niks meer waard dus dat papiertje...
dit ... plus dat je er misschien later wel wat mee gaat doenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een bullcrap. Je weet niet eens wat mijn baan dan wel is
ik hoop over een paar jaar toch wel PM te zijn jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit ... plus dat je er misschien later wel wat mee gaat doen
ja ja, was het hoogtepunt van de dagquote:
Oh, maar sommige pantoffels zijn ook echt heeeeeeel fijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja ja, was het hoogtepunt van de dag![]()
(nee dat lieg ik, want ik heb nieuwe pwantoffels, dat was het hoogtepunt!)
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:03 schreef Lindytje het volgende:
Ik word wel steeds bevestigd in mijn luiheid...
'dit vak moet je echt volgen!! Niet proberen zelf thuis te doen!!'
*begint de avond van te voren, 2/3 van de modules door, denkt : 'nah... zal wel...' en haalt een 8*
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, maar sommige pantoffels zijn ook echt heeeeeeel fijn![]()
Die zijn de beste ja!!quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die zijn de beste ja!!
Alleen kan ik daar hier niet mee door de kamer lopen, dan loopt Sien de hele tijd in mijn voeten te bijten: KNUFFELSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
Oeh... ja!! Kitty!quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:12 schreef Loqi het volgende:
[..]Sien ja? maf beest
Ik bewaar wel een van de oude uitgewassen voor Brody straks, kan ie die slopen (of inkruipen)
Dattemquote:
Yaaaay maar wle jammer voor de verhalenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn stagiaire (dat baggerwijf) heeft vandaag iom mij en de opleiding besloten te stoppen met haar stage![]()
![]()
![]()
Lekker alles met de opleiding net afgerond , nu naar huis, ik ga een fles wijn open trekken om het te vieren:P
Blok aan mijn been = weg![]()
Ik kreeg nog de opmerking mee dat ze het zo naar vond dat ik zo vaak zei dat een patiënt dood moest enzo![]()
Ze dacht dat ik dat meende![]()
![]()
![]()
Humor is blijkbaar niet voor iedereen weggelegd
Jammer dat je niet op de meeting komt, je had haar uit moeten nodigenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn stagiaire (dat baggerwijf) heeft vandaag iom mij en de opleiding besloten te stoppen met haar stage![]()
![]()
![]()
Lekker alles met de opleiding net afgerond , nu naar huis, ik ga een fles wijn open trekken om het te vieren:P
Blok aan mijn been = weg![]()
Ik kreeg nog de opmerking mee dat ze het zo naar vond dat ik zo vaak zei dat een patiënt dood moest enzo![]()
Ze dacht dat ik dat meende![]()
![]()
![]()
Humor is blijkbaar niet voor iedereen weggelegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |