Hater..quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan toch al een vacuumpomp moeten gebruiken? Flinke jongen.
Hij snapt niets van de wereld en de mens.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:13 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik weet niet waarom je daar zo blind vanuit gaat.
Lees, computerprobleem, lees!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hij snapt niets van de wereld en de mens.
Zijn baby is 2 maanden te vroeg geboren, maar hij geeft geen reet om de 500 duizend Afrikaanse kindjes die 75 jaar te vroeg sterven. En hij denkt dat we allemaal in Nederland zijn/leven nu, wat ook niet waar is.
Echt, TS, nee, gewoon nee
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:17 schreef kwiwi het volgende:
M'n buurman vraagt om meer pics van de baby TS. Z'n mail is: pedobuur@gmail.com
Alvast bedankt!
Dit heet niets voor niets ONZIN.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:16 schreef Gummiebeer het volgende:
Mischien al te veel moeite om een keer Onzin bagger voor jullie te houden?
Ik probeer ook alleen maar om dit sub forum op te krikken. al die haat enzo..pfff, jammer hoor.
EET, GUMMIEBEER, EET!!!!!!!!!!!!!!!quote:
OK, check, slotje. En ik open wel een topic in GCquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:17 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dit heet niets voor niets ONZIN.
Komop gast, heb je geen hersens of zo? Je gaat hier toch geen bloedserieuze topics openen
Hier razen topics over internethelden, noord-korea, iran, gaddafi, libië, halloween en weet ik veel wat allemaal voorbij en jij denkt dat je even een topic kunt maken over jouw baby?
Fuck jou, val dood en krijg een kk virus op je pc! Doei!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
EET, GUMMIEBEER, EET!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, niet doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
OK, check, slotje. En ik open wel een topic in GC
Of je opent er gewoon geen en plaatst een post over je blijdschap in "Hoe voel je je nu?" (R&P)quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
OK, check, slotje. En ik open wel een topic in GC
KK toch op manquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, niet doen.
Een topic met jouw oninteressante nieuws is voldoende.
Laten we de kwaliteit op GC behouden a.u.b. daar er is er nog hoop!!!1
Ik houd ook van jou hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:19 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Fuck jou, val dood en krijg een kk virus op je pc! Doei!
Ga ff door puberpuistenkop...quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik houd ook van jou hoor
WAT EEN HAAT, KIJK DIE GUMMIEBEER EENS HATEN!
Echt, jij bent echt een professionele hater, ik dacht dat je blij was met de geboorte van je kind, maar in ruil daarvoor wil je mijn leven afpakken!![]()
HATER!!!!!!
Nee, het is te laat nu!quote:
TS dacht ook dat dit zo nieuwswaardig was dat het een topic verdiende, dus ik verbaas me nergens meer over.quote:
Nou nou, een beetje respect is wel op zijn plaats hoor.quote:
Dat is waar. TS blijft keer op keer verbazen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TS dacht ook dat dit zo nieuwswaardig was dat het een topic verdiende, dus ik verbaas me nergens meer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |