niet mijn subforumquote:
Gastslotjes kunnen toch ook?quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:22 schreef jogy het volgende:
Maar de hamvraag is eigenlijk; Krijgt de TS er een stijfje van en zo ja, waarom?
Ik graaf graag in de psyche van de intellectueel minder bedeelde onder ons.quote:
Waarschijnlijk krijgt ze er een stijve kut van.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mods welke een stijve bij users faciliteren.
Hm. Hmhmm. Mhmm.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt ze er een stijve kut van.
Wat doe jij op onzin eigenlijkquote:
Waar moet ik wezen dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wat doe jij op onzin eigenlijk
General chat?quote:
Welnee, gekkie. GC is voor mensen die lief zijn tegen elkaar en kusjekroel met elkander zijn. Alhoewel, gezien de huidige ONZ... Sowieso, eens een ONZ'er, altijd een ONZ'er.quote:
Ik ken hem IRL. Ik zou hem schoppen hè, als-ie het IRL zei tegen me. IRL.quote:
Ik zeg doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ken hem IRL. Ik zou hem schoppen hè, als ie het IRL zei tegen me. IRL.
quote:
Ik wil je niet hier hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welnee, gekkie. GC is voor mensen die lief zijn tegen elkaar en kusjekroel met elkander zijn. Alhoewel, gezien de huidige ONZ... Sowieso, eens een ONZ'er, altijd een ONZ'er.
Bakkes dicht, je hebt niets te willen. En eet je groente op.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik wil je niet hier hebben
Explain this:quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ken hem IRL. Ik zou hem schoppen hè, als-ie het IRL zei tegen me. IRL.
Jij moet gewoon antwoord geven op de vraag sukkel!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:45 schreef ulq het volgende:
en hij is nog steeds niet dicht? mods, op deze manier laten jullie FOK verloederen. komop.
welke vraagquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet gewoon antwoord geven op de vraag sukkel!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:22 schreef jogy het volgende:
Maar de hamvraag is eigenlijk; Krijgt de TS er een stijfje van en zo ja, waarom?
quote:
Wat zal ze aan het doen zijn nu ze weet dat TS een slotjes fetish heeft?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |