quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:19 schreef zovty het volgende:
Oh, kun je trouwens tweakers.net toevoegen? En ipv amazon.co.uk naar bol.com verwijzen? Thanks.
Super joh!quote:
Geweldige video!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Super joh!
En als je deze nog even op wil nemen is het helemaal top:http://www.youtube.com/watch?v=7YUPwGbg7q
Bestaat nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Super joh!
En als je deze nog even op wil nemen is het helemaal top:http://www.youtube.com/watch?v=7YUPwGbg7q
Leuk filmpje man.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Super joh!
Nee, dat is een onbekende site, kost 5 euro, want dan is het reclame.quote:
De URL bevat een video-id met een onjuiste notatie.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Huh?
Oh, wacht.... jij bent natuurlijk nog geen 18?.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:25 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, dat is een onbekende site, kost 5 euro, want dan is het reclame.
Mijn ruimte is kostbaar, want plaats veel posts in dit subforum, dus veel mensen kijken er naar, dus kans op clicks is erg hoog.
Sorry man, zo gaan de zaken. Heb niet voor niets hier 30 duizend euro naast me liggen.quote:
je hebt minder posts dan ik man, dus wat ga je opscheppen dat iedereen kliktquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:26 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Sorry man, zo gaan de zaken. Heb niet voor niets hier 30 duizend euro naast me liggen.
haha wedden dat ik hier 30 duizend euro heb liggen? en dan niet te spreken over wat ik op mijn rekening heb staanquote:
Vast, jochiequote:Op maandag 31 oktober 2011 15:27 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
haha wedden dat ik hier 30 duizend euro heb liggen? en dan niet te spreken over wat ik op mijn rekening heb staan
maak er later vanavond wel een foto van, natuurlijk inclusief papier waarop computerprobleem, fok e.d. staat, want anders geloven jullie paupers het weer eens nietquote:
Vanavond en niet nu? Sure mattie.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:29 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
maak er later vanavond wel een foto van, natuurlijk inclusief papier waarop computerprobleem, fok e.d. staat, want anders geloven jullie paupers het weer eens niet
heb nu wel beters te doen dan een pauper te overtuigen van dat ik geld hebquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vanavond en niet nu? Sure mattie.
jezus man wat ben jij een neppe kut trollquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
heb nu wel beters te doen dan een pauper te overtuigen dan dat ik geld heb
je gelooft het of je gelooft het niet, dat ik nog een foto wil maken zegt al genoeg
misschien doe ik het niet eens, heb geen behoefte om mensen te overtuigen van wat ik wel en niet heb, houd niet zo van al die neppe aandacht
En dan wel een topic openen over je nieuwe ava? Kerel...quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
heb nu wel beters te doen dan een pauper te overtuigen van dat ik geld heb
je gelooft het of je gelooft het niet, dat ik nog een foto wil maken zegt al genoeg
misschien doe ik het niet eens, heb geen behoefte om mensen te overtuigen van wat ik wel en niet heb, houd niet zo van al die neppe aandacht
vanwege deze reactie komt die foto er gewoonquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:31 schreef Dhaha het volgende:
[..]
jezus man wat ben jij een neppe kut troll
Kijk mijn geldjes:quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:29 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
maak er later vanavond wel een foto van, natuurlijk inclusief papier waarop computerprobleem, fok e.d. staat, want anders geloven jullie paupers het weer eens niet
Slechte troll.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
heb nu wel beters te doen dan een pauper te overtuigen van dat ik geld heb
Als je dat gelooft jongen, bestquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Laat hem hij is even druk bezig met fotoshoppen voor die foto van vanavond!
Dat is hij ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:38 schreef Igen het volgende:
TS lijkt wel zo'n pauper-Turk ofzo die met de nieuwe tweedehands BMW van z'n oom stoer komt doen.
Met 30k krijg je wel meer dan een 'nieuwe 2e hands bmw'quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:38 schreef Igen het volgende:
TS lijkt wel zo'n pauper-Turk ofzo die met de nieuwe tweedehands BMW van z'n oom stoer komt doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |