1 2 3 4 | Real Madrid 3 3 0 0 9 8- 0 AJAX 3 1 1 1 4 2- 3 Olympique Lyon 3 1 1 1 4 2- 4 Dinamo Zagreb 3 0 0 3 0 0- 5 |
Klopt, typo, is uiteraard 2 novemberquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:58 schreef Kekster het volgende:
Woensdag 5 November 2011, deze wedstrijd gaat nooit gespeeld worden
Klopt, ik ben echt nog niet wakkerquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:25 schreef Krediax het volgende:
Bij winst op Dinamo is Ajax zeker van minimaal overwintering in de Europa League, omdat het gat met Dinamo dan zes punten bedraagt en met nog twee wedstrijden tegaan Dinamo maximaal gelijk kan komen met Ajax wat punten betreft, maar Ajax heeft dan uiteraard het onderlinge resultaat in het voordeel.
Dit moet zeven punten verschil zijn neem ik aan.
Dan zie ik eerder Vermeer een hattrick maken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
3-1 hattrick Enoh... ach zolang ze maar winnen, en met een beetje geluk doet Real Madrid hun plicht ook nog.
Danku.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooie OP
Hoop dat ze winnen, goed voor het Nederlands voetbal
Onderling resultaat boven doelsaldo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lyon verliezen en Ajax winnen. Dan een punt halen in Lyon en verliezen van Real. Lyon wint dan van Dinamo.
Lyon en Ajax beide 8 punten, wie gaat door in de CL?
Ik zei een gelijkspel met doelpunten (1-1, 2-2 enz.). Dan is het onderlinge resultaat in het voordeel van Ajax en kan Lyon ons nooit meer inhalen met 3 punten achterstand.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lyon verliezen en Ajax winnen. Dan een punt halen in Lyon en verliezen van Real. Lyon wint dan van Dinamo.
Lyon en Ajax beide 8 punten, wie gaat door in de CL?
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef TheArt het volgende:
Ben wel erg benieuwd naar de opstelling van vanavond. Hopelijk durft hij hetzelfde systeem te spelen als tegen Roda. Dat moet tegen Dinamo ook prima werken.
twitter:
eens kijken of BlackCard Greg zichzelf heeft opgepept na de dramaat van 2 weken geledenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:43 schreef TheArt het volgende:
Opstelling dus zoals verwacht.
Vermeer
Van der Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Anita
Eriksen - Enoh - Janssen
Sulejmani - De Jong - Boerrigter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |