Geen idee of iedere vrouw dat doet. Ik in ieder geval wel. En vriend weet dat! Vooral als mannen joggingsbroeken dragen en je precies de lul ziet zittenquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:01 schreef P8 het volgende:
[..]
Wist je dat iedere vrouw dat schijnt te doen? Net als dat mannen kijken naar voorgevels en konten, kijken vrouwen op dezelfde manier (o.a.) naar mannenkruizen.
Joh.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:01 schreef P8 het volgende:
[..]
Wist je dat iedere vrouw dat schijnt te doen? Net als dat mannen kijken naar voorgevels en konten, kijken vrouwen op dezelfde manier (o.a.) naar mannenkruizen.
Ik vind het gewoon viesquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is nou precies je probleem? Dat je niet wil dat mensen met elkaar neuken? Of dat jij graag wil neuken maar niemand met je wil neuken? Of dat andere mensen neuken en jij niet?
Vies vies vies oh bahquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:02 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Geen idee of iedere vrouw dat doet. Ik in ieder geval wel. En vriend weet dat! Vooral als mannen joggingsbroeken dragen en je precies de lul ziet zitten
En dan vind je vrouwen die neuken en van seks genieten vies?quote:
Dat ben je toch ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:05 schreef kruidkoekje het volgende:
Kan ik ergens melding maken over TS? Krijg namelijk pm binnen met slethoer enz.
beetje onnodig vind je niet?
Ja best welquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan vind je vrouwen die neuken en van seks genieten vies?
Dus het is een voorrecht voor mannen? Vrouwen mogen niet van seks genieten?quote:
Trek het je niet aan, TS heeft al te kennen gegeven dat het niet persoonlijk isquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:05 schreef kruidkoekje het volgende:
Kan ik ergens melding maken over TS? Krijg namelijk pm binnen met slethoer enz.
beetje onnodig vind je niet?
Oké. Maar dan nog vind ik niet dat je dan pm's moet sturen met slet hoer hoer e.d maar goed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:06 schreef P8 het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, TS heeft al te kennen gegeven dat het niet persoonlijk is
Natuurlijk niet!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus het is een voorrecht voor mannen? Vrouwen mogen niet van seks genieten?
Het idee!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!Vrouwen en genieten van seks
Ja stel je voor, het idee alleen alquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!Vrouwen en genieten van seks
Kom op man, ik heb je nu twee keer uitgelegd dat je gedrag abnormaal is, dat geef je daarna zelf toe en vervolgens ga je doodleuk verder. Hou je een beetje in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |