Ik moest lachen om jou.quote:"mentaal uitgedaagde"? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Ik stuur hersengolven naar hem waarin ik hem uitdaag een film op youtube te zetten ofzo?
Letterlijk vertalen van Engelse uitdrukkingen. Hoe mentally challenged ben je dan![]()
Uh, jawel? "German TV" "on dutch TV", klopt toch helemaal?quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:51 schreef herzburger het volgende:
http://www.youtube.com/user/SWEJEHTKCUF#p/u/4/755DVHveyhg![]()
![]()
Hij heeft ook echt geen idee wat het verschil tussen Nederland en Duitsland is.
Mentally Challenged, oftewel geestelijk gehandicapten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:50 schreef spijkerbroek het volgende:
"mentaal uitgedaagde"? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Ik stuur hersengolven naar hem waarin ik hem uitdaag een film op youtube te zetten ofzo?
Letterlijk vertalen van Engelse uitdrukkingen. Hoe mentally challenged ben je dan
JOH!quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:59 schreef Stokstaart het volgende:
Mentally Challenged, oftewel geestelijk gehandicapten?
http://www.wikihow.com/Co(...)ly-Challenged-Person
Zie je nou wel, je snapt het best!quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
JOH!
Thanks for clearing that up
Of je leest mijn post nog eens goed door.
Het is in De Bijlmer opgenomen hequote:Op maandag 31 oktober 2011 01:05 schreef Froop het volgende:
Op 0:50 rijdt er ook gewoon een neger in beeld
Natuurlijk snap ik het.quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:04 schreef Stokstaart het volgende:
Zie je nou wel, je snapt het best!
Doe niet alsof!
Richt een elitair youtube-kanaal op.quote:Natuurlijk snap ik het.
Ik ben niet mentally challenged.
Ik vind het alleen belachelijk de Nederlandse taal te verneuken met dit soort letterlijke vertalingen die nergens op slaan.
Anders chill je hem even.quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik het.
Ik ben niet mentally challenged.
Ik vind het alleen belachelijk de Nederlandse taal te verneuken met dit soort letterlijke vertalingen die nergens op slaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |