Met heul veul dikke zwarte haren. Bah @ asian pr0n.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:48 schreef Catkiller het volgende:
Ik voel me hier helemaal thuis met mijn kleine piemel.
quote:
Ik zou best wel in Noord-Korea kunnen wonen ben toch een communist.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En hier zitten we te discussiėren over een genaamd Mauro die eruit moet
Eigenlijk is dat best wel zielig, kijk waar de Nederlandse politiek al haar kracht in stopt en kijk waar die bazige Noord-Koreanen mee bezig zijn xD
allemaal mercedis omdat ze zo fucking rijk zijn daar. Hoeven amper meer te werken, hele dag beetje de nationale hobby marcheren beoefenen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:56 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik zou best wel in Noord-Korea kunnen wonen ben toch een communist.
Kiek maar rijden bijna allemaal Mercedes.
droge rijst op een party?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:46 schreef computerprobleem het volgende:
FEEST!
there is no party like a pyongyang party!![]()
![]()
iedereen mag hier lekker feesten, er is rijst voor iedereen!!
[ afbeelding ]
WEL EEN PYONGYANG PARTY BECOS AIN'T NO PARTY LIKE A PYONGYANG PARTYquote:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als je die kim jong il een kogel door zn kop jaagt? Krijg je dan alle noord-koreanen op je dak, of valt het hele land dan uiteen? Of staat er dan een nieuwe "grote leider" op en doet iedereen alsof er nooit wat aan de hand was? Dit alles puur hypothetisch natuurlijk.quote:
DAT GEBEURT NOOIT, NIEMAND DOET DAT DE GROTE LEIDER AAN!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wat zou er eigenlijk gebeuren als je die kim jong il een kogel door zn kop jaagt? Krijg je dan alle noord-koreanen op je dak, of valt het hele land dan uiteen? Of staat er dan een nieuwe "grote leider" op en doet iedereen alsof er nooit wat aan de hand was? Dit alles puur hypothetisch natuurlijk.
Hallon hallon,quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:43 schreef Trollscience het volgende:
Ga weg TS, en kom nooit meer terug.
GA ZELF WEG VIEZE IMPERIALISTISCHE KAPITALIST! IEDEREEN DIE DE DEMOCRATISCHE VOLKSREPUBLIEK STEUNT IS EEN HELD!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:43 schreef Trollscience het volgende:
Ga weg TS, en kom nooit meer terug.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:45 schreef Boomstronk- het volgende:
[..]
GA ZELF WEG VIEZE IMPERIALISTISCHE KAPITALIST! IEDEREEN DIE DE DEMOCRATISCHE VOLKSREPUBLIEK STEUNT IS EEN HELD!
Ik moest lachenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:48 schreef Catkiller het volgende:
Ik voel me hier helemaal thuis met mijn kleine piemel.
Whaha.quote:
Zijn zoon neemt dan de toko over, Die wat ik weet 10X gekker is als zijn paquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wat zou er eigenlijk gebeuren als je die kim jong il een kogel door zn kop jaagt? Krijg je dan alle noord-koreanen op je dak, of valt het hele land dan uiteen? Of staat er dan een nieuwe "grote leider" op en doet iedereen alsof er nooit wat aan de hand was? Dit alles puur hypothetisch natuurlijk.
In wel 3 verschillende kleurenquote:
Aj, dat klinkt niet hoopgevend voor de toekomst. Maar stel dat ook hij door raadselachtige omstandigheden niet meer leeft, wat dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:52 schreef ayumu het volgende:
[..]
Zijn zoon neemt dan de toko over, Die wat ik weet 10X gekker is als zijn pa
Alleen die fabriek produceert in werkelijkheid helemaal geen auto's, Is een grote nepperij voor de buiten wereld, Ze zijn afhankelijk van de import van voertuigen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
In wel 3 verschillende kleuren
Wat ik weet is dat zijn zoon Jong Un al een groot deel van het militaire bestuur van het land in handen heeft, Al leeft Kim Jong Un gewoon zou die komen te overlijden dan zou er wel eens heibel in het land kunnen uitbreken want is de opvolger van Kimmetje Yuriquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Aj, dat klinkt niet hoopgevend voor de toekomst. Maar stel dat ook hij door raadselachtige omstandigheden niet meer leeft, wat dan?
Zegt wie.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:45 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hallon hallon,
ben jij een professionele troll?
Hoeveel verdient dat nou per uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |