Zo'n uiteenzettingquote:Op maandag 31 oktober 2011 02:46 schreef RinaOki het volgende:
Zeggen dat een "sambal" vies is, is als zeggen dat "fruit" vies is; of "groente", "soep", of "nootjes". Duidelijk hebben we hier weer te maken met niet enkel een culinair nitwit, maar ook nog eens een taalkundig nitwit...![]()
Het is wel duidelijk dat je totaal geen benul hebt van wat sambal eigenlijk inhoudt; dat je niet eens bekend bent met het feit dat er vrijwel eindeloze soorten/varianten van sambal bestaan. Maar natuurlijk wel een totaal ongefundeerde, onmogelijke, duidelijk uitgesproken faal-mening hebben. Je hebt er hoogstwaarschijnlijk een geprobeerd (typerende waarschijnlijk Conimex Sambal Oelek uit zo'n gaar potje), hooguit twee. Allereerst is dat Conimex-spul nonsens en verre van authentiek. Ten tweede behoort goede sambal vers te zijn en is die troep uit potjes bij voorbaat al faal. Ten derde zijn er zo ontzettend veel soorten/varianten sambal dat je ze onmogelijk allemaal vies kunt vinden bevooroordelen. Je spreekt terwijl je niet eens weet waar je het over hebt.![]()
![]()
Meningen van onwetende lui...... ARGH.
bazen epiloogquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Zo'n uiteenzetting. Op zo'n tijdstip
.
Ken hem/haar helemaal nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:49 schreef leeell het volgende:
[..]
bazen epiloog
jammer dat het zo'n kut user is
stomme trollquote:
quote:normaliter niet
omdat fotomomentje voor ROO
quote:Wtf hoe oud ben je? 14???
quote:Wat een babyfaceje!
quote:Yeah Overal word je ook echt gewezen op je baby face hé.
quote:maar zie dat je van 1985 bent dat zou ik misschien niet zeggen op basis van die foto ja.
Ik neem al mijn woorden terug, allemaal positief, excuses.quote:Wanneer is die foto genomen? N.a.v. je FoBo constateer ik dat je 26 jaar bent, maar je ziet er op die foto uit als hooguit 14.
het is dat ik geen DM's openbaar mag maken, dan zie je de andere kantquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:56 schreef -Vega- het volgende:
Tsjaa,,, Post hier jezelf met een sigaret/sigaar.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik neem al mijn woorden terug, allemaal positief, excuses.
jij weet niet wat een grindtegelhoofd is gok ik zoquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beetje jammer dan wel weer leeell, opmerkingen maken over iemand anders z'n hoofd en dan zelf zo'n grindtegel hebben.
neuh, geen behoefte aan ,quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:59 schreef -Vega- het volgende:
Ja, je schrijft wel steeds over je 'kankervriending', maar ik denk niet dat iemand hier op Fok dat gelooft tenzij je een foto van jou en haar/hem post. Helaas, the world doesn't work that way my sun.
Niet iedereen hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar even zonder gekheid, kunnen jullie niet iedereen in zijn/haar waarde laten? Iedereen is prachtig op zijn/haar manier.
precies, en toch voel je je aangevallen als ik het zeg?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:02 schreef -Vega- het volgende:
Niks hatelijk, je moet gewoon eerlijk zijn. Tegen jezelf en tegen andere. Wat maakt het uit dat je een grafkop hebt? Zolang jij maar goed voelt over jezelf is er toch niks mis...
jij dacht aan Korequote:
Ik ben weldegelijk mooi van binnen hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:03 schreef -Vega- het volgende:
[..]
Moest lachen toen ik naar je foto keek
was luukie gebanned dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
-Vega- is trouwens luukieboy2, kan niet anders.
Geen idee, maar die heeft in ieder geval al wel vaker met een kutkloon hier zitten te posten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |