Wat een faalwijf.quote:Dat zegt ze in gesprek met Rick Nieman in het RTL-programma Kwestie van Kiezen, dat vanavond om 21:30 uur wordt uitgezonden op RTL 4. Jaspers schaamt zich voor de gang van zaken rondom de Angolees Mauro. "Een jongen van 18 het land uit sturen, dat hadden we een paar jaar geleden niet in ons hoofd kunnen halen", aldus de presentatrice.
Minder trots
Ze hekelt het politieke klimaat in ons land. "Ik was echt heel lang trots dat ik Nederlander was, maar dat wordt snel minder."
In de politiek
Jaspers wil er ook iets aan doen. Ze fantaseert openlijk over een politieke carrière. Als Rick Nieman haar de keuze voorlegt: "Er komt een dag dat ik de politiek inga of er komt een dag dat ik het land onvlucht", antwoordt Jaspers dat ze er wel eens over denkt een politieke partij op te richten. "En die noem ik dan de KVZ, de Kracht van Zacht."
Een kwestie van kiezen met Yvon Jaspers is vanavond om 21:30 uur te zien op RTL 4.
Ze heeft helemaal geen nepborsten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef Stokstaart het volgende:
Aandachtsbitch, ga lekker met een stel boeren liggen rollebollen bij de varkens. Wat een ellende dat wijf: die uitspraak, die vreselijke kop, die tieten, dat burgerlijke,..alles aan dat wijf is gewoon nep!
Ben jij zo trots op Nederland dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:15 schreef hydroven het volgende:
Waar is haar VOC-mentaliteit?![]()
OT: ik kan wel begrijpen dat ze het oneens is, maar om de trotsheid over de ganse streep te trekken dat je het oneens bent, snap ik nu ook weer niet.
Wel, en ze slikt XTC. Absoluut niet de ideale schoondochter die ze pretendeert te zijnquote:
Jaloezie?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef Stokstaart het volgende:
Aandachtsbitch, ga lekker met een stel boeren liggen rollebollen bij de varkens. Wat een ellende dat wijf: die uitspraak, die vreselijke kop, die tieten, dat burgerlijke,..alles aan dat wijf is gewoon nep!
Nee, dit was via Google de meest passende reactie die ik kon vinden.quote:
Ik vroeg naar haar nepborsten he. Die zijn echt niet nep.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wel, en ze slikt XTC. Absoluut niet de ideale schoondochter die ze pretendeert te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |