Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
TheGreatHooD - The_Great_HooD
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
TheGreatHooD - The Great HooD
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360:
PS3
[ Bericht 0% gewijzigd door SoldMayor op 30-10-2011 22:02:49 ]
In de Rush mode kun je dat doen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar in die Devand Peak (of zo) map moet je basejumpen eigenlijk?
Heb hem al meerdere malen gespeeld maar nog nooit iemand zien basejumpen
Zeker, maar ik deed me mic net aan maar jullie horen me niet volgens mij..quote:
Ik hoor geen moerquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeker, maar ik deed me mic net aan maar jullie horen me niet volgens mij..
Dacht ik al..quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik hoor geen moer![]()
PS spot de OJ ff![]()
Nog ff wachtenquote:
Nu?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:41 schreef Yaku het volgende:
Hey, ik doe ook mee op de PS3.
PSN: Dutchnick
Als iemand zin heeft om een squad te vormen, dan roept u maar.
Zeker zeker, morgen weer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:44 schreef 67Impala het volgende:
Whehe het waren een paar goede potjes!
Was lachenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:44 schreef 67Impala het volgende:
Whehe het waren een paar goede potjes!
Daarstraks waren er 16 online bij mij; veelal FOK!kerts. Maar hoe ga je dan 12 luitjes in 1 team fixen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:59 schreef Laat77 het volgende:
Daarom zou het vet zijn als er op een dag 12 fokkers (PS3) online zouden zijn en dan allemaal in 1 team (3 sqauds) en dan alles en iedereen domineren!
Ja geen idee... eerst een tijd afspreken... en dan een lege server zoeken of waar 2 of 3 mensen inzitten en die dan allemaal joinen en dan hopen dat er dan een van hun switch naar het andere team...quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Daarstraks waren er 16 online bij mij; veelal FOK!kerts. Maar hoe ga je dan 12 luitjes in 1 team fixen?
Sowieso joinen er snel mensen zodra je al met wat mensen erin zitten, maar het is gewoon dat je volgens mij geen lege servers kon joinen ofzoiets. Allemaal vrij vaag....quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:02 schreef BORRREETJEEE het volgende:
In lege server beginnen en dan hopen dat er 12 man joined?
Kunnen we niet met zijn alllen een private party doen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:10 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Sowieso joinen er snel mensen zodra je al met wat mensen erin zitten, maar het is gewoon dat je volgens mij geen lege servers kon joinen ofzoiets. Allemaal vrij vaag....
Hoeveel uur heeft dat je gekost?quote:
http://battlelog.battlefi(...)stats/273499618/ps3/quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:20 schreef Catkiller het volgende:
Damavand peak
Ik heb daar gister rustig naar beneden staan kijken voor ik er af ging, valt me wel tegen dat je geen backflip kan doen, ben er wel achterwaarts afgelopen.. Je moet wat om het leuker te maken
[..]
Hoeveel uur heeft dat je gekost?![]()
Edit: oh wacht, kan ik zelf natuurlijk ook bekijken met battlelog.
PS3?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:28 schreef Catkiller het volgende:
Dat is een ander maar geeft ook een indicatie jaIk zit op schema nog dan
Hopelijk zo weer ff spelen en dan iemand in een tank laten rijden en er zelf achter staan terwijl ze hem zwaar onder vuur nemen, veel punten scoren door op 1 knop te drukken en stil te staan voor de rest
24 in elke volgens mij. Maar je merkt er niet echt veel van dat je met zo weinig mensen speelt imo. Soms wel maar vaak niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Zit een beetje te lezen over BF3, met hoeveel man kun je nou online op xbox360? Lees alleen maar 24 in TDM maar de andere modes dan?
Op maps als Operation Firestorm is 24 toch echt veel te weinig. Caspian Border is af en toe ook maar een eenzame bedoeling.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
24 in elke volgens mij. Maar je merkt er niet echt veel van dat je met zo weinig mensen speelt imo. Soms wel maar vaak niet.
okquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:20 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Op maps als Operation Firestorm is 24 toch echt veel te weinig. Caspian Border is af en toe ook maar een eenzame bedoeling.
Ik maar denken dat ik veel speelde met mijn acht uurquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:51 schreef JediSimons het volgende:
Hoeveel uur hebben jullie erop zitten?
[ afbeelding ]
Ben ik wel met hem eens. Ik heb die map nu 2 keer gedaan op conquest maar het enige wat je doet is rondrijden in een tank en een beetje punten pakken en je tank fixxen en dan nog eindig je makkelijk in de top 3.quote:
tot hoelaat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:11 schreef Rensjebree het volgende:
xbox platoon heeft al 20 members! Netjes!
Jammer dat ik moet werken, ik wil bf spelen gvd!
ach ik game al jaren met de naam Rensjebreequote:Op maandag 31 oktober 2011 07:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm nevermind, dan ben ik dus de aankopen kwijt + online passes etc
Vind de naam larsiee kut, kinderachtig (3 jaar oud) en irritant dat de L op een i lijkt omdat ik geen hoofdletter gekozen heb
Als ik om 8 uur op mijn werk ben tot half 5.quote:
Niets mis mee hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm nevermind, dan ben ik dus de aankopen kwijt + online passes etc
Vind de naam larsiee kut, kinderachtig (3 jaar oud) en irritant dat de L op een i lijkt omdat ik geen hoofdletter gekozen heb
dan is het goedquote:Op maandag 31 oktober 2011 07:23 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
ach ik game al jaren met de naam Rensjebree
[..]
Als ik om 8 uur op mijn werk ben tot half 5.
Anders tot 5 uur ofzo..
Voor 6 uur ben ik wel thuis hoor, maak je maar geen zorgen!
Ik hou me aan de afspraken!
Of er moet een ramp gebeuren,(Rampenteam) of ik krijg een server storing.quote:
tja.. Ik ben nog niet zog goed met dat aanval gedoe.. Ik snipe veel liever.. Dus als ik vaak doodga aub niet lachen he?quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:27 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Of er moet een ramp gebeuren,(Rampenteam) of ik krijg een server storing.
Maar dat is hopelijk niet het geval vandaag!
Heb de Javelin al geunlockt maar weet niet hoe te gebruiken, Flares zijn ook te frequent te gebruiken vind ik.quote:Op maandag 31 oktober 2011 04:37 schreef Catkiller het volgende:
Nu nog mensen die net geaccept zijn voor het platoon, ga eens slapen joh!
Flink wat voertuigen opgeblazen net in een game, hoe dat het soms kan snap ik ook niet, mijnen lagen random en ineens rijden ze over alle drie de mijnen heen blijkbaarWel verloren maarja, als ik nog MVP 2 ben en verlies dan kan ik het wel hebben
Wat conquest gedaan maar rush is een welkome afwisseling als het bij conquest niet meer wilt lukken. Bij rush heb je nog enigszins kans als je niet met vrienden speelt imo, bij conquest (op de veel te grote maps) blijft bijna iedereen hangen bij een bepaald punt![]()
Die shit met flares gaat echt te gek worden denk ik. Nu zijn er al gasten, je schiet 1 raket op ze af en ze gebruiken de flares en gaan out of reach totdat ze ze weer kunnen gebruiken. Begrijpelijk natuurlijk, maar zo doe je er vanaf de grond helemaal niks tegen.
Heeft iemand hier al de Javelin en is dat ding sterk en reload het redelijk snel?
Wanneer unlock je die?quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heb de Javelin al geunlockt maar weet niet hoe te gebruiken, Flares zijn ook te frequent te gebruiken vind ik.
Lock-> flares-> Lock en in die tijd kunnen ze flares alweer gebruiken.
Gisteren toch wel 15 tot 20 vliegtuigen/choppers neergehaald.
141 hiero.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:08 schreef BORRREETJEEE het volgende:
82000 engineer score.
Wat is jullie score/minuut? Mijne 161
Ja hier heb ik ook wel eens last van.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:59 schreef Tjaapo het volgende:
Iemand anders ook problemen met deployen? Ik heb dus soms dat ik niet meer kan deployen. Kan dan een hele ronde wachten, maakt niet uit wat ik doe, deploy op squadmates lukt niet, deployen bij punt a,b,c etc. lukt niet. Moet dus gewoon wachten tot de ronde af is wat een baggerzooi.
Verder wel bruut spel
Gast ik ben weer aan het mediccen geslagenquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:48 schreef 67Impala het volgende:
Nja ik speel grotendeels als Engineer.. wat overigens gek is aangezien ik dit in BFBC2 een klote klasse vond! Normaal speelde ik altijd maar dan ook altijd Assault, maar misschien komt dat nog als ik mijn geliefde AN-94 Abakan unlock
Haha inderdaad! Binnenkort ga ik wel weer even mediccen ! Wat ik wel vind is dat je bijna op elke map je het beste weg komt met Engineer. Op elke map zijn wel een paar tanks / heli's/ jets te vinden en die schakel je het makkelijkst uit met Engineer..quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:07 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Gast ik ben weer aan het mediccen geslagengisteren eindelijk die defibrillator unlocked "piep CLEAR" Badoom> and ur back in business
:D
Gisteren op Metro kwamen er 6 man van mijn team in een shootout in de kastenruimte aan de zijkant van ticket box punt. Heb in een minuut denk ik 10 revives uitgevoerdquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:42 schreef mash_ het volgende:
Als assault speler kan je je score per min makkelijk omhoog krijgenBeetje overal medic pakjes neergooien en mensen revive.
Das zo'n lekker chaotisch puntje...quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Gisteren op Metro kwamen er 6 man van mijn team in een shootout in de kastenruimte aan de zijkant van ticket box punt. Heb in een minuut denk ik 10 revives uitgevoerd
Speel op bijv Seine Crossing en Metro vaak met support ipv Engineer, maar over het algemeen is Engineer wel de fijnste class imo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:11 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Haha inderdaad! Binnenkort ga ik wel weer even mediccen ! Wat ik wel vind is dat je bijna op elke map je het beste weg komt met Engineer. Op elke map zijn wel een paar tanks / heli's/ jets te vinden en die schakel je het makkelijkst uit met Engineer..
Hahaha,quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:39 schreef 67Impala het volgende:
Kijk die 0_Roces gaan joh! lvl 21 alweer![]()
![]()
Mijn SPM is overigens 409, gistermiddag ging ik echt slecht overigens dus af en toe...
Overigens waarom sta ik nog steeds als best field playerKomop jongens.. vernederen die hap
Niet, kon ook niet in BFBC2quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:35 schreef Roces18 het volgende:
Weet iemand trouwens al hoe je een game quit nadat die is afgelopen zonder dat je een nieuwe map moet laden.. Want dat is wel erg dom
Ik heb hetzelfdequote:Op maandag 31 oktober 2011 10:32 schreef Rensjebree het volgende:
Pfff het is rustig op het werk... Ik denk de heledag al aan bf3..
Ik denk dat ik verliefd ben!
Ik moet die microfoon even fatsoenlijk fixxen en dan moeten we een keer met een volle groep gaan spelen!quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:32 schreef Rensjebree het volgende:
Pfff het is rustig op het werk... Ik denk de heledag al aan bf3..
Ik denk dat ik verliefd ben!
U jelly brah? Haha.. hard muscles gainen ofc.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:47 schreef 67Impala het volgende:
Ik heb woensdag en donderdag vrij, maar er dient ook gewoon gesport te worden dus er wordt niet de hele dag gegamet.
U mirin' me brah? jwz.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
U jelly brah? Haha.. hard muscles gainen ofc.
Ik heb ook nog geengeluk met mijnen, Met bc2 had ik bakken killsquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:17 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Das zo'n lekker chaotisch puntje...Overigens iemand al kills met de M18 Claymore Mines? Ik probeerde dat gister eens maar kreeg het met geen mogelijk voor elkaar. Op elk sneaky plekje neergelegd (Seine Crossing, trappenhuis, voor een huis enz.) maar 0 kills
ligt het aan mij..?
en risicoinventarisaties en evaluaties uitvoeren "zucht". Is het al half 5? Nee jammer.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:37 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfdeWe gaan maar weer stug door met offertes bouwen..
Ben zelf idd ook nog nooit gedood door een Claymore. Gelukkig maar, wat een haat heb ik voor die dingen zeg!quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:12 schreef 67Impala het volgende:
Ja met de M15 (anti tank mijnen als engineer zijnde) heb ik 12 kills ofzo, dat loopt wel aardig. Maar die M18 Claymore (Anti infanterie mijnen) wil gewoonweg echt niet lukken. Je hebt er ook maar 1 bij je is ook zo stom... Mja misschien ligt het aan mij
Ik 'ken' nog een Quantic uit mijn Counter-Strike tijdperk met -)|(-quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:49 schreef Quantic het volgende:
Ik zit op kantoor als een kind alleen maar aan bf te denkenafwachtend tot het 5 uur is, wat een heerlijk spel
Nee ik hoef echt alleen offertes uit te brengen.. Auto's verkopen jonguh! Vanmiddag nog een nieuw autotje afleveren (Priusquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:12 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
en risicoinventarisaties en evaluaties uitvoeren "zucht". Is het al half 5? Nee jammer.
Ik welquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben zelf idd ook nog nooit gedood door een Claymore. Gelukkig maar, wat een haat heb ik voor die dingen zeg!
Bij rush iig niet. Proef op de som genomen en ik kon zo de deployment area inlopen en de boel opblazen als ik wilde. Maar dat doe ik uit principe niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:20 schreef Rauw. het volgende:
Gelukkig nog niet zulke dingen tegengekomen in het spel.
In conquest zijn die deployplaatsen volgens mij buiten de map? Gisteren kon bij davamand peak niet het kamp van de tegenstander inkomen.
Ik blijf altijd wel op een afstandje.. net als bijv. bij Metro op Conquest daar blijft iedereen in die hoge gebouwen zitten. In principe kan de verliezende partij nog wel ontsnappen als ze een beetje creatief zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:22 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Bij rush iig niet. Proef op de som genomen en ik kon zo de deployment area inlopen en de boel opblazen als ik wilde. Maar dat doe ik uit principe niet.
Heb wel bij de ingang gelegen en mijn squad verteld wat voor een nare shit hun kant op kwam.
Ik heb die van Playstation zelf, werkt wel best eigenlijk. Enige wat wel eens wil gebeuren is dattie ineens heel erg gaat storen. Ik weet nu niet of dit door de internet verbinding komt of door de headset.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:23 schreef Quantic het volgende:
Ik ben van plan om voor de ps3 een mic te gaan kopen voor betere communicatie met teammates. Iemand een aanrader?
Baseraping is cheap en er is geen geldig excuus voor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:24 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik blijf altijd wel op een afstandje.. net als bijv. bij Metro op Conquest daar blijft iedereen in die hoge gebouwen zitten. In principe kan de verliezende partij nog wel ontsnappen als ze een beetje creatief zijn.
Maar ik ben nog steeds van mening als je de tegenpartij helemaal terugdringt is het de schuld van de tegenpartij en ja dan draaf je op tot het randje. Dan moet er niet gezeurd worden van spawnkills, maar dan moeten ze gewoon beter samenwerken.
Wat zijn je stats @ the gym?quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:47 schreef 67Impala het volgende:
Ik heb woensdag en donderdag vrij, maar er dient ook gewoon gesport te worden dus er wordt niet de hele dag gegamet.
lvl 21 biceps.quote:
Ninja editquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:27 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Baseraping is cheap en er is geen geldig excuus voor.
Een deployment aanvallen (suppress) is wat anders dan ergens sneaky gaan staan met je tank en dan de boel letterlijk verzieken voor anderen.
Ik werd beschoten vanuit dat kamp dus wou dat gastje even z'n oren wassen maar kreeg melding dat ik terug de map in moest.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:22 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Bij rush iig niet. Proef op de som genomen en ik kon zo de deployment area inlopen en de boel opblazen als ik wilde. Maar dat doe ik uit principe niet.
Je kan trouwens met een tank ook makkelijk de vliegtuigen op een deployment in zee kapot krijgen. Juiste hoek en spammen maar.
Heb wel bij de ingang gelegen en mijn squad verteld wat voor een nare shit hun kant op kwam.
Tip, mocht je met een boot aan land komen, OF blaas dat ding op, OF zorg ervoor dat ie helemaal op het droge ligt. Anders gaan sommige kinderen met dat ding naar jouw deployment en slachten ze iedereen af.....
Er moet nog flink wat dingen aangepast worden. Anders dan dat, is dit 1 van de betere MP games op het moment.
BP :5x5x 75 (Lvl 25 jonguh)quote:
Hmmm, dus ws een glitch of een exploit waardoor ze binnen komen ofzo. Hoe dan ook stront irritant!quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik werd beschoten vanuit dat kamp dus wou dat gastje even z'n oren wassen maar kreeg melding dat ik terug de map in moest.
Lol gast zo te lezen gaan er niet echt veel offertes de deur uit vandaag haha!quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:33 schreef 67Impala het volgende:
[..]
BP :5x5x 75 (Lvl 25 jonguh)
SQ: 5x5x 110
DL: 5x5x120
MP: 5x5x35
BOR: 5x5x 100
Maar ik ben nu iets van 4 weken niet geweest door verschillende omstandigheden dus dit is niet meer representatief. Overigens is dit niet het BB topic maar het BF3 topic. Dus mirren kan daar en niet hier![]()
ontopic: UMP
Dat zijn die mensen die normaal MW spelenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:59 schreef Tjaapo het volgende:
Merk trouwens wel op dat er vrij weinig mensen spotten, terwijk dit er bij mij zelf echt zo erg ingebakken zit. Misschien wel teveel want soms dat zie ik een tegenstander spot ik hem, vervolgens draait hij om zodat ik telaat ben met schieten
Idd, bij mij zit het er ook echt in gebakken. Tijdens het schieten op select bashen om te spotten. Ik moet zeggen ik ben altijd pro squad, maar presteer het toch vaak zat om wel wat kills te maken. Nog niet echt een monster score gehad qua K/D maar de ratios zijn wel aardigquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat zijn die mensen die normaal MW spelen
Ik wordt er ook gek van, die mensen die alleen maar achter de kills aanzitten.....
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wordt er ook gek van, die mensen die alleen maar achter de kills aanzitten.....
Klopt ook wel. Je hebt ook weinig vrijheid.... Met Halo bijv. mag je heel de missie doorlopen, vliegen rijden zonder melding te krijgen dat je niet verder mag.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik vind de campaign qua gameplay vrij waardeloos. Teamgenoten wat pal voor je neus gaat staan enemies die als een dolle door de kamer gaan lopen plotseling.
Maar qua beeld en geluid is het smullen
moet zeggen dat ik wel wat minder spot dan bfbc2.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
mikken op persoon of vehicle en dan op de back(xbox)/select(ps3) knop rammen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:08 schreef Rauw. het volgende:
Hoe werkt spotten op de 360 dan?
En squad-opties kan ik ook niet vinden?
dan krijgen de enemies zo rood icoontje boven het hoofd zodat iedereen in je team kan zien waar ze zijn.quote:
moet je altijd doen:)quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:14 schreef Rauw. het volgende:
Handig om te weten.
Kan ik dat ook eens doen.
Vroeg me al af hoe dat gedaan werd
10 punten toch?quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:15 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
moet je altijd doen:)
moet je dan is kijken hoe goed je team opeens speelt.
plus als je spot en hij word gekilled krijg je puntjes:)
ja, maar kijk maar is hoeveel je kunt spotten in een round. tikt lekker aan als extra.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
10 punten toch?
Vind het vreemd want kreeg ook wel eens spot bonus in beta en toen wist ik dat ook nog niet.
Yep, de spotting scope! Maar had altijd liever magnum ammoquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:20 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
ja maar kijk maar is hoeveel je kunt spotten in een round. tikt lekker aan als extra.
ja er zijn nog een paar auto manieren dat hij spot weet niet precies hoe dat in elkaar steekt.
bfbc2 had je zon perk bij recon als je dan degene in vizier had spotte hij auto.
Ik spot alleen vliegend tuig, vehicles of enemies op grote afstand (te ver voor mijn M4A1). Enemies van dichtbij ga ik echt niet spotten, die probeer ik gewoon zsm neer te poffenquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:04 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Idd, bij mij zit het er ook echt in gebakken. Tijdens het schieten op select bashen om te spotten. Ik moet zeggen ik ben altijd pro squad, maar presteer het toch vaak zat om wel wat kills te maken. Nog niet echt een monster score gehad qua K/D maar de ratios zijn wel aardig![]()
Oftewel die lui die niet spotten zijn fags'nuff said
Wat ik overigens wel echt mis () zijn de motion mine balletjes / shotgun / lightweight combi...
Voor zover ik weet niet. Ik spotte gisteren een tank en die bleef netjes op de map zichtbaar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat spotten is veranderd, dat je nu naar de vijand moet blijven kijken anders gaat de spot weg, terwijl in BC2 de spot bleef staan. Klopt hier iets van?
merk dat infantry met spotten op kleine afstanden weer verdwijnen maar lange afstand niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:27 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Ik spotte gisteren een tank en die bleef netjes op de map zichtbaar.
Ik dacht ik meld het ff, ben er als noob best wel trots op. Oh .. en ik heb ook eens een gast uit de heli geschoten met de sniper.quote:Longest Headshot 216 m
ik wil niet heel vervelend doen. Maar 216m valt heel erg meequote:Op maandag 31 oktober 2011 13:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik dacht ik meld het ff, ben er als noob best wel trots op. Oh .. en ik heb ook eens een gast uit de heli geschoten met de sniper.
Gewoon weer ffe die "how not to be a noob at BF" in de OP zetten anders?quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:15 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
moet je altijd doen:)
moet je dan is kijken hoe goed je team opeens speelt.
plus als je spot en hij word gekilled krijg je puntjes:)
misschien handig om een kleine tutorial te posten in OP.
spotten is toch wel een van de belangrijkste dingen in BF.
Je drukt op B om uit vliegtuig of helikopter te springen en vervolgens weer op A om de parachute te gebruiken. Je moet wel hoog genoeg zitten haha...quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe open je de parachute op de xbox ?
Mij ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:22 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Je drukt op B om uit vliegtuig of helikopter te springen en vervolgens weer op A om de parachute te gebruiken. Je moet wel hoog genoeg zitten haha...
Het heeft mij een aantal suïcide gekost om daar achter te komen -_-
is het wel?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:23 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Mij ookHet is niet meer zo kinderlijk eenvoudig als BFBC2. Als je snel genoeg drukt komt het vaak wel goed.
gewoon heel snel paar keer op de knop drukken. Dan lukt het altijd wel. Dan kan je gewoon van rotsen springen zonder dood te gaan.quote:
quote:
In vrije val op A drukkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe open je de parachute op de xbox ?
Same here, ben op maandag al niet zo'n ster, maar heb nu al helemaal het lood in de schoenen zitten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:01 schreef 67Impala het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik moeite heb om mijzelf aan het werk te houden...
alles en iedereen bij elkaar en bom erop?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe de fuck kan iemand al 8 kills hebben na 30 seconden. Dat kan echt niet
JA, Punt 2 gebeurd dus precies vandaag!quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:27 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Of er moet een ramp gebeuren,(Rampenteam) of ik krijg een server storing.
Maar dat is hopelijk niet het geval vandaag!
Daar stoor ik mij dus ook aan.. ik had dan liever het BFBC2 systeem gehad.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:50 schreef deVerdeler het volgende:
En heel de matchmaking vind ik niet gebruikersvriendelijk.
Dus het spel is heel goed en een must have, maar om uiteindelijk in het spel te komen loopt wat vermoeiend.
Hoo-ah!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:29 schreef RudyCarell het volgende:
Gaat goed! Xbox FOK! Platoon staat al op 22![]()
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655240998156820/
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:31 schreef Morgen- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
Wat zijn de voordelen van zo'n platoon dan. Dat je makkelijker met bekende kan spelen ofzo? Ben niet echt actief op dit deel van het forum sinds BF2 special forces maar als er nog er nog een plekje is lijkt het me wel lachen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:29 schreef RudyCarell het volgende:
Ik heb me zowel als fan als lid aangemeld!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:29 schreef RudyCarell het volgende:
Geen last gehad van voicechat. Af en toe werd ik wel eens 2 meter teruggezet door een lag spike, maar dat is het ook wel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:17 schreef 7nightwing7 het volgende:
Jezus wat een gedoe zeg. 4x met wat squadmates gespeeld, en 4x allemaal uit de server geknald. De voicechat is nog steeds niet gefixed. Je hoort elkaar amper, het is meer gekraak dan wat anders. En de lag is een groot feest. Shape up Dice !
Voice chat is wel degelijk bagger.. Als je een xbox hebt, kan je beter een party beginnen zeg maar. Je NAT of Upnp moet dan wel open staan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:20 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Geen last gehad van voicechat. Af en toe werd ik wel eens 2 meter teruggezet door een lag spike, maar dat is het ook wel.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:34 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]Het schieten is irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:36 schreef Rensjebree het volgende:
Phoei!
server storing weer verholpen hier.. ik kan met een veilig hart weer naar huis om te bf-en!
Ik ben online op PS3.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:33 schreef Catkiller het volgende:
Wie zijn er nu online dan, wil niet alleen spelen![]()
Maar moet toch zo eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:43 schreef Morgen- het volgende:
Operation guillotine:Ik kan het me nu al niet meer herinneren maar goed luisteren naar je squad want er staan altijd wel wapens om die tanks mee uit te schakelen, of je moet weg kunnen rennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
op xbox volgens mij wel.. ook al quit je een game halverwegen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:55 schreef Catkiller het volgende:
Gooooodverdomme, connection has been lost, stond bovenaan bij mij eigen team met een goede K/D, 2 dogtags gejat alles
Volgens mij telt die die shit nu ook nog eens niet mee, had vannacht al 32 knifes volgens mij
Zit je op PS3 of Xbob?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:04 schreef Morgen- het volgende:
Wt-??!??!!? Hele tijd lost connection to server
Dito.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik speel echt zo vreselijk slecht, ik ga veel te vaak dood
Dus welke is beter.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:43 schreef Roces18 het volgende:
Xbox platoon is beter dan die van de ps3![]()
Alleen heeft de ps3 een hogere gemiddelde rank
Het spel saved tussendoor. Je bent dus nooit behaalde stats/kills/unlocks kwijt als je tijdens een game leaved.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:50 schreef Roces18 het volgende:
Ik ben klaar met knallen voor vandaag![]()
Ik krijg trouwens allemaal game invites van iedereen hier, maar als ik midden in een game zit kan ik moeilijk weg gaan, anders is mijn score weg
Niet op knoppen rammen maar wachten tot er een bepaalde knop in beeld komt en vervolgens daar snel genoeg op drukkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:23 schreef kwib het volgende:
Spelen mensen hier ook de campaign. Want potverdorrie wat is die soms frustrerend. Vooral als er ergens een vijandje opduikt en je een melee gevecht moet doen (in een toiletruimte) Wat een schijt stuk zeg. En op welke knoppen je nou moet rammen is mij een raadsel, maar mijn mes en pistool werken op eens niet meer.
Liever MP spelen
oh ok, dan ben ik volgende keer meteen van de partij. Morgen ofzoquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:34 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Het spel saved tussendoor. Je bent dus nooit behaalde stats/kills/unlocks kwijt als je tijdens een game leaved.
Ergens in december dacht ik!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:38 schreef zoodan het volgende:
Ik heb de limited edition gekocht, wat krijg ik nou extra? Wanneer komen die back to karkland maps?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:26 schreef Laat77 het volgende:
Zo gaat dat in het echte leven ook tijdens een oorlog.. alleen kun je dan niet respawnen als je dood bent... dat is dan wel weer wat minder...
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er zijn veel mensen aan het zeiken hier over de gameplay, maar ik heb zelf geen enkele van deze dingen ervaren.
Kwestie van oefenen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:07 schreef Suc het volgende:
Ik startte zojuist voor het eerst vandaag mijn PS3 op om Battlefield 3 te spelen. Had er echt zin in. Echter na ongeveer 5 minuten spelen stond ik 0-7.
'Quit Game'
'Turn Off the System'
Wat een bagger besturing. Met muis en toetsenbord own ik al die mofo's. Misschien toch maar een FPS Freek bestellen om mijn aim beter onder controle te krijgen.
Ik ga nu spelen (PS3), ik zie dat Vinno en Munn1k online zijn dus ik speel met hun zo denk ik.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:08 schreef Duuc-nl het volgende:
Hoppa ff 32-1 met de heli op damarvan peak (ofzo?) als defender in rush (:
Hoelaat spelen de meeste fokkers?
Wil wel eens potje spelen (:
Ik houd er mee op voor vandaag. Nog een beetje huiswerk en dan slapen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga nu spelen (PS3), ik zie dat Vinno en Munn1k online zijn dus ik speel met hun zo denk ik.
Inloggen bij EA en dan connect via PSN volgens mij.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:16 schreef Duuc-nl het volgende:
Trouwens, hoe kom ik nou nondeju in die platoon
Heb een origin account, moet ik me psn acc daar aan linken ofzo?
Na 7 keer proberen was ik daar ook achtergekomen. In eens was het mes niet met de RB maar met de RT knop te gebruiken. Ik rammen op die RB en dan verschijnt de RT niet in beeld. Tja...quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet op knoppen rammen maar wachten tot er een bepaalde knop in beeld komt en vervolgens daar snel genoeg op drukken
Voor PC is het wel makkelijk. Maar je kan stats vergelijken, beetje competitie. Echt nodig is het niet nee, maar leuke toevoeging.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:28 schreef Suc het volgende:
Wat is nou de toegevoegde waarde van zo'n platoon? Het enige wat het doet is de statistieken van alle members laten zien. Als je nou in Battlefield een overzicht kon zien van de platoon members, was het veel interessanter geweest. Met uiteraard de functie om ze uit te nodigen voor een game. Nu moet je namelijk iedereen als vriend toevoegen middels PSN. Een beetje omslachtig.
Veel lui die al voor BF3 met elkaar speeldenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:22 schreef Suc het volgende:
Hoe komen jullie allemaal in één server dan? Voegen jullie iedereen toe die in de OP staan?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Veel lui die al voor BF3 met elkaar speelden
Same here!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:37 schreef Catkiller het volgende:
Net weer een game net gewonnen (nog 1 M-COM over op laatste M-COMS) en vervolgens krijgen we geen overzicht maar een connection lostWeer geen punten gok ik, in ieder geval geen overzicht omdat iedereen die connectie verliest en de game niet eindigt
Bij mij gaat het dan weer wat minder...quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:43 schreef mash_ het volgende:
gaat lekker:
Kills 223
Deaths 105
K/D Ratio 2.124
Kill assists 73
Score/Min 466
Quits 0%
19 gewonnen 3 verloren
Ik mis allesquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:17 schreef KneusTeun het volgende:
Was echt belachelijk hard!
Wat een epische strijd
Een keer maar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:44 schreef Michhas het volgende:
16 FOK!kers in 1 server en deze man MVPed én Ace Squad hem even
Die heb je zo binnen toch..quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die krijg je pas bij 26000 Recon score
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |