Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
TheGreatHooD - The_Great_HooD
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
TheGreatHooD - The Great HooD
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360:
PS3
[ Bericht 0% gewijzigd door SoldMayor op 30-10-2011 22:02:49 ]
In de Rush mode kun je dat doen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar in die Devand Peak (of zo) map moet je basejumpen eigenlijk?
Heb hem al meerdere malen gespeeld maar nog nooit iemand zien basejumpen
Zeker, maar ik deed me mic net aan maar jullie horen me niet volgens mij..quote:
Ik hoor geen moerquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeker, maar ik deed me mic net aan maar jullie horen me niet volgens mij..
Dacht ik al..quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik hoor geen moer![]()
PS spot de OJ ff![]()
Nog ff wachtenquote:
Nu?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:41 schreef Yaku het volgende:
Hey, ik doe ook mee op de PS3.
PSN: Dutchnick
Als iemand zin heeft om een squad te vormen, dan roept u maar.
Zeker zeker, morgen weer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:44 schreef 67Impala het volgende:
Whehe het waren een paar goede potjes!
Was lachenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:44 schreef 67Impala het volgende:
Whehe het waren een paar goede potjes!
Daarstraks waren er 16 online bij mij; veelal FOK!kerts. Maar hoe ga je dan 12 luitjes in 1 team fixen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:59 schreef Laat77 het volgende:
Daarom zou het vet zijn als er op een dag 12 fokkers (PS3) online zouden zijn en dan allemaal in 1 team (3 sqauds) en dan alles en iedereen domineren!
Ja geen idee... eerst een tijd afspreken... en dan een lege server zoeken of waar 2 of 3 mensen inzitten en die dan allemaal joinen en dan hopen dat er dan een van hun switch naar het andere team...quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Daarstraks waren er 16 online bij mij; veelal FOK!kerts. Maar hoe ga je dan 12 luitjes in 1 team fixen?
Sowieso joinen er snel mensen zodra je al met wat mensen erin zitten, maar het is gewoon dat je volgens mij geen lege servers kon joinen ofzoiets. Allemaal vrij vaag....quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:02 schreef BORRREETJEEE het volgende:
In lege server beginnen en dan hopen dat er 12 man joined?
Kunnen we niet met zijn alllen een private party doen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:10 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Sowieso joinen er snel mensen zodra je al met wat mensen erin zitten, maar het is gewoon dat je volgens mij geen lege servers kon joinen ofzoiets. Allemaal vrij vaag....
Hoeveel uur heeft dat je gekost?quote:
http://battlelog.battlefi(...)stats/273499618/ps3/quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:20 schreef Catkiller het volgende:
Damavand peak
Ik heb daar gister rustig naar beneden staan kijken voor ik er af ging, valt me wel tegen dat je geen backflip kan doen, ben er wel achterwaarts afgelopen.. Je moet wat om het leuker te maken
[..]
Hoeveel uur heeft dat je gekost?![]()
Edit: oh wacht, kan ik zelf natuurlijk ook bekijken met battlelog.
PS3?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:28 schreef Catkiller het volgende:
Dat is een ander maar geeft ook een indicatie jaIk zit op schema nog dan
Hopelijk zo weer ff spelen en dan iemand in een tank laten rijden en er zelf achter staan terwijl ze hem zwaar onder vuur nemen, veel punten scoren door op 1 knop te drukken en stil te staan voor de rest
24 in elke volgens mij. Maar je merkt er niet echt veel van dat je met zo weinig mensen speelt imo. Soms wel maar vaak niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Zit een beetje te lezen over BF3, met hoeveel man kun je nou online op xbox360? Lees alleen maar 24 in TDM maar de andere modes dan?
Op maps als Operation Firestorm is 24 toch echt veel te weinig. Caspian Border is af en toe ook maar een eenzame bedoeling.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
24 in elke volgens mij. Maar je merkt er niet echt veel van dat je met zo weinig mensen speelt imo. Soms wel maar vaak niet.
okquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:20 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Op maps als Operation Firestorm is 24 toch echt veel te weinig. Caspian Border is af en toe ook maar een eenzame bedoeling.
Ik maar denken dat ik veel speelde met mijn acht uurquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:51 schreef JediSimons het volgende:
Hoeveel uur hebben jullie erop zitten?
[ afbeelding ]
Ben ik wel met hem eens. Ik heb die map nu 2 keer gedaan op conquest maar het enige wat je doet is rondrijden in een tank en een beetje punten pakken en je tank fixxen en dan nog eindig je makkelijk in de top 3.quote:
tot hoelaat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:11 schreef Rensjebree het volgende:
xbox platoon heeft al 20 members! Netjes!
Jammer dat ik moet werken, ik wil bf spelen gvd!
ach ik game al jaren met de naam Rensjebreequote:Op maandag 31 oktober 2011 07:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm nevermind, dan ben ik dus de aankopen kwijt + online passes etc
Vind de naam larsiee kut, kinderachtig (3 jaar oud) en irritant dat de L op een i lijkt omdat ik geen hoofdletter gekozen heb
Als ik om 8 uur op mijn werk ben tot half 5.quote:
Niets mis mee hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm nevermind, dan ben ik dus de aankopen kwijt + online passes etc
Vind de naam larsiee kut, kinderachtig (3 jaar oud) en irritant dat de L op een i lijkt omdat ik geen hoofdletter gekozen heb
dan is het goedquote:Op maandag 31 oktober 2011 07:23 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
ach ik game al jaren met de naam Rensjebree
[..]
Als ik om 8 uur op mijn werk ben tot half 5.
Anders tot 5 uur ofzo..
Voor 6 uur ben ik wel thuis hoor, maak je maar geen zorgen!
Ik hou me aan de afspraken!
Of er moet een ramp gebeuren,(Rampenteam) of ik krijg een server storing.quote:
tja.. Ik ben nog niet zog goed met dat aanval gedoe.. Ik snipe veel liever.. Dus als ik vaak doodga aub niet lachen he?quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:27 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Of er moet een ramp gebeuren,(Rampenteam) of ik krijg een server storing.
Maar dat is hopelijk niet het geval vandaag!
Heb de Javelin al geunlockt maar weet niet hoe te gebruiken, Flares zijn ook te frequent te gebruiken vind ik.quote:Op maandag 31 oktober 2011 04:37 schreef Catkiller het volgende:
Nu nog mensen die net geaccept zijn voor het platoon, ga eens slapen joh!
Flink wat voertuigen opgeblazen net in een game, hoe dat het soms kan snap ik ook niet, mijnen lagen random en ineens rijden ze over alle drie de mijnen heen blijkbaarWel verloren maarja, als ik nog MVP 2 ben en verlies dan kan ik het wel hebben
Wat conquest gedaan maar rush is een welkome afwisseling als het bij conquest niet meer wilt lukken. Bij rush heb je nog enigszins kans als je niet met vrienden speelt imo, bij conquest (op de veel te grote maps) blijft bijna iedereen hangen bij een bepaald punt![]()
Die shit met flares gaat echt te gek worden denk ik. Nu zijn er al gasten, je schiet 1 raket op ze af en ze gebruiken de flares en gaan out of reach totdat ze ze weer kunnen gebruiken. Begrijpelijk natuurlijk, maar zo doe je er vanaf de grond helemaal niks tegen.
Heeft iemand hier al de Javelin en is dat ding sterk en reload het redelijk snel?
Wanneer unlock je die?quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heb de Javelin al geunlockt maar weet niet hoe te gebruiken, Flares zijn ook te frequent te gebruiken vind ik.
Lock-> flares-> Lock en in die tijd kunnen ze flares alweer gebruiken.
Gisteren toch wel 15 tot 20 vliegtuigen/choppers neergehaald.
141 hiero.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:08 schreef BORRREETJEEE het volgende:
82000 engineer score.
Wat is jullie score/minuut? Mijne 161
Ja hier heb ik ook wel eens last van.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:59 schreef Tjaapo het volgende:
Iemand anders ook problemen met deployen? Ik heb dus soms dat ik niet meer kan deployen. Kan dan een hele ronde wachten, maakt niet uit wat ik doe, deploy op squadmates lukt niet, deployen bij punt a,b,c etc. lukt niet. Moet dus gewoon wachten tot de ronde af is wat een baggerzooi.
Verder wel bruut spel
Gast ik ben weer aan het mediccen geslagenquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:48 schreef 67Impala het volgende:
Nja ik speel grotendeels als Engineer.. wat overigens gek is aangezien ik dit in BFBC2 een klote klasse vond! Normaal speelde ik altijd maar dan ook altijd Assault, maar misschien komt dat nog als ik mijn geliefde AN-94 Abakan unlock
Haha inderdaad! Binnenkort ga ik wel weer even mediccen ! Wat ik wel vind is dat je bijna op elke map je het beste weg komt met Engineer. Op elke map zijn wel een paar tanks / heli's/ jets te vinden en die schakel je het makkelijkst uit met Engineer..quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:07 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Gast ik ben weer aan het mediccen geslagengisteren eindelijk die defibrillator unlocked "piep CLEAR" Badoom> and ur back in business
:D
Gisteren op Metro kwamen er 6 man van mijn team in een shootout in de kastenruimte aan de zijkant van ticket box punt. Heb in een minuut denk ik 10 revives uitgevoerdquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:42 schreef mash_ het volgende:
Als assault speler kan je je score per min makkelijk omhoog krijgenBeetje overal medic pakjes neergooien en mensen revive.
Das zo'n lekker chaotisch puntje...quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Gisteren op Metro kwamen er 6 man van mijn team in een shootout in de kastenruimte aan de zijkant van ticket box punt. Heb in een minuut denk ik 10 revives uitgevoerd
Speel op bijv Seine Crossing en Metro vaak met support ipv Engineer, maar over het algemeen is Engineer wel de fijnste class imo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:11 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Haha inderdaad! Binnenkort ga ik wel weer even mediccen ! Wat ik wel vind is dat je bijna op elke map je het beste weg komt met Engineer. Op elke map zijn wel een paar tanks / heli's/ jets te vinden en die schakel je het makkelijkst uit met Engineer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |