quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:13 schreef Aventura het volgende:
Ze heeft een knap koppie en mooi haar. Wat zonde eigenlijk.
Zo zie je maar weer op elk potje past wel een dekseltjequote:
Dat doe je wel. Je weet het alleen nog niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:15 schreef Guanabana het volgende:
Ben ik de enige die Radmilo niet aanbid?
Nee hoor...ik vind um ook gruwel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:15 schreef Guanabana het volgende:
Ben ik de enige die Radmilo niet aanbid?
zijn lichaam??quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet niet wat er leuk is aan Radmilo
Ik rij NU naar je toe zodat ik je aanraken, Sunnyquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed, de wereld is weer eens klein! Dit is dus de vrouw van de broer van een oud klasgenoot van me (even voor de volledigheid: ik woon pas sinds een paar jaar aan deze kant van het land, heb in het westen op school gezeten en zo) De naam kwam me zo bekend voor..
Denk dat er een hele mooie vrouw onderzit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed, de wereld is weer eens klein! Dit is dus de vrouw van de broer van een oud klasgenoot van me (even voor de volledigheid: ik woon pas sinds een paar jaar aan deze kant van het land, heb in het westen op school gezeten en zo) De naam kwam me zo bekend voor..
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik rij NU naar je toe zodat ik je aanraken, Sunny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |