Nou hier was het zo'n gekut dat ik het verder niet heb genomen. Prutsers.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:56 schreef Pheno het volgende:
Glasvezel aangevraagd. Nou ja, gratis aanleggen, daarna kijk ik wel of er een provider nuttiger is dan UPC
En toch doen he: want?quote:
Ja ik heb het ook wel liggen, alleen verder niet met ze in zee gegaan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Overigens hebben mijn ouders ook zo'n gratis glasvezel in huis liggen waar ze niets mee doen. Na een paar jaar ofzo moet de exploitatie van zo'n kabel toch vrijgegeven worden, en dan kan je 'm maar beter in je huis hebben liggen. Heb je in ieder geval de mogelijkheid 'm te gebruiken.
Dat is mijn idee nu ook, als het toch niets is op dit moment.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Overigens hebben mijn ouders ook zo'n gratis glasvezel in huis liggen waar ze niets mee doen. Na een paar jaar ofzo moet de exploitatie van zo'n kabel toch vrijgegeven worden, en dan kan je 'm maar beter in je huis hebben liggen. Heb je in ieder geval de mogelijkheid 'm te gebruiken.
Zo zie je maar hoe overtuigend iemand kan overkomen als ze weten dat ze 's avonds worden afgeranseld als ze het niet goed doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:59 schreef Pheno het volgende:
Een jankende meid lijkt me niet echt heel gevaarlijk. En ik heb alles nog
Aparte reacties allemaal, ook bij het station, maar goed, ik heb geholpen. Als iedereen gaat denken dat alles en iedereen een potentieel gevaar is dan snap ik waarom de maatschappij flink achteruit gaat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe overtuigend iemand kan overkomen als ze weten dat ze 's avonds worden afgeranseld als ze het niet goed doen.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:24 schreef MissMSX het volgende:
Owh, en gefeliciteerd met mij
Wie opent er een topic?
Ik ken vier mensen die die specifieke reis pas hebben gemaakt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:59 schreef CherryLips het volgende:
http://shoestring.nl/azie(...)u-en-sint-petersburg
Kerst in Rusland vieren
Alleen oud & nieuw in NL...
GEFELICITEERD!quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:24 schreef MissMSX het volgende:
Wie opent er een topic?
Gefeliciteeeerdquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:24 schreef MissMSX het volgende:
Wie opent er een topic?
Vonden ze het wat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken vier mensen die die specifieke reis pas hebben gemaakt.
Tienquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gefeliciteeeerd! Hoe jong ben je geworden?
Jeuj en zulks!quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:24 schreef MissMSX het volgende:
Wie opent er een topic?
Proficiat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:24 schreef MissMSX het volgende:
Wie opent er een topic?
Lijkt me wel heel erg mooi.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vonden ze het wat?
Het is daar dan wel fucking koud natuurlijk
Ze vonden het tof maar de winter is volgens mij niet de beste periode om daar naar toe te gaan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vonden ze het wat?
Het is daar dan wel fucking koud natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |