Geen idee. Ik weet alleen dat ik een Xbox Kinect met DC2 én Dan wil.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar waarom zou ie tegen zichzelf de hele tijd "perfect" zeggen
Dat die spelletjes dat doen.. dat is logisch..
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:38 schreef Kuukske het volgende:
Geen idee. Ik weet alleen dat ik een Xbox Kinect met DC2 én Dan wil.
Arme JD.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De marketing is geslaagdquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja die vindt het niet zo leukquote:
Jepquote:
Drie uur gestaan op zondagavondquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Drie uur gestaan op zondagavondGeen treinen die verder reden, geen info, geen communicatie, geen bussen
Mensen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Leuk smal perron waar je je langs mensen met koffers probeert te worstelen die net voor de deuropening van de Kiosk blijven kleppen, en dan doen ze net een stap opzij als jij erlangs wilt, net als de ICE langs raast
Gotta love OV.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Drie uur gestaan op zondagavondGeen treinen die verder reden, geen info, geen communicatie, geen bussen
Ik ga ook eens met de trein omdat een Kruidvatkaartje goedkoper was dan alleen al in Utrecht parkerenquote:
Je had hem bij mij voor de deur kunnen neerzettenquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga ook eens met de trein omdat een Kruidvatkaartje goedkoper was dan alleen al in Utrecht parkeren
Dan moet je alsnog met de trein naar het centrumquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je had hem bij mij voor de deur kunnen neerzettenOf bij Q!
Dat sowieso. Echt, met verbazing gekeken hoe mensen reageren op elkaar met zoiets. Ik heb lol gehad met wat dronken gasten, iemand geholpen omdat haar mobiel gejat was en niemand even haar wilde helpen door klantenservice te bellen om de zooi te blokkeren. Echt WTF?quote:
Maar ja, waar moet je anders mee batsen hequote:
Dan krijg ik gratis panoramadak en open ramenquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je had hem bij mij voor de deur kunnen neerzettenOf bij Q!
Ja, okéquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan moet je alsnog met de trein naar het centrum
In de grote stad betekent zo'n hulpvraag 9 van de 10 keer dat je gerold of opgelicht gaat worenquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat sowieso. Echt, met verbazing gekeken hoe mensen reageren op elkaar met zoiets. Ik heb lol gehad met wat dronken gasten, iemand geholpen omdat haar mobiel gejat was en niemand even haar wilde helpen door klantenservice te bellen om de zooi te blokkeren. Echt WTF?
Spreek me er niet vanquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:56 schreef Pheno het volgende:
Glasvezel aangevraagd. Nou ja, gratis aanleggen, daarna kijk ik wel of er een provider nuttiger is dan UPC
Een jankende meid lijkt me niet echt heel gevaarlijk. En ik heb alles nogquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In de grote stad betekent zo'n hulpvraag 9 van de 10 keer dat je gerold of opgelicht gaat woren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |