* op zit pootjes geeftquote:
Smerige beesten die trucjes doen zodat ze maar te eten krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef Tegan het volgende:
.
Dat is altijd zo tof als honden dat doen.
Let´s agree to disagree.quote:
Katten zijn altijd een stuk subtieler jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Smerige beesten die trucjes doen zodat ze maar te eten krijgen.
Katten ook niet, mits opgevoed.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:44 schreef Tegan het volgende:
Honden komen tenminste niet op het aanrecht als je niet thuis bent.
Bakmeel strooien op het aanrecht en na een dag weg te zijn geweest, kijken of er afdrukken van kattenpootjes instaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:52 schreef Tegan het volgende:
En dat weet jij hoe? Honden kunnen er tenminste niet eens komen.
Dat doe je dagelijks voor je gaat werken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bakmeel strooien op het aanrecht en na een dag weg te zijn geweest, kijken of er afdrukken van kattenpootjes instaan.
Ein-de-lijk. Al is het momentum nu wel een beetje voorbij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef Tegan het volgende:
Owja, gisteren keek ik iets op Youtube en na een paar keer doorklikken bij related kwam ik bij een filmpje van Sex And The City waarin Samantha haar booty call belde met ''Wanna wrestle?'' en nu snapte ik het.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef Tegan het volgende:
Dat doe je dagelijks voor je gaat werken?
Nee, ik bedoelde doorquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ein-de-lijk. Al is het momentum nu wel een beetje voorbij.
Het was eigenlijk gewoon een verwijzing naar wat ik met je wilde doen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:55 schreef Tegan het volgende:
Nee, ik bedoelde doorjou
snapte ik dat die zin een verwijzing was naar B&B
.
Snap ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was eigenlijk gewoon een verwijzing naar wat ik met je wilde doen.
Of ik ken gewoon veel mensen dat ik mijn boodschap ook zo kan doorgeven.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:58 schreef Tegan het volgende:
Snap ik. Maar voor de SATC-schrijvers niet.
Dat was allemaal voorsorteren op de dag van gister. En op het moment suprême snapte jij er geen reet van. Dag moment!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:03 schreef Tegan het volgende:
Wie wilde je dan x jaar geleden daarmee bereiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |