Veel blessures dus ik geeft Heracles wel een kans of is bij jullie ook de helft in de ziekenboeg?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik denk dat het een leuke pot kan worden met 2 aanvallende teams en ik denk dat AZ aan het langste eind trekt. Simpelweg omdat ze een beter team hebben.
2 stuks, maertens (verdediger) en Marko.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Veel blessures dus ik geeft Heracles wel een kans of is bij jullie ook de helft in de ziekenboeg?
Klopt, bij Vitesse had ik ook het idee dat ze expres het gras wat langer hadden laten groeien tegen PSV + beker.. zij hadden wel goede schoenen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:13 schreef Tchock het volgende:
En dat kunstgras: ik weet dat het al heel vaak gezegd is, maar jullie lijken er gewoon heel veel profijt van te hebben. Of de tegenstanders last, dat weet ik niet.
De doelpunten vallen wat makkelijker thuis, en als dit met kunstgras te maken heeft?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:13 schreef Tchock het volgende:
En dat kunstgras: ik weet dat het al heel vaak gezegd is, maar jullie lijken er gewoon heel veel profijt van te hebben. Of de tegenstanders last, dat weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |