abonnement Unibet Coolblue
pi_106397850
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:21 schreef Insanity-Tigra het volgende:

[..]

Ben het eens met je conclusie Fruit.
Demon's Souls heb ik 3 x platinum, maar met Dark Souls mis ik het enthousiasme om verder te gaan.
Net de game nog opgestart en had weer een "Meh" gevoel (om voor de platinum te gaan)
:'(
:'(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2012 15:23:29 ]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 februari 2012 @ 11:38:38 #152
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_107472765
Kutkick want ik speel dit nu nog.

Van het weekend uitgespeeld. Alhoewel de nieuwigheid van dit concept er een beetje af is na Demon's Souls, heb ik mij uitstekend vermaakt hiermee. Demon's Souls was een beetje dood voor mij aangezien ik die afgelopen oktober heb gespeeld. De mate waarin ik mij in DaS in jolly cooperation kon begeven was verfrissend (twee blauwe soul signs in DeS gezien in twee playthroughs, 0 invasions, meh).

Helaas was het moeilijk om met vrienden te coopen, maar met een truukje was het toch redelijk te doen om samen in dezelfde sessie te komen. (Elke 30-60 seconden sign opnieuw plaatsen, dan wordt je met een andere server verbonden). PvP vind ik sowieso niks, maar met talloze lagstabbers was de lol er qua PvP er wel heel gauw af. Wel eindeloos gecooped tegen Quelaag en Smots en Osseworst. *O*

Ik had wel een beetje het gevoel dat DaS meer goedkope kills gebruikte dan dat het echt moeilijk was. Anor Londo Silver Knight archers bijvoorbeeld. Bed of Chaos bijvoorbeeld. Wie dit boss gevecht had bedacht moeten ze er uit trappen. Dat was niet moeilijk, dat was gewoon kut ontworpen, met die plotse pitfalls. :')

Ander kritiek puntje was Blighttown (waarschijnlijk het meest uitdagende level, omdat deze eigenlijk de meeste voorbereiding eist, waar je waarschijnlijk met de minste voorbereiding aankomt). Die lag die veroorzaakt wordt door ik denk de AI pathfinding (zoveel rekenkracht nodig hebben en dan toch tig vijanden die gewoon naar beneden denderen :') ). Samen met nauwe paden en bewegende bruggen was dat zeer irritant. Die darters waren niet echt een probleem daarentegen, waren vrij eenvoudig te ontwijken desondanks hun range.

Voor de rest:
Sif _O_
Quelaag _O_ (be wary of amazing chest)
Quelaan :'(
Nito _O_
Four Kings _O_
Lautrec _O_



Solaire _O_
PSN: ardpsiko
  woensdag 1 februari 2012 @ 11:42:28 #153
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_107472895
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:15 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Helpt ook mee dat zei wèl dwars door het plafond heen kunnen vliegen...
Zo ongelovelijk giftig idd :') Die tering vliegen zijn niet te versmaden.

Ik ben overigens niet verder dan blighttown gekomen uiteindelijk SL48 :')
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 februari 2012 @ 12:10:11 #154
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_107473828
Coop em dan.Genoeg soul signs in Blighttown op jouw SL. :P
PSN: ardpsiko
pi_110396700
Heeft iemand een Channeler's Trident over voor mij? =)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 april 2012 @ 15:08:48 #156
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_110397067
Grinden zul je! :6 (Of als je in de buurt van SL 120 bent kan ik er wel een lenen. Weet mijn precieze SL niet.)
PSN: ardpsiko
pi_110398100
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef Chaos-Zero het volgende:
Heeft iemand een Channeler's Trident over voor mij? =)
Die had ik echt in 10 minuten O+
  maandag 16 april 2012 @ 16:26:01 #158
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_110400176
Nog PC-bro's die dit zullen spelen?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_110400345
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 15:08 schreef ardi het volgende:
Grinden zul je! :6 (Of als je in de buurt van SL 120 bent kan ik er wel een lenen. Weet mijn precieze SL niet.)
Ik ben iets van level 148. Volgens de calculator zou ik dan met iemand van lvl 125 kunnen samen spelen.

quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:35 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Die had ik echt in 10 minuten O+
Jij wel :P Ik ben gister verdomme 3/4 uur bezig geweest en heb niks kunnen vinden. Werd echt helemaal gek.

quote:
6s.gif Op maandag 16 april 2012 16:26 schreef 2Happy4U het volgende:
Nog PC-bro's die dit zullen spelen?
Denk dat ik m als ik m platinum heb op mn PS3 m nog wel op de PC zal spelen voor de extra content :D

[ Bericht 8% gewijzigd door Chaos-Zero op 16-04-2012 18:11:06 ]
pi_110409165
Na weer 2 uur zitten farmen heb ik m eindelijk! Nu moet ik alleen nog

• Grant: Dropped by Paladin Leeroy in Tomb of the Giants.
• Sanctus: Dropped by Paladin Leeroy in Tomb of the Giants

En een paar wapens met een Demon Soul te maken voor alle unique weapons! Eindelijk! :D
  maandag 16 april 2012 @ 20:03:43 #161
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_110409539
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:10 schreef ardi het volgende:
Coop em dan.Genoeg soul signs in Blighttown op jouw SL. :P
Ik ben sinds eergisteren weer begonnen :D En ik weet niet wat mij bezielde maar ik vind het nu ineens achterlijk makkelijk :@
Moest gewoon logisch nadenken: Goed, die insecten waren misschien buggy, maar ik heb meteen een light crossbow aangeschaft en ruft die beesten zo de lucht uit :)

Quelaag afgemaakt in de eerste try :D Maar daar beneden kwam ik nog zo'n ranzig monster tegen die mij al erg snel de pan in hakte. Iets voor om over na te denken de volgende keer.

Volgende missie is om die ranzige larve die tegen die muur aan clenched af te maken zodat ik de loot van dat lijk kan pakken! Daarna denk ik maar naar die poort die open is gegaan toen ik de 2de bel aansloeg :)
  maandag 16 april 2012 @ 20:04:36 #162
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_110409590
quote:
6s.gif Op maandag 16 april 2012 16:26 schreef 2Happy4U het volgende:
Nog PC-bro's die dit zullen spelen?
Alleen als de FUCKING SIMPEL TE PROGRAMMEREN multiplayer het normaal doet wel.
Via de xbox360 was het een drama in ieder geval om mijn matties te joinen.
  maandag 16 april 2012 @ 20:06:32 #163
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_110409718
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:04 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Alleen als de FUCKING SIMPEL TE PROGRAMMEREN multiplayer het normaal doet wel.
Via de xbox360 was het een drama in ieder geval om mijn matties te joinen.
't gaat hetzelfde gebruiken als xbox waarschijnlijk :{ Met GFWL etc ;(
Maar desondanks zal ik 't wss nog wel kopen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_110410405
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:06 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

't gaat hetzelfde gebruiken als xbox waarschijnlijk :{ Met GFWL etc ;(
Maar desondanks zal ik 't wss nog wel kopen.
Ik las juist dat ze het gaan verbeteren zodat je wel met vrienden online kan spelen.

Is er trouwens ergens een lijst voor de trophies dat je met iets t beste wapen moet maken, welke wapens je kan gebruiken per trophy?
  maandag 16 april 2012 @ 20:18:13 #165
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_110410476
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:17 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Ik las juist dat ze het gaan verbeteren zodat je wel met vrienden online kan spelen.

Is er trouwens ergens een lijst voor de trophies dat je met iets t beste wapen moet maken, welke wapens je kan gebruiken per trophy?
Ik dacht dat GFWL in principe hetzelfde gebruikt / doet als xbox live?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 april 2012 @ 20:56:37 #166
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_110412881
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:03 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik ben sinds eergisteren weer begonnen :D En ik weet niet wat mij bezielde maar ik vind het nu ineens achterlijk makkelijk :@
Moest gewoon logisch nadenken: Goed, die insecten waren misschien buggy, maar ik heb meteen een light crossbow aangeschaft en ruft die beesten zo de lucht uit :)

Quelaag afgemaakt in de eerste try :D Maar daar beneden kwam ik nog zo'n ranzig monster tegen die mij al erg snel de pan in hakte. Iets voor om over na te denken de volgende keer.

Volgende missie is om die ranzige larve die tegen die muur aan clenched af te maken zodat ik de loot van dat lijk kan pakken! Daarna denk ik maar naar die poort die open is gegaan toen ik de 2de bel aansloeg :)
Spoilers voor de PC broeders.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 20:17 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Ik las juist dat ze het gaan verbeteren zodat je wel met vrienden online kan spelen.

Is er trouwens ergens een lijst voor de trophies dat je met iets t beste wapen moet maken, welke wapens je kan gebruiken per trophy?
Alles wat je moet weten:
http://www.ps3trophies.co(...)k-Souls-Trophy-Guide
PSN: ardpsiko
pi_110419641
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 20:56 schreef ardi het volgende:

[..]

Spoilers voor de PC broeders.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Alles wat je moet weten:
http://www.ps3trophies.co(...)k-Souls-Trophy-Guide
Zat ik dus al te kijken, maar daar staat niks bij welke wapens per trophie je kan gebruiken.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 april 2012 @ 22:39:45 #168
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_110420066
Voor de wapen upgrades zoals chaos/magic/divine/etc? Maakt niet uit welk wapen, zolang het maar geen uniek wapen uit de Knight's Honour lijst is kan het met alles. Sommige takken zijn makkelijk te voltooien, omdat je daar al een redelijk geupgrade versie als loot vindt. Lightning spear en crystal halberd bijvoorbeeld. De slabs zijn het grootste probleem met die trophies.
PSN: ardpsiko
pi_110420392
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:39 schreef ardi het volgende:
Voor de wapen upgrades zoals chaos/magic/divine/etc? Maakt niet uit welk wapen, zolang het maar geen uniek wapen uit de Knight's Honour lijst is kan het met alles. Sommige takken zijn makkelijk te voltooien, omdat je daar al een redelijk geupgrade versie als loot vindt. Lightning spear en crystal halberd bijvoorbeeld. De slabs zijn het grootste probleem met die trophies.
Die van de unieke wapens snap ik, maar kan elk ander wapen dan een kant op?
Er zijn zeker ook wapens die je bij die blacksmith beneden bij de catacombe moet doen?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 april 2012 @ 22:49:11 #170
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_110420570
Ja, je moet alle blacksmiths uiteindelijk af voor alle wapen trophies. Alle gewone wapens kunnen het volgende schema volgen:

http://darksoulswiki.wiki(...)96/smaller-guide.jpg
PSN: ardpsiko
  maandag 16 april 2012 @ 22:50:25 #171
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_110420618
Is t mogelijk die achievement / trophy met 1 character te halen?

Ik snap zelf nog niet echt welk wapen ik het best kan upgraden, ik loop al sinds t begin rond met drake's sword
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 april 2012 @ 22:56:58 #172
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_110420977
Je moet alle wapens met 1 character halen voor de Knight's Honour trophy. Dat kost je 2.5 playthrough minimaal. Op quest items na gaat alles wat je hebt mee naar NG+. Quelaag's Furysword is een goed wapen in mijn ervaring. Breng Quelaag's Soul en een +5 curved sword naar de blacksmith in Anor Londo om deze te maken. Quelaag's Furysword is een chaos wapen. De schade die chaos wapens doen schaalt met je humanity, dus hoe meer humanity je bij je draagt (niet als item!) hoe meer je schade je uitdeelt.

Je kan een lightning spear vinden in Sen's Fortress. Eén van de betere wapens die je gewoon kan vinden. Sinds ik deze speer en Quelaag's Furysword had gevonden heb ik eigenlijk niks anders meer gebruikt, afgezien van (kruis)bogen (ik had een DEX build). Je Drake Sword moet je op een gegeven moment wel aan de kant leggen. Deze is eigenlijk alleen goed voor de eerste helft van je eerste playthrough. Dragon wapens tellen voor geen enkele trophy mee overigens.
PSN: ardpsiko
pi_110421340
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:49 schreef ardi het volgende:
Ja, je moet alle blacksmiths uiteindelijk af voor alle wapen trophies. Alle gewone wapens kunnen het volgende schema volgen:

http://darksoulswiki.wiki(...)96/smaller-guide.jpg
Thanks voor het schema! Kan ik aanstaande dagen nog even de laatste wapens halen voor ik naar NG++ ga om daar nog de laatste miracles te halen en de laatste Demons Souls ;)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 april 2012 @ 23:10:15 #174
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_110421657
Geen probleem. Het zijn nogal bagger trophies. Grinden voor materialen en wapens is geen uitdaging.
PSN: ardpsiko
  maandag 16 april 2012 @ 23:13:55 #175
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_110421812
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 22:56 schreef ardi het volgende:
Je moet alle wapens met 1 character halen voor de Knight's Honour trophy. Dat kost je 2.5 playthrough minimaal. Op quest items na gaat alles wat je hebt mee naar NG+. Quelaag's Furysword is een goed wapen in mijn ervaring. Breng Quelaag's Soul en een +5 curved sword naar de blacksmith in Anor Londo om deze te maken. Quelaag's Furysword is een chaos wapen. De schade die chaos wapens doen schaalt met je humanity, dus hoe meer humanity je bij je draagt (niet als item!) hoe meer je schade je uitdeelt.

Je kan een lightning spear vinden in Sen's Fortress. Eén van de betere wapens die je gewoon kan vinden. Sinds ik deze speer en Quelaag's Furysword had gevonden heb ik eigenlijk niks anders meer gebruikt, afgezien van (kruis)bogen (ik had een DEX build). Je Drake Sword moet je op een gegeven moment wel aan de kant leggen. Deze is eigenlijk alleen goed voor de eerste helft van je eerste playthrough. Dragon wapens tellen voor geen enkele trophy mee overigens.
Ik gebruik humanity alleen bij kindles waar ik wel 10 esthus kam gebruiken :@

Wat heeft die bottomless box voor zin trouwens? Je kan toch alles gewoon bij je dragen? Alleen je equippede meuk maakt je langzamer right?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')