SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Alstead - Alstead
Tuut-chips - Powerkiwihet minecraft bruidpaar:quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door gogosweden op 30-10-2011 11:46:48 ]Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
komt omdat we soulmates zijn tochhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
HAh A wat en lueken tete!http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
komt omdat we soulmates zijn tochhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:14 schreef MineraalWater het volgende:
Pre 5 Changelist!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
komt omdat we soulmates zijn tochhh
hihihihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
jij hebt toevallig niet die pic nog waar jij en ik hand in hand lopen ofzo? (minecraft ui's)quote:
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Geen idee wat je bedoeltquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jij hebt toevallig niet die pic nog waar jij en ik hand in hand lopen ofzo? (minecraft ui's)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt
die jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
ach plex word er geil van, dus boeiuh..quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:00 schreef Berend. het volgende:
Gogo zijn arm gaat door je heen, niet netjes
Hihihi, ja zie ik ook nu pas, Maar ik heb geen zin om het overnieuw te maken en het is al meer dan 2 maanden oud![]()
![]()
Waarom heb je de lijst in de OP verneuktNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Op het einde zouden ze nog naar zijn huis moeten gaan en afsluiten met 'that's a nice housssssse you have there"quote:
Ik heb liever de Bird Cage, omdat je er dan nog XP van krijgt
1 jaar op FOK!![]()
![]()
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
2743 dagen op FOK!quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:01 schreef JaimyLee het volgende:
1 jaar op FOK!![]()
![]()
Oftewel 7 jaar, 6 maand en 4 dagen
Ik ben trouwens bezig met een volledig verdwijnbare enchantment roomHet enige wat je ziet is de enchantmenttable, en als je op de juiste pressure plaat gaat staat komt al de rest één voor één tevoorschijn
Heb de afgelopen paar dagen hoop redstone filmpjes gekeken en heb zonder mods een stadspoort gebouwd die automatisch dicht gaat wanneer het nacht is en ook weer open gaat zodra het dag wordt.
Kan niet wachten om die in de nieuwe map te bouwen![]()
![]()
Nu ga ik een P!MP abo kopen, zal ik 6 maanden doen of een jaar?Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
beter koop je 6 maanden, en 6 maanden voor mij, krijg je het geld met de post opgestuurdquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:04 schreef JaimyLee het volgende:
Nu ga ik een P!MP abo kopen, zal ik 6 maanden doen of een jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
beter koop je 6 maanden, en 6 maanden voor mij, krijg je het geld met de post opgestuurd
als je het opstuurt wil ik het best voor je kopen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
--> PMquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:44 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
als je het opstuurt wil ik het best voor je kopen hoorWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
![]()
Deze is ook tof.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik open waarschijnlijk binnenkort een tweede server, gewoon een english server, maar heb wel wat hulp nodig met bouwen van een city. Als je het leuk vindt om mij te helpen, PM me dan maar even. Het wordt een soort van roleplay![]()
Ik moet alleen nog de tweede server bestellen![]()
![]()
(Ik heb dus al één server, komt er dus eentje bij)![]()
Berend, is dat een eigen server die je volledig zelf beheerd of is dat via een service waar je enkel MC op de server besteld? Ik wou zelf ook eens een server opzetten voor enkele personen maar toen niet verder naar gekeken.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Je koopt gewoon een servertje, geen VPS. Ik zit zelf bij Redstonehost.com, maar als je noobie bent kan je het beste naar Multiplay.co.uk vragen(JaimyLee weet er ook wat van af )quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:28 schreef Jump het volgende:
Berend, is dat een eigen server die je volledig zelf beheerd of is dat via een service waar je enkel MC op de server besteld? Ik wou zelf ook eens een server opzetten voor enkele personen maar toen niet verder naar gekeken.![]()
Maargoed, mijn server runt ook deels op donatie's. Laatst heeft nog een member voor een andere member gedoneerd, die die niet in real kent![]()
![]()
Ik speel nu samen met enkele die de server host op een VPS (_! ) maar die lagt als zot en ben eht er gewoon afgetrapt. Daarmee dat ik zelf eentje wou opzetten als het niet al te duur is. Ik ga de links eens bekijken, dank je
En lekker veel energie kosten betalen, en een tering geluidquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:37 schreef MineraalWater het volgende:
Gewoon een thuis server kopen en goed internet hebben!![]()
![]()
Dan hang hem ik nog liever in het datacenter op het werk, maar mag niet
Hoezo, gewoon aftappen van de buren en hem in je kruipruimte zetten, ook nog lekker koud, een win win situatie dus!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:37 schreef Berend. het volgende:
[..]
En lekker veel energie kosten betalen, en een tering geluid![]()
![]()
![]()
Ik zou toch naar Multiplay gaan. Wij draaien met max 16 players, en ik heb het pakket van 64 slots(bij RedstoneHost)
Ik hoor soms wel dat ze een beetje laggen enzo, maar echt noooit bij mij![]()
![]()
Ik denk dat ik gewoon nog even ga wachten tot na minecon, als de 1.0 (of welk nummer ze er ook gaan aan geven) uit is.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Forum Opties Forumhop: Hop naar: