Ik zit hier ook met tranen in mijn ogen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:43 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh, ik vind het zo verschrikkelijktranen met tuiten gehuild en vanochtend nog eens toen ik het de mr vertelde. Van ons allebei heel Heel veel sterkte
en als ik iets kan doen, zeggen he.
Hier ook. Ik vind het nog steeds onwerkelijk, hoe kan dit nou?quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit hier ook met tranen in mijn ogen.
Zo afschuwelijk dit.
Ik vind dat niet eens zo'n debiel idee hoor. Ik zeg niet dat die hond afgemaakt moet worden, maar er moet wel actie ondernomen worden. Want wie zegt dat die baasjes hun maatregelen nemen en dat dit niet nog eens voorkomt?quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Mn baas wil ze aansprakelijk gaan stellen
Mee eens. En er is ook sprake van emotionele schade.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind dat niet eens zo'n debiel idee hoor. Ik zeg niet dat die hond afgemaakt moet worden, maar er moet wel actie ondernomen worden. Want wie zegt dat die baasjes hun maatregelen nemen en dat dit niet nog eens voorkomt?
Ik snap dat je aan haar belang moet denken, is ze nu de enige die thuis is overdag dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop ook dat ze kan blijven hoor, ik wil echt niet twee hondjes kwijt zijn.
Maar Kees is niet zo van het mee naar kantoor gaan en zoDus ik moet wel aan haar belang denken en niet aan dat van mezelf...
Ik zit nog steeeeeds te janken, ik heb niks meer gegeten sinds gisterochtend geloof ik.
Mn baas wil ze aansprakelijk gaan stellen
Dat snap ik heel goed. Dat zal wel wat tijd nodig hebben denk ik. En de honden zullen gisteren ook wel enorm geschrokken zijn geweest.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik durf verdomme amper nog met mn honden over straat ja, dat moet ook maar weer eens goed zien te komen
Ocharmequote:Op maandag 31 oktober 2011 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Mn honden eten niet meer en liggen alleen nog maar wat te liggen, Billy heeft de hele nacht trillend naast me gezeten ...
Nee, maar we kennen hier in NL wel de RAD. Maar aangezien die lui in Belgie wonen zal dat geen fuck uitmaken. En ik ben ook van mening dat je daar geen fuck aan hebt. Want hoe je het ook wend of keert, de baasjes moeten aangepakt worden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:14 schreef Barbaaf het volgende:
Goed dat je aan het werk bent, van thuis zitten ga je alleen maar malen. En fijn dat de baas zo begripvol is, hij moet die muts maar flink aanpakken.
Zou er in Nederland zoiets zijn als dat honden-rehabilitatiecentrum van Cesar Milan in de VS? Daar zou je zo'n agressieve hond eigenlijk in moeten doen, op kosten van de ex-baasjes.
[..]
Ocharme![]()
Nee dat zou ik dus ook hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Die mensen hebben ook kinderen, ik zou die hond zelf echt in laten slapen, die vertrouw je toch van zn levensdagen niet meer?
Zullen ook vast goedzakken tussen zitten. Maar dit exemplaar duidelijk niet. Ik zou ook de zenuwen hebben om hem in de buurt van mijn kinderen te hebben jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Huu die zien er al niet al te vriendelijk uit.
Als ze een mens bijten, dan wel jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat honden die zoiets doen in beslag werden genomen....
Ik denk niet dat ik zo'n hond nog zou durven te vertrouwen, zeker niet als het 'dat doet hij anders nooit'-verhaal klopt. Dan is het dus echt een onbetrouwbaar dier, als hij zonder enige aanwijzing zo door het lint gaat. En dan met kinderen erbij.........
De meeste zijn hele lieve honden hoor, wij hadden ook een Bordeaux dog.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Huu die zien er al niet al te vriendelijk uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |