abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103760375
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef oh-oh het volgende:
Bedankt voor alle smsjes en lieve berichten en zo.
Ik ben echt echt helemaal stuk, Karel deed geen vlieg kwaad, die hond dook erop en schudde hem zo dood, ze zijn er met twee man op gesprongen om hem los te krijgen, hij beet zijn baasje ook nog flink en ik las vanavond dat hij meteen daarna ook nog een bull terrier te grazen heeft genomen. Ik blijf het maar zien, als een film, mn lieve lieve Kareltje.
Hij is in mijn armen overleden, heel snel gelukkig, hij heeft niet lang geleden en nog wel meegekregen dat ik hem oppakte, dat wijf wilde hem pakken, ik heb echt gegild dat ze van hem af moest blijven, ik zag eigenlijk meteen al dat het einde oefening was,,,
Ik huil al urenlang non stop, we zijn meteen naar het politiebureau gereden, daar hebben ze een rapport opgemaakt, ik heb daar een uur gezeten met een dood hondje in mn armen, ik zat helemaal vol met bloed.
Ik wil nog veel zeggen maar ik kan echt even niet meer, ik ga wat hoofdpijnkillers slikken en mn bed in denk ik.
Thnx voor alle smsjes en berichten allemaal :*
Oh-oh :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 oktober 2011 @ 21:10:46 #127
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103760384
Sterkte oh-oh, echt een regelrechte nachtmerrie waar je in beland bent :'(
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 oktober 2011 @ 21:12:02 #128
163650 Greys
pi_103760464
(En ik snap zó goed dat je wilde dat 'zij' van Kareltje af zou blijven, dat je hem zelf in je armen wilde houden... en ik vind het fijn om te horen dat Karel dat nog meegekregen heeft, dat je hem hebt vastgehouden).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_103760499
Ah nee he wat een ontzettend rot bericht
oh-oh heel veel sterkte
pi_103760891
Heel veel sterkte oh-oh :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_103761398
Oh-oh :'( Wat een verschrikkelijk bericht. Ik kan helaas niks anders doen dan je heel veel sterkte wensen :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:27:26 #132
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_103761661
Oh-oh, sterkte. Als je wilt praten, schelden, wat dan ook weet je me te vinden :*
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 oktober 2011 @ 21:28:25 #133
163650 Greys
pi_103761744
TT veranderd.
Ook al koopt oh-oh er niets voor en krijgt ze er Karel niet mee terug.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 30 oktober 2011 @ 21:30:11 #134
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_103761883
quote:
Ik ben echt echt helemaal stuk, Karel deed geen vlieg kwaad, die hond dook erop en schudde hem zo dood, ze zijn er met twee man op gesprongen om hem los te krijgen, hij beet zijn baasje ook nog flink en ik las vanavond dat hij meteen daarna ook nog een bull terrier te grazen heeft genomen. Ik blijf het maar zien, als een film, mn lieve lieve Kareltje.
Hij is in mijn armen overleden, heel snel gelukkig, hij heeft niet lang geleden en nog wel meegekregen dat ik hem oppakte, dat wijf wilde hem pakken, ik heb echt gegild dat ze van hem af moest blijven, ik zag eigenlijk meteen al dat het einde oefening was,,,
Ik huil al urenlang non stop, we zijn meteen naar het politiebureau gereden, daar hebben ze een rapport opgemaakt, ik heb daar een uur gezeten met een dood hondje in mn armen, ik zat helemaal vol met bloed.
Ik wil nog veel zeggen maar ik kan echt even niet meer, ik ga wat hoofdpijnkillers slikken en mn bed in denk ik.
:'( Arm manneke, echt geen woorden, Lieverd :*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_103761982
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
TT veranderd.
Ook al koopt oh-oh er niets voor en krijgt ze er Karel niet mee terug.
Toch een mooi gebaar voor een hondje wat de meesten niet irl kenden maar wat we door alle verhalen van Oh-Oh toch hebben leren kennen.
Karel O+
pi_103762173
quote:
Heel veel sterkte oh-oh :* weet niet zo goed wat te zeggen verder :@ zo erg... ;(
  Moderator zondag 30 oktober 2011 @ 21:35:03 #137
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103762248
Ik keek net even snel mobiel hier en schrok me helemaal wezenloos. Oh-oh, ik vind het zo zo erg, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Als ik iets voor je kan doen...

Jemig zeg, ik ben helemaal sprakeloos.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:35:10 #138
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_103762259
:'( Oh echt, ik blijf het maar zien voor mn ogen, en ik krijg zn gekrijs niet meer uit mn hoofd :'( :r
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † zondag 30 oktober 2011 @ 21:37:26 #139
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_103762428
:'( :* oh-oh
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 30 oktober 2011 @ 21:37:27 #140
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_103762431
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:35 schreef oh-oh het volgende:
:'( Oh echt, ik blijf het maar zien voor mn ogen, en ik krijg zn gekrijs niet meer uit mn hoofd :'( :r
Lieverd :* dit is gewoon echt verschrikkelijk!

mocht t zijn dat er ook maar iets is wat ik voor je kan doen, moet je t laten weten he!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 oktober 2011 @ 21:38:27 #141
163650 Greys
pi_103762518
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh arme schat... ;(
Mijn hart breekt echt. Je wilt niet dat je kleintje zo aan zijn einde komt en het kippenvel staat me al op de armen als ik er alleen al aan denk. Het is afschuwelijk dat je de beelden niet van je netvlies krijgt en (helaas) heel logisch ook. Jezus fuck zeg... je zult het moeten aanzien/meemaken.
Maar óh wat goed van je dat je die vrouw er van af liet blijven en hem zelf hebt vast gehouden :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_103762752
Wat afschuwelijk moet dat geweest moet zijn voor je en dan niets kunnen doen, ik vind het zo erg :'(
pi_103763188
Godver oh-oh, dit kan toch niet.. :'( Heel veel sterkte pfff.. vreselijk.. -O-
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:48:44 #144
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_103763197
Wat intens verdrietig, oh-oh :* Arme, arme Karel..........
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  Moderator zondag 30 oktober 2011 @ 21:48:49 #145
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103763205
Ik kan haar op Facebook niet toevoegen als vriend of zo, geen idee waarom niet :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_103763422
Oh-oh wat vreselijk hoe jouw ontzettend lieve Kareltje aan zijn einde is gekomen ;( het is fijn dat hij iig in jouw armen is gestorven, maar oh wat vreselijk om helemaal niets te kunnen doen :'(
pi_103763640
Ik ga naar bed, wat een roteinde van een mooie dag -O-
:W
pi_103763677
Slaap lekker Indaha :*
♥ scars make us who we are ♥
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:57:09 #149
24188 Belana
kloon van belana
pi_103763722
quote:
lieve oh-oh ik vind het werkelijk afgrijselijk dit... wat een nachtmerrie...
Ik wens je heel heel veel sterkte. wat een verlies....

:*
stormy waters...
sailin'
pi_103763786
Godver, oh-oh wat kut zeg.
Je Karel.

Sterkte. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')