Ga je sporten?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij gaan ook maar eens bedenken de komende dagen waar (en wat) we gaan sporten he?
Waar wil jij gaan en hoe vaak?
Ik bel je vanavond, we gaan nu naar mijn oudersquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij gaan ook maar eens bedenken de komende dagen waar (en wat) we gaan sporten he?
Waar wil jij gaan en hoe vaak?
Ik ookquote:
Ik ben traag van begrip vandaag, ik las het later ja. Leuk hoor, ben benieuwd wat jullie precies gaan doen!quote:
Jaquote:
Ik wilde net precies hetzelfde typenquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:37 schreef Maes het volgende:
Ik vind dat we een personal trainer moeten![]()
![]()
Fijne dag!quote:En nu naar Friesland
Samen gaan is altijd een heel goed idee!quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
JaMoet nog even aan het idee wennen
Maar heb er wel zin an!
En ik moet echt samen met iemand, anders ga ik niet. Als ik samen met iemand ga vind ik het lullig om af te zeggen, dus ga ik wel. En als ik er eenmaal ben en na afloop ben ik blij dat ik gegaan ben.
Ka-ching!quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:37 schreef Maes het volgende:
Ik vind dat we een personal trainer moeten![]()
En nu naar Friesland
Sowieso kan het bij ons bij de voordeur niet meer, hebben daar een langere nodig om gat in granito vloer te verhullenquote:
Hier bij de voordeur zou hij wel heel goed kunnen. Ik denk dat ik hem voor kerst maar wil danquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso kan het bij ons bij de voordeur niet meer, hebben daar een langere nodig om gat in granito vloer te verhullen![]()
Maar achterdeur(en) kan
Vroeger (écht lang geledenquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Samen gaan is altijd een heel goed idee!
'quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Vroeger (écht lang geleden) toen ik nog in Noord-Holland woonde ging ik ook samen met een vriendin. Om vervolgens na het trainen langs de snackbar te gaan
![]()
Want dan hadden we trek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |