Ga je sporten?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij gaan ook maar eens bedenken de komende dagen waar (en wat) we gaan sporten he?
Waar wil jij gaan en hoe vaak?
Ik bel je vanavond, we gaan nu naar mijn oudersquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij gaan ook maar eens bedenken de komende dagen waar (en wat) we gaan sporten he?
Waar wil jij gaan en hoe vaak?
Ik ookquote:
Ik ben traag van begrip vandaag, ik las het later ja. Leuk hoor, ben benieuwd wat jullie precies gaan doen!quote:
Jaquote:
Ik wilde net precies hetzelfde typenquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:37 schreef Maes het volgende:
Ik vind dat we een personal trainer moeten![]()
![]()
Fijne dag!quote:En nu naar Friesland
Samen gaan is altijd een heel goed idee!quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
JaMoet nog even aan het idee wennen
Maar heb er wel zin an!
En ik moet echt samen met iemand, anders ga ik niet. Als ik samen met iemand ga vind ik het lullig om af te zeggen, dus ga ik wel. En als ik er eenmaal ben en na afloop ben ik blij dat ik gegaan ben.
Ka-ching!quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:37 schreef Maes het volgende:
En nu naar Friesland
Sowieso kan het bij ons bij de voordeur niet meer, hebben daar een langere nodig om gat in granito vloer te verhullenquote:
Hier bij de voordeur zou hij wel heel goed kunnen. Ik denk dat ik hem voor kerst maar wil danquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso kan het bij ons bij de voordeur niet meer, hebben daar een langere nodig om gat in granito vloer te verhullen![]()
Maar achterdeur(en) kan
Vroeger (écht lang geledenquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Samen gaan is altijd een heel goed idee!
'quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Vroeger (écht lang geleden) toen ik nog in Noord-Holland woonde ging ik ook samen met een vriendin. Om vervolgens na het trainen langs de snackbar te gaan
![]()
Want dan hadden we trek.
Qua echt verbouwen wel, maar qua afwerking moet er echt nog veel, en ook nog wel redelijk wat schilderen, en veel qua inrichting. Maar het schiet lekker op, sowieso wat makkelijker nu we niet meer heen en weer naar Rotterdam moeten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier bij de voordeur zou hij wel heel goed kunnen. Ik denk dat ik hem voor kerst maar wil dan
Hoe staat het met je huis? Alles zo goed als af? Of is dat wishful thinking?
Kan ik wel doen. Klinkt wel heel sportief: "Doei schat, ik ga sporten met Maes en Greys!"quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:37 schreef Maes het volgende:
En nu naar Friesland
aah, oke. Ja precies, je wordt nu wakker en kan aan de slag ipv eerst te moeten reizen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Qua echt verbouwen wel, maar qua afwerking moet er echt nog veel, en ook nog wel redelijk wat schilderen, en veel qua inrichting. Maar het schiet lekker op, sowieso wat makkelijker nu we niet meer heen en weer naar Rotterdam moeten.
Vergeet je vloerverwarming, je aquaria en je waterbedden nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:14 schreef ElisaB het volgende:
Sorry, ik heb het erg drukLig naast mijn stopcontacten het verbruik van mijn pc te monitoren
Het aquarium heb ik uitgezet; ze zwemmen maar een beetje door om warm te blijvenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:15 schreef Rewimo het volgende:
Vergeet je vloerverwarming, je aquaria en je waterbedden niet
Welja, worden ze hard vanquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:26 schreef ElisaB het volgende:
Het aquarium heb ik uitgezet; ze zwemmen maar een beetje door om warm te blijven
TL; DRquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor Indaha en man
@elies er is hier op fok een topic over ook een extreem hoge energierekening daar staat een link in om te kijken of je meter afgekeurd is. Je kunt ook je meter type en nr even googlen
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:19 schreef ferrari_rood het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor Indaha en man
Geweldig!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ja, donker hè?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat het negen uur 's avonds is
Erg is dat he, k vind t nog steeds heel begrijpelijk dat je daarvan een winterdepressie kunt krijgenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat het negen uur 's avonds is
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Het staat haar goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor Indaha en man
@elies er is hier op fok een topic over ook een extreem hoge energierekening daar staat een link in om te kijken of je meter afgekeurd is. Je kunt ook je meter type en nr even googlenen wat is ze al groot
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Jij bent geloof ik de enige die het snaptquote:
Ik nu ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij bent geloof ik de enige die het snapt
Kijk , daarom houd ik mijn betaalrekening bijquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:22 schreef tombolafan het volgende:
Pffff, ik kom er net achter dat ik EN voor mn nieuwe huis, EN voor mn oude huis water betaalLekker handig
Ja, dan moet ik het wel terugkrijgen natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Kijk , daarom houd ik mijn betaalrekening bij, maar je bent toch al een tijdje verhuist toch, het is wel leuk als je dat geld terugkrijgt van je oude huis.
Zolang jij je daar nog goed bij voelt is het primaquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen zijn m'n hersenen en lichaam in de war
Wintertijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Zolang jij je daar nog goed bij voelt is het prima,maar hoe kom je eraan?
Tja dat wordt bellen dan, maar het kan natuurlijk zijn dat de nieuwe bewoners dan nu lekker badderen en jij de rekening betaalt omdat zij zich niet aangemeld hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik het wel terugkrijgen natuurlijkWant ik heb nergens een emailbevestiging dat ik verhuisd ben ofzo
En ze hebben me wel een nieuw klantnummer gegeven op mn nieuwe adres
Dus ik probeer in te loggen met mn oude gegevens, maar daar staat geen adres meer bij (ik ging proberen te verhuizen)
En het nieuwe termijnbedrag is 6x zo hoog als het oude![]()
Gelukkig is daar geen badquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Tja dat wordt bellen dan, maar het kan natuurlijk zijn dat de nieuwe bewoners dan nu lekker badderen en jij de rekening betaalt omdat zij zich niet aangemeld hebbenen dan wordt het missschien nog lastig om je geld snel terug te krijgen.
Gelukkig maar dat je die stand nog hebt, die is het belangrijkste.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:36 schreef tombolafan het volgende:
Gelukkig is daar geen bad
En ik bedoel meer dat het termijnbedrag voor mn woning nu 6x zo hoog is als die van de vorige
En ik heb de huuropzegging, en de watermeterstand van toen ik er uit ging (wie wat bewaart die heeft wat)
Ja dat iddquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je die stand nog hebt, die is het belangrijkste.
Het komt goed hoor, binnen een paar dagen zijn ze op ordequote:
Nou ja, het bewijs dat ik de huur opgezegd heb lijkt me ook handigquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je die stand nog hebt, die is het belangrijkste.
Aaaah dat is kut! Hij heeft wel flink gebeten dat ie hem in 1x doorbijtquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:55 schreef tombolafan het volgende:
ARGH Godverdegodver, Sjefke bijt gewoon WAAR IK BIJ ZIT in 1x mn telefoonoplader door
Mwah, het zal het waterbedrijf worst wezen waarom je opgezegd hebtquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:43 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, het bewijs dat ik de huur opgezegd heb lijkt me ook handig
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:55 schreef tombolafan het volgende:
ARGH Godverdegodver, Sjefke bijt gewoon WAAR IK BIJ ZIT in 1x mn telefoonoplader door
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:55 schreef tombolafan het volgende:
Nou meestal heeft ie ontzag voor me en doet ie zoiets niet als ik er benquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar was het minder erg als ie het had gedaan als je er niet bij was?
Ai, je gezag wordt danig ondermijndquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:01 schreef tombolafan het volgende:
Nou meestal heeft ie ontzag voor me en doet ie zoiets niet als ik er ben
Ik gooi ze wel op de gang nu
Wàt!? O shit zegquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
Ik zie een heel erg afschuwelijk bericht op Facebook dat Kareltje van oh-oh dood is![]()
Doodgebeten op een losloopgebied.
Oh nee!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:09 schreef Greys het volgende:
Ik ben er helemaal misselijk van.
Arm Kareltje.
En arme oh-oh
Oh dju. Sterkte oh-oh!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
Ik zie een heel erg afschuwelijk bericht op Facebook dat Kareltje van oh-oh dood is![]()
Doodgebeten op een losloopgebied.
Ik ook, want ik had vlak daarvoor deze foto gezien in het Centraal Hondentopic (van eerder deze week, maar ik had daar nog niet teruggelezen).quote:
Logisch idd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:16 schreef Rewimo het volgende:
Lijkt me niet GreysZe heeft wel wat anders aan haar hoofd nu natuurlijk, dan ons inlichten.
Wat was Kareltoch een mooi en lief hondje en ik zag met op facebook ook zo'n mooie foto van hemquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, want ik had vlak daarvoor deze foto gezien in het Centraal Hondentopic (van eerder deze week, maar ik had daar nog niet teruggelezen).
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachen bij het lezen ervanquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij bent geloof ik de enige die het snapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |