quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:51 schreef leeell het volgende:
ik hoop dat de volgende systeemnotificatie die je krijgt van geheel andere soort is.
ik hoop dat de volgende systeemnotificatie die je krijgt van geheel andere soort is.
is goed. stuur maar een PM/DM met verdere informatie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:54 schreef Trollscience het volgende:
Hoi Thomas.
Dani kon vrijdag niet dus we kunnen ook volgende week gaan.
Helemaal toppie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:54 schreef Superthomas het volgende:
[..]
is goed. stuur maar een PM/DM met verdere informatie.
Wat heb jij een verneukt gezicht trouwens. Ik vond die foto voor de spiegel nog meevallen maar die close-up. Njah, dat wordt hem niet.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat heb jij een verneukt gezicht trouwens. Ik vond die foto voor de spiegel nog meevallen maar die close-up. Njah, dat wordt hem niet.
Ik wilde even mijn mening geven, Jouw smiley voegde immer weinig tot niets toe aan dit topic vol potentie.quote:
Oke.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik wilde even mijn mening geven, Jouw smiley voegde immer weinig tot niets toe aan dit topic vol potentie.
Mix jij maar lekker, m'jong.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:08 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Zoals je al zei. Vol potentie._!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Verkapte doodsverwensing, ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |