En dan nog een blokje bij het uitwaaieren hè. Ik begrijp de blokjesregel op zich wel, maar dit zou natuurlijk nergens op slaanquote:
Jep en als Tuitert of Otterspeer langzamer is dan De Vries, dan plaatst naast Nuis ook De Vries zich voor de wereldbeker.quote:
Zo! kan ik ook kijken.twitter:NOScommunicatie twitterde op zaterdag 05-11-2011 om 15:30:01Er wordt weer geschaatst bij de 'nationale schaatszender': vanaf 16 uur op #ned1 een verslag van dag 2 van het KPN NK Afstanden #nos reageer retweet
Viel wel mee vond ik. Vooral erg nuchter.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja ze is erg bescheiden die Thijsje Oenema
idd want Wust heeft er niks te zoeken als voormalig olympisch kampioen op die afstandquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:08 schreef Montov het volgende:
Leuk, Pien. Hopelijk eindelijk iemand die zich echt stort op de 3km, in tegenstelling tot een Wust of Leenstra.
alleen de 5km bij de vrouwen 3km doen we het als nederland wel goed met Wustquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:12 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig wat nieuw bloed op de langere afstanden, dat was wel diep triest de laatste jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |