Je weet dat het meer is dan gewoon de zeef op de stof en dan verf eroverheen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:48 schreef Susteren het volgende:
Hallo,
Weet iemand een bedrijf die niet alleen zeefdrukken doet, maar waarbij je ook het zeefdrukraam met de print erop kunt bestellen? Zodat je het dus zelf kunt gebruiken voor textiel.
Alvast bedankt!
jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:00 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Je weet dat het meer is dan gewoon de zeef op de stof en dan verf eroverheen?
Ik heb het overquote:Op zondag 30 oktober 2011 08:58 schreef Id_do_her het volgende:
Shirts met eigen print drukken? Dat kun je wel bij elke zeefdrukkerij laten doen lijkt me.
Ok, dat kun je ook gewoon laten doen lijkt me. Bel eens een zeefdrukkerij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
ja
[..]
Ik heb het over
[ afbeelding ]
Dat je die kunt bestellen
Maar ik bedoel eigenlijk een kant-en-klaar raam, waarbij de lichtgevoelige emulsie al erop zit en het logo al erop staatquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:05 schreef Rucky het volgende:
Een winkel voor kunstenaarsbenodigdheden heeft zeefdrukramen.
kun je me pm'menquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:20 schreef Rucky het volgende:
Dat kunnen ze daar ook. Maar de emulcie blijft doorharden en wordt daarna "bros". Je moet die er zo snel mogelijk afhalen voordat je raam onbruikbaar wordt. Zelf belichten is niet eens zo moeilijk.
In Utrecht weet ik wel een winkel die je verder kan helpen.
Done, als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |