Hij gaat nog niet met pensioen hoor (waarschijnlijk). En people come and go...quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch een nare nasmaak aan de retirement van BJ toch een van de mensen waardoor ik MMA ben gaan volgen
Dat weet ik niet hoor BJ lijkt mij niet zo'n persoon die terug komt op zijn uitspraken. We zullen het zien het blijft een held voor mij en ik zou hem niet graag zoals Chuck of Wanderlei willen zien neergaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:20 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hij gaat nog niet met pensioen hoor (waarschijnlijk). En people come and go...
Of erger nog, CroCop met z'n nerve damage.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor BJ lijkt mij niet zo'n persoon die terug komt op zijn uitspraken. We zullen het zien het blijft een held voor mij en ik zou hem niet graag zoals Chuck of Wanderlei willen zien neergaan.
CC had 5 gevechten geleden al moeten stoppen ipv te blijven zeggen dat hij beter,sterker en fitter dan ooit te voren is. Doet toch afbreuk aan je legende om zo neer te blijven gaan en dat gun ik Penn gewoon niet. Die kerel heeft 11 tittle fights in de UFC dat is toch bijzonder.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:29 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Of erger nog, CroCop met z'n nerve damage.
Maar goed, BJ heeft nooit veel klappen ontvangen (behalve in het Diaz gevecht) en CC is vaker dan gezond voor je is KO gegaan, waarvan nu 3x op rij.
Jup, ik ben altijd diegene die zegt stop op tijd.. laat je niet 4 keer KO slaan als je niet meer mee kunt.. Nou is dat niet zo makkelijk, maar als BJ merkt met kind + een onderweg, ik focus me niet goed genoeg meer.. stop er dan mee, laat je legacy intact ..quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:29 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Of erger nog, CroCop met z'n nerve damage.
Maar goed, BJ heeft nooit veel klappen ontvangen (behalve in het Diaz gevecht) en CC is vaker dan gezond voor je is KO gegaan, waarvan nu 3x op rij.
Ja, helaas voor mij heel wat gerecyclede beelden vanuit de coundown maar hij was mooiquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Trouwens erg brute Primetime![]()
Zeker voor de nieuwe kijkers om zodoende kennis te maken met JDS en Cain
Zo denk ik er ook over..quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Moeilijk kiezen tussen Junior en Cain.. Beiden waren in hun laatste gevecht veel beter dan ik dacht dat ze waren, dus het kan een hele mooie partij worden.
Ik denk dat ik toch neig naar Junior, op basis van twee dingen: de takedown defense die hij tegen Carwin liet zien, en Cain's gevecht tegen Kongo. Kongo had hem een paar keer flink in de problemen, en Dos Santos slaat veel harder.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:43 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wel nee man, Guida by demolishment!
Exact, Condit vs GSP zit vooralsnog niemand op te wachten. GSP zegt wel elke keer dat elke tegenstander weer de gevaarlijkste is op dat moment, maar Condit vs GSP... kom op zeg, dat zou gewoon een kopietje van GSP vs Hardy worden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:14 schreef Geo3kant het volgende:
Dadelijk krijg je de Pettis situation of de Evans situation
Mensen op sherdog waren al aan het speculeren na Cesar's interview dat GSP wellicht zijn blessure aan het faken is..
Als er hier al een scheme in zit is het gewoon by UFC design, GSP hoeft niet Diaz te ducken want hij is niet bang.. ook zal hij als hij Condit kreeg daarna Diaz moeten verslaan dus..
Hoe ver vooruit dit al gepland is weet ik niet, maar als het later aangepast is door GSP's blessure denk ik dat Dana dit heeft gedaan:
GSP ligt er een paar weken uit, Diaz verslaat BJ Penn en heeft zelf geen blessures.. dan heeft Diaz zich bewezen tegen UFC caliber tegen een legende in BJ Penn (wel een goede match up voor hem maargoed)..
Zijn waarde als fighter stijgt, je voegt de drama toe post fight.. 'where you at George', je zegt dat GSP nu echt HEEL boos is en smeekt om Diaz te vechten.. Meer PPV's en mooie drama plus je bent weer terug bij je originele plan van DIAZ vs GSP.
Ze moesten alleen afwachten of Diaz zonder blessures uit het gevecht zou komen (plus winnen natuurlijk). Ik denk dat het allemaal op gezet is, maargoed we weten al langer dat er geen eerlijk rankings toegepast worden op de fights en dat titleshots gegeven worden aan fighters die meer PPV's verkopen.. dus als fan kun je blij zijn om toch Diaz vs GSP te zien, maar het is niet zoals een sport omgaat met ranglijsten.
Dan wil je meteen haar in een leglock leggen...quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Je zult je vriendin bij thuiskomst maar zo aantreffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |