Ah, dat is wat betere kwaliteit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:15 schreef Geo3kant het volgende:
Via UFC.tv is het nu ook te volgen, moet je wel reggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Ja man. Lange benen = automatische win.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Hou jij 't maar bij Glee makker.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:36 schreef slashdotter3 het volgende:
Leuk sarcasme maar helaas wel erg vaak waar
Begint pas om 3 uur maar ik spam je welquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:53 schreef leeroy het volgende:
mag ik een stream jongens
ik ben jullie dan zeer dankbaar!
die zijn er niet meer, de FBI heeft ze neergehaald volgens uncle danaquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:53 schreef leeroy het volgende:
mag ik een stream jongens
ik ben jullie dan zeer dankbaar!
Sarcasme? Want ik heb je nog een werkende gestuurd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die zijn er niet meer, de FBI heeft ze neergehaald volgens uncle dana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |