Hoezo heb je in godsnaam NOG een mail gestuurd?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:07 schreef D.D.W. het volgende:
Ik heb geen reactie gekregen via Facebook, waarschijnlijk was het een domme zet inderdaad![]()
Vandaag ben ik haar ook weer paar keer tegen het lijf gelopen, maar meer als een geforceerde "hoi" kwam er niet uit, en haar houding naar mij nodigt ook niet echt uit voor een gesprek![]()
Ik heb er best spijt van dat ik het vandaag toch niet kon laten een bericht (mail) naar haar te sturen dat ze best eerlijk tegen mij kan zijn..
Volgende keer beter
Helaas is dat normaal ja. Spijtig voor TS. Zie voorgaande reacties + facepalm plaatje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O is dat normaal
Nou okay dan XD
Well played... chapeau.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Goed bezig, waarschijnlijk weet ze gewoon niet zo goed wat ze er mee aan moet tegenover vriendinnen / familie. Niet gelijk opgeven
Lukt het je echt niet om haar gewoon los te laten? Die klinkt behoorlijk geobsedeerd en stalkerig vind ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:12 schreef D.D.W. het volgende:
Vandaag ging het volgens mij wat beter tussen ons. Vanochtend had ik wel een beetje de indruk dat ze me wegkeek, maar ik ging in de pauze gewoon lekker bij haar zitten en een gesprek aanknopen.
Het gesprek begon wel een beetje traag op gang maar ik probeerde gewoon vriendelijk en aardig te blijven. Toen ik naar huis ging gaf ik haar ook nog een (vriendelijke) knipoog, ze keek in ieder geval niet chagrijnig
Hahahahaha!quote:Op woensdag 2 november 2011 01:12 schreef D.D.W. het volgende:
maar ik ging in de pauze gewoon lekker bij haar zitten en een gesprek aanknopen.
Aandacht, medeleven, alless..quote:Op woensdag 2 november 2011 11:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom maak je een topic aan als je alle adviezen toch in de wind slaat?
Wat een vooruitgang zegquote:Op woensdag 2 november 2011 01:12 schreef D.D.W. het volgende:
Vandaag ging het volgens mij wat beter tussen ons. Vanochtend had ik wel een beetje de indruk dat ze me wegkeek, maar ik ging in de pauze gewoon lekker bij haar zitten en een gesprek aanknopen.
Het gesprek begon wel een beetje traag op gang maar ik probeerde gewoon vriendelijk en aardig te blijven. Toen ik naar huis ging gaf ik haar ook nog een (vriendelijke) knipoog, ze keek in ieder geval niet chagrijnig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |