Nou, dat deed het systeem zelf hoor, ik kon er niet zoveel aan doen. Maar toen ik door had dat die 20% korting op de aanschaf van 2 huidverzorgingsproducten werd gecombineerd met de kortingscode, ben ik wel even los gegaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Kon je ook nog combineren? Oh, dan heb ik dus nog meer betaald dan "nodig" was![]()
Ik ga morgenavond nog even kijken wat ik kan fixen, want ik heb nog wel meer leuke dingen gezien. Die minerale compactpoederfoundation lijkt me wel wat. Als ik morgen in de stad ben en ik erlangs kom even kijken of ik een kleur kan uitproberen![]()
Ik had vorige keer een potje Caroteen creme uit de Originals-collectie gekocht en ik vind dat dus echt briljant spul
Welke vriendin gesproken en waarover? Ik heb echt even geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 30 oktober 2011 08:35 schreef Incantrix het volgende:
Dwyn, vertel opmet foto's graag
En heuj BBQ, heb je die vriendin al eens gesproken?
Wat een domme webshop zeg!quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat deed het systeem zelf hoor, ik kon er niet zoveel aan doen. Maar toen ik door had dat die 20% korting op de aanschaf van 2 huidverzorgingsproducten werd gecombineerd met de kortingscode, ben ik wel even los gegaanEn toen kwam die 10% er ook nog bovenop
![]()
Waar gebruik je die creme voor?
Laat geworden met veel bier dus?quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
Auw, mijn knie is stuk. Ben ik op mijn bek gegaan? Vast wel
Maar omg wat een lolz, vooral dat we nog even naar Stratumseind zijn gegaan en daar de mensen nog liten skrikkenHalloween
Dat klopt, voor originals gold die korting op huidverzorging niet.... ik heb trouwens ook een keer twee van die bodybutters in mijn mandje gehad, heeft denk ik iets te maken met sessies die niet goed waren afgesloten (maar toen heb ik niet besteld)... Ik had wel een gratis full size bodylotion, dat was toen ook een actie bij een bestelling van 35 euro.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat een domme webshop zeg!
Ik had dus alleen die Originals besteld en dan geldt die korting op huidverzorging niet denk ik, omdat ze zelf al afgeprijsd zijn als je er 3 koopt.
Het is overigens gewoon een lekkere basic dagcreme zonder zooi erin, die snel intrekt en naar rozenwater ruikt. Ik vind 'em fijn![]()
Vanavond nog maar even de site afstruinen op zoek naar koopjes
Kreeg jij trouwens ook 2 x die bodybutter ipv 1 x?
Vraagje voor na je slaapjequote:Op zondag 30 oktober 2011 08:33 schreef Mss het volgende:
Ik ben ook weer thuis, ik heb een heerlijke horrornacht gehad, maar nu is het toch echt bedtijd
Die ene van die zus? Bij die oma's?quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Welke vriendin gesproken en waarover? Ik heb echt even geen idee waar je het over hebt
Mannenquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:32 schreef Loqi het volgende:
lief: "schaaaaaaatt? De stofzuiger maakt een gek geluid, ik denk dat de zak vol is"
ik: Dan doe je er toch een nieuwe in? Die liggen daar en daar
lief :"oke"
*rommel rommel* "ik kan ze niet vinden...."
ik kom beneden, kijk 1 seconde in de la waar die dingen liggen.. voila
![]()
Herkenbaar inderdaad...quote:
Ik heb nog steeds geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die ene van die zus? Bij die oma's?
Haha, SQ, mensen at random laten schrikken is hip
Bal mondquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen flauw idee waar je het over hebt![]()
Gimme more hints!![]()
Dude, ik dacht dat míjn geheugen aangetast wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen flauw idee waar je het over hebt![]()
Gimme more hints!![]()
Het was SUPER!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
Maar omg wat een lolz, vooral dat we nog even naar Stratumseind zijn gegaan en daar de mensen nog lieten skrikkenHalloween
Ik rook niets aparts aan je hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:32 schreef PriemGirl het volgende:
Meiden zijn ook weer naar huis. Wtf... Heb ik gepost vannacht?![]()
En nu lekker bankhangen
(O ja en vriendlief is vannacht op de bank gaan liggen om te slapen.. Geen idee waarom; ik was em plots kwijt.Welicht stonk ik een uur in de wind en heeft ie maar weinig slaap gehad van mijn gemeur
![]()
![]()
)
Er stond er eentje in het vorige topic, die was echt scaryquote:
Gut wat zielig! Hahahahahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:27 schreef Puckzzz het volgende:
Oh dat ene jongetje was echt zielig....die stond binnen bij onze post al te huilen dat ie naar huis wou (bij ons kregen ze binnen wat chocomelk en een koekje) dus een dame zei dat ze hem dan wel naar huis ging brengen. Kindje snotterend opgelucht. Maar omdat de laatste groep al was geweest waren de andere spoken ook naar onze post gekomen. En toen die vrouw dus met het jongetje naar buiten liep lieten ze hem allemaal nog een keer keihard schrikken!!
Whahahaha!!! Echt tranen met tuiten!!![]()
De buitenploeg wist natuurlijk niet dat ie al aan het huilen was omdat ie zo bang wasen dan blij dat ie naar huis mocht kreeg ie dat nog een keer op zijn dak
toooooofffffquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
Meurennnnn
Maar het was zoooo vet.Zoveel lol gehad
Ik post puckzzies facebook-foto hier ook wel even:
[ afbeelding ]
1 kind aan het huilen gekregen; en naast de kinders ook 2 moeders en 1 vader laten schrikken.
SCORE !
Jaaa je foon!!!! Tot 2x toe verloren....![]()
Was zo blij dat ik em tegen de bar aan vond![]()
Lekkerquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook anderhalf pakje van 28 weggestoomd
Er is 1 groep afgehaakt na Priem en Dirk, er is 1 vrouw met zoontje afgehaakt ergens in het midden geloof ik en dat jongetje die huilend is afgevoerd bij de Coordinatrixquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:27 schreef Puckzzz het volgende:
Oh dat ene jongetje was echt zielig....die stond binnen bij onze post al te huilen dat ie naar huis wou (bij ons kregen ze binnen wat chocomelk en een koekje) dus een dame zei dat ze hem dan wel naar huis ging brengen. Kindje snotterend opgelucht. Maar omdat de laatste groep al was geweest waren de andere spoken ook naar onze post gekomen. En toen die vrouw dus met het jongetje naar buiten liep lieten ze hem allemaal nog een keer keihard schrikken!!
Whahahaha!!! Echt tranen met tuiten!!![]()
De buitenploeg wist natuurlijk niet dat ie al aan het huilen was omdat ie zo bang wasen dan blij dat ie naar huis mocht kreeg ie dat nog een keer op zijn dak
Ja daar ga ik echt wat op verzinnenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
en puckzzz die alles kwijtraakte ook gewoon
Ik lollerde!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Er is 1 groep afgehaakt na Priem en Dirk, er is 1 vrouw met zoontje afgehaakt ergens in het midden geloof ik en dat jongetje is huilend afgevoerd bij de Coordinatrix.
Best goeie score nietwaar?![]()
Volgend jaar de 27ste doen we het weer. Maar dan wel voor volwassenen en dappere kinderen (hopelijk komen er dan ook stukken meer mensen).
SQ meurde trouwens ook gigantisch vannacht, dus ik snap je vriend wel Priem.
Ze is trouwens ook uit bed gelazerd rond een uur of 4.
Ja, echt! Ongelofelijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
en puckzzz die alles kwijtraakte ook gewoon
je bent gevallen kennelijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
Maar omg wat een lolz, vooral dat we nog even naar Stratumseind zijn gegaan en daar de mensen nog lieten skrikkenHalloween
Na ons?? MEGA SCORE !!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Er is 1 groep afgehaakt na Priem en Dirk, er is 1 vrouw met zoontje afgehaakt ergens in het midden geloof ik en dat jongetje is huilend afgevoerd bij de Coordinatrix.
Best goeie score nietwaar?![]()
Volgend jaar de 27ste doen we het weer. Maar dan wel voor volwassenen en dappere kinderen (hopelijk komen er dan ook stukken meer mensen).
SQ meurde trouwens ook gigantisch vannacht, dus ik snap je vriend wel Priem.
Ze is trouwens ook uit bed gelazerd rond een uur of 4.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je bent gevallen kennelijkIk heb het niet gezien...
Oepsie! Zeg maar sorry tegen je vriend van mij!quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Na ons?? MEGA SCORE !!!![]()
Maar naast de stank hadden we vannacht heul luid zitten kletsen; schijntHij lag anderhalf uur wakker van ons gebep
Vandaar de chagrijn oooooooops
Het is ons alweer vergeven hoor
Ik heb trouwens een 4-tal sigaretten van je afgesnoept Lin. Nadat ik mijn pakje kwijt ben geraakt vannachtZaten er gelukkig maar een 2-tal meer in; dus boeien...
En ik ben mij een partij SCHOR !!Heb ook behoorlijk lopen gillen
Ik blijf het geweldig vinden toen die 2 moeders met kinders ingesloten waren door Melting en ik en die ene maar bleef schreeuwen: "IK GA DOOD!! IK GA ECHT DOOD !!!"
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:53 schreef Puckzzz het volgende:
Oh trouwens...Petje zei "Als je het zo leuk hebt gehad moet je dat gewoon vaker doen joh, lekker stappen met die meiden."![]()
![]()
Je moet Petje meenemen naar de meet, vind ie vast gezelligquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:53 schreef Puckzzz het volgende:
Oh trouwens...Petje zei "Als je het zo leuk hebt gehad moet je dat gewoon vaker doen joh, lekker stappen met die meiden."![]()
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En ik ben mij een partij SCHOR !!Heb ook behoorlijk lopen gillen
Ik blijf het geweldig vinden toen die 2 moeders met kinders ingesloten waren door Melting en ik en die ene maar bleef schreeuwen: "IK GA DOOD!! IK GA ECHT DOOD !!!"
Oh dat doet ie zo! Bleiblei steunenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Je moet Petje meenemen naar de meet, vind ie vast gezellig![]()
Oh en dik verband is eraf, werd wel helemaal dizzy toen ik dat er af haalde, maar het ziet er wel ok uit, hechtingen zitten netjes, tis alleen echt supersuperdik
We zijn begonnen met 'Don't be afraid of the dark', deze gaat volgens mij binnenkort draaien. Daarna hebben we 'The Thing' gezien, een remake van die film uit de jaren '80, deze is een prequel op die film. Daarna hebben we Wakewood gezien en we hebben afgesloten met '11-11-11'.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vraagje voor na je slaapje
Welke films heb je allemaal gezien?
Ik heb gister nog The Haunted Mansion gekeken, Eddy Murphy zwaar over zijn houdbaarheidsdatum heen, maar een enigszins grappige film.
Ohja, douchenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:05 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ik spring maar eens in de douche.. Ik lig nog steeds meurend op de bank
Ik heb het gewoon door de strot van de buurt geduwd hierquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:11 schreef mirannie het volgende:
Meiden, wat zien jullie er onwijs gaaf uit!!!Hier leeft halloween helemaal niet eigenlijk. Wel wat troepjes bij de Xenos te koop enzo, maar verder merk je er niks van. Terwijl ik het wel een leuk feest vind eigenlijk.
Heb trouwens weer dramatisch gefaald...
Tell about the faalquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:11 schreef mirannie het volgende:
Meiden, wat zien jullie er onwijs gaaf uit!!!Hier leeft halloween helemaal niet eigenlijk. Wel wat troepjes bij de Xenos te koop enzo, maar verder merk je er niks van. Terwijl ik het wel een leuk feest vind eigenlijk.
Heb trouwens weer dramatisch gefaald...
quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon door de strot van de buurt geduwd hier
Via Llarowe Ozotic 531,532 en 534 (multichrome met holoquote:
Die ozotic is zo kwijlbaarquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:21 schreef mirannie het volgende:
[..]Dat is natuurlijk ook een manier
[..]
Via Llarowe Ozotic 531,532 en 534 (multichrome met holo![]()
)
En op eBay bij beautyzone ChG Tinsel Town, Glittering Garland en Fast Forward en CC Holiday Splendor en Jingle Jangle
quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:35 schreef Incantrix het volgende:
Dwyn, vertel opmet foto's graag
En heuj BBQ, heb je die vriendin al eens gesproken?
Nee, dat valt wel mee. 2,59 voor het eerste lakje, daarna 0,87 per lakje. Dus per saldo ben je goedkoper uit daar dan bij picture polish met 33 australische dollar verzendkosten. De aud is nu ook duurder dan de usd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die ozotic is zo kwijlbaar. Is de shipping duur via die site?
Oh wacht, dat klopt niet. Deze waren zwaarder dan andere lakjes, dus ook iets duurder. Heb 6,94 betaald aan verzendkosten. Maar goed, heel wat goedkoper dan binnen NL nog steeds.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee. 2,59 voor het eerste lakje, daarna 0,87 per lakje. Dus per saldo ben je goedkoper uit daar dan bij picture polish met 33 australische dollar verzendkosten. De aud is nu ook duurder dan de usd.
Da's zeker niet duur. Jammer dat die lakken zelf zo duur zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh wacht, dat klopt niet. Deze waren zwaarder dan andere lakjes, dus ook iets duurder. Heb 6,94 betaald aan verzendkosten. Maar goed, heel wat goedkoper dan binnen NL nog steeds.
Ja, tell me about it... Maar ja, Ozotics zijn wel echt super super super gaaf! Nou ja, dat vind ik. En het is maar iets duurder dan een OPI hier in de winkel kopen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's zeker niet duur. Jammer dat die lakken zelf zo duur zijn![]()
*must not fail*
Op de site staat dat PP ook kanquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, tell me about it... Maar ja, Ozotics zijn wel echt super super super gaaf! Nou ja, dat vind ik. En het is maar iets duurder dan een OPI hier in de winkel kopen.
En nu begint het wachten.
En dan vandeweek weer falen met Models Own Beetlejuice. Weet iemand of je daar met paypal kan betalen of alleen met cc?? Ben het vergeten
Ja, staat bij de FAQ's geloof ik... enne, geen dankquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Kon het niet vinden, ben scheel geloof ikThanks Lin!
Ik heb ook de pizzaboer al gebeld 20 min geleden... HONGER!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga spaghetti koken, mijn lijf vindt dat het 7 uur is
wel lekker vroeg slapen
Geen idee, eigenlijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, doen! Waarom was je er dit jaar eigenlijk niet bij?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen idee, eigenlijk. Jullie waren allemaal zo gezellig met z'n allen aan het regelen en dan ben ik soms ineens toch best verlegen met mezelf uitnodigen
.
noes!!! Sjongejongequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen idee, eigenlijk. Jullie waren allemaal zo gezellig met z'n allen aan het regelen en dan ben ik soms ineens toch best verlegen met mezelf uitnodigen
.
Hihi bij deze dus!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgende keer nodig je jezelf gewoon uit!! Heb ik ook gedaan
moet je niet doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:15 schreef Debsterr het volgende:
Ja whut soms ben ik gewoon een onzekere geit die zich altijd teveel voelt.
Ben je nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:15 schreef Debsterr het volgende:
Ja whut soms ben ik gewoon een onzekere geit die zich altijd teveel voelt.
Je bent van harte welkom mop! Maar dat is dan soms wel het gevoel jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Quoten doet 't niet hier.
Maarrem, Debs, ik snap het wel hoor. Ben zelf ook altijd bang dat mensen dan geen nee durven te zeggen maar me er eigenlijk liever niet bij zouden hebben.
Durf daarom nog steeds niet zo goed naar de meet, ook al ga ik wel.
Ja geen idee, ik heb van die fases. Is ook zwaar frustrerend hoor want achteraf baal ik altijd omdat ik daardoor leuke dingen misloop. Zo zeg ik ook wel eens verjaardagen af als ik er alleen heen moet. Durf ik niet altijd dan. Behoorlijk lame want ik weet dat ik het ook naar m'n zin kan hebben alleen. Durf bijvoorbeeld wel weer op m'n gemak op een terras te zitten alleen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:31 schreef PriemGirl het volgende:
Volgens mij had ik mezelf ook gewoon zelf uitgenodigdMaar debs; je hebt ons nu toch al een paar keer ontmoed; waarom dan zo onzeker
Zo tosti's gemaakt omnomnom!
En o ja ik moet nog steeds douchen
*sleept zich naar de badkamer*
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
jullie hebben jezelf alle drie uitgenodigd!
spaghetti nomz
Gaaaaaaaaafquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
Meurennnnn
Maar het was zoooo vet.Zoveel lol gehad
Ik post puckzzies facebook-foto hier ook wel even:
[ afbeelding ]
1 kind aan het huilen gekregen; en naast de kinders ook 2 moeders en 1 vader laten schrikken.
SCORE !
Jaaa je foon!!!! Tot 2x toe verloren....![]()
Was zo blij dat ik em tegen de bar aan vond![]()
gekkie! Jij bent haske leuk joh!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik heb van die fases. Is ook zwaar frustrerend hoor want achteraf baal ik altijd omdat ik daardoor leuke dingen misloop. Zo zeg ik ook wel eens verjaardagen af als ik er alleen heen moet. Durf ik niet altijd dan. Behoorlijk lame want ik weet dat ik het ook naar m'n zin kan hebben alleen. Durf bijvoorbeeld wel weer op m'n gemak op een terras te zitten alleen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn legertje bij elkaar
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die konad doos is wel
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Die heb ik toen voor 35 euro kunnen krijgen, ipv de 110 die hij normaal kostquote:
Ik heb ook nog foto's van hoe het in m'n helmer staat als je dat leuk vindquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:43 schreef mirannie het volgende:
Wow, NagelschaartjeWat veel!! Leuk leuk! Me likes stash pics
SQ is het eventueel mogelijk dat er een hondje mee naar de meet komt? Ik weet niet of je dat well fijn vind vanwege je katten enzoquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
goeie spirit, schaar!
En @uft, priem en lindy hebben ook die witte lenze indie deden het goed!!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die heb ik toen voor 35 euro kunnen krijgen, ipv de 110 die hij normaal kost
[..]
Ik heb ook nog foto's van hoe het in m'n helmer staat als je dat leuk vind
nee, dat kan welquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SQ is het eventueel mogelijk dat er een hondje mee naar de meet komt? Ik weet niet of je dat well fijn vind vanwege je katten enzo
Nice! Leuke hapjes ook!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:44 schreef buzzwheedle het volgende:
Toooffben helemaal weg van jullie vampier outfit.
Dit was onze halloween:
de kinderen
[ afbeelding ]
nog even voor de computer wachten op iedereen
[ afbeelding ]
de kinderen
[ afbeelding ]
daarna een speurtocht gelopen en half dorp geshockeerd![]()
en toen lekker eten, iedereen maakt altijd wat klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgend jaar gaan we weer wat extremer als de kinderen wat groter zijn. dan vieren we ons 5 jarig halloween jubileum
10 stempellakken, 2 topcoats, 2 vijlen, zooi rhinestones, plateholder, 10 plates, 2 schrapers, een dubbelzijdige stempel, pincet en dingetje om rhinestones mee op te pakken. Zou er zeker geen 110 euro uitgeven, 35 euro dan weer welquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:45 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]![]()
Toch vind ik dat het er niet uit ziet als heel veelZal wel aan mij liggen.
Dat is ff mooi meegenomen!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die heb ik toen voor 35 euro kunnen krijgen, ipv de 110 die hij normaal kost
[..]
Ik heb ook nog foto's van hoe het in m'n helmer staat als je dat leuk vind
dat is echt een goede deal geweestquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
10 stempellakken, 2 topcoats, 2 vijlen, zooi rhinestones, plateholder, 10 plates, 2 schrapers, een dubbelzijdige stempel, pincet en dingetje om rhinestones mee op te pakken. Zou er zeker geen 110 euro uitgeven, 35 euro dan weer wel
Ik bedoelde allesquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
10 stempellakken, 2 topcoats, 2 vijlen, zooi rhinestones, plateholder, 10 plates, 2 schrapers, een dubbelzijdige stempel, pincet en dingetje om rhinestones mee op te pakken. Zou er zeker geen 110 euro uitgeven, 35 euro dan weer wel
Ja teckelquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat kan weleen teckel he?
Die katten zitten toch de hele dag op zolder
Ik vind het ook tegenvallenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:49 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ik bedoelde alles![]()
Al die stempeldingen zijn wel
Leuk!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:44 schreef buzzwheedle het volgende:
Toooffben helemaal weg van jullie vampier outfit.
Dit was onze halloween:
de kinderen
[ afbeelding ]
nog even voor de computer wachten op iedereen
[ afbeelding ]
de kinderen
[ afbeelding ]
daarna een speurtocht gelopen en half dorp geshockeerd![]()
en toen lekker eten, iedereen maakt altijd wat klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgend jaar gaan we weer wat extremer als de kinderen wat groter zijn. dan vieren we ons 5 jarig halloween jubileum
quote:
Ik wilde altijd mn haar blauw verfen, maar na een paar keer wassen ziet dat er echt verlept uit. Daarom toen maar een blauwe pruik aangeschaft.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar kun je je haar mee kleuren en het is uitwasbaar. Ze hebben oranje, roze en paars. Ik wilde mn haar misschien dip dyen, maar omdat ik donker haar heb zou dat nogal een klus worden.
http://www.misslipgloss.nl/win-kevin-murphy-color-bugs/
Ja comes and goes, nu heb ik het weer bloedjeheet enzoquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:15 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
arme dico, naweeen van de operatie?
Ja dat lijkt me inderdaad wat minder op licht haar. Maar misslipgloss zegt dat het ook uitwasbaar is op licht haar en niet intrekt. Heb net een filmpje zitten kijken en het lijkt wel een soort krijt ofzo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:14 schreef buzzwheedle het volgende:
Heb een blauwe pruik d
[..]
Ik wilde altijd mn haar blauw verfen, maar na een paar keer wassen ziet dat er echt verlept uit. Daarom toen maar een blauwe pruik aangeschaft.heb hem regelmatig gebruikt.
Nu heb ik er 1 extension(geen klip maar gelijmd) inzitten die blauw is, vind ik ook wel wat.
Met dat uitwasbare heb ik met mijn lichte haar slechte ervaringen, na een kleurspoeling moet het er bij mij altijd uitgroeien.met rood/oranje was dat iets minder
Aah wat rot! Heb je ook veel last met slapen enzo? En heb je iets van krukken nu?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja comes and goes, nu heb ik het weer bloedjeheet enzo
Ja vooral met omdraaien dat ik flink loop te fuu-en want dan ben ik even vergeten dat die knie nogal gevoelig isquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Aah wat rot! Heb je ook veel last met slapen enzo? En heb je iets van krukken nu?
Sterkte!/Succes! Heb zo'n hekel aan die dingen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja vooral met omdraaien dat ik flink loop te fuu-en want dan ben ik even vergeten dat die knie nogal gevoelig isen word ook vaak wakker enzo. En mag 6 weken met krukken rondhobbelen
Ja kan me voorstellen dat je vaak wakker wordt ervan. Kan je helaas niet meer toewensen dan sterktequote:Op zondag 30 oktober 2011 19:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja vooral met omdraaien dat ik flink loop te fuu-en want dan ben ik even vergeten dat die knie nogal gevoelig isen word ook vaak wakker enzo. En mag 6 weken met krukken rondhobbelen
Thanksquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja kan me voorstellen dat je vaak wakker wordt ervan. Kan je helaas niet meer toewensen dan sterkte. Maar kan je straks weer gewoon lopen/rennen/springen zonder pijn? Want ik dacht te lezen dat je bepaalde dingen niet meer kan?
Pfff wat ontzettend kut! Nu maar focussen op de revalidatie dan. En inderdaad zoals Debsterr zegt: hopen dat die enigzins 'makkelijk' is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Thanks
Naja mag nooit meer gaan sporten... Mag heel veel dingen niet meer gaan doen, zoals rennen en springen. Moet heel lang gaan revalideren en moet met heel veel dingen gaan opletten wat ik moet gaan doen etc. Dus het komt eigenlijk nooit meer goed...
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, here we go.
[ afbeelding ]
Foto 1: Ik heb twee Helmers naast elkaar (in de andere zit makeup en verzorgingsspul). Op de bovenkant staat China Glaze, de Konad koffer, m'n nagelwielen (die allang niet meer up to date zijn) en de Peripera-lakken, want die zijn te hoog voor de lades. Achter de CG-display staat een flesje nagellakremover verstopt
Foto 2: Ronde lakken. Models ownt it, Accessorize, Catrice, CA, Gosh en Teeez
Foto 3: Vierkante lakken/ Essie, Color Club, Zoya, Hema, Beyu, Golden Rose, Bys, Diamond cosmetics, P2, Cecile (TUrks merk)
Foto 4: Min of meer rond. Essence, Bourjois, Revlon, Rimmel, WIC, Kleancolor
Foto 5: Overigen. Milani, No 7, H&M, Turkse lakken, Sephora, Koh, Konad, SinfulColors, Nubar, 2B, Sally Hansen, LA girl en alle loners: Merken waarvan ik er maar 1 heb
Foto 6: 1e bakje topcoats en basecoats, 2e bakje nailart, daarnaast verzorgingslakken en dergelijke
Foto 7: Al het andere. Veel te veel vijlen, aceton, remover, backups, dat soort spul.
Dan ontbreken nog Orly, OPI en Nfu-Oh, die staan op het display-plankje boven m'n bed.
En in een andere la zitten nog pakweg 6 flesjes nagellakremover... I don't know why, iets met hoarden denk ik
Essence en Catrice zijn nog steeds het grootste aandeel van de collectie. Maargoed, vind het ook prima spul
kwijlquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, here we go.
[ afbeelding ]
Foto 1: Ik heb twee Helmers naast elkaar (in de andere zit makeup en verzorgingsspul). Op de bovenkant staat China Glaze, de Konad koffer, m'n nagelwielen (die allang niet meer up to date zijn) en de Peripera-lakken, want die zijn te hoog voor de lades. Achter de CG-display staat een flesje nagellakremover verstopt
Foto 3: Vierkante lakken/ Essie, Color Club, Zoya, Hema, Beyu, Golden Rose, Bys, Diamond cosmetics, P2, Cecile (TUrks merk)
Foto 5: Overigen. Milani, No 7, H&M, Turkse lakken, Sephora, Koh, Konad, SinfulColors, Nubar, 2B, Sally Hansen, LA girl en alle loners: Merken waarvan ik er maar 1 heb
Foto 6: 1e bakje topcoats en basecoats, 2e bakje nailart, daarnaast verzorgingslakken en dergelijke
Foto 7: Al het andere. Veel te veel vijlen, aceton, remover, backups, dat soort spul.
Dan ontbreken nog Orly, OPI en Nfu-Oh, die staan op het display-plankje boven m'n bed.
En in een andere la zitten nog pakweg 6 flesjes nagellakremover... I don't know why, iets met hoarden denk ik
Essence en Catrice zijn nog steeds het grootste aandeel van de collectie. Maargoed, vind het ook prima spul
Wat veel zeg. Er zitten wel hele mooie dingen bij! En wat grappig ook dat je ze op vorm sorteert!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, here we go.
[ afbeelding ]
Ik blijf het ook lastig vinden, hoe de lades in te delen! Jij hebt wel ancient Helmers zeg, wanneer maakten ze die in het blauw?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, here we go.
[ afbeelding ]
Verkochten ze destijds bij Enchantra, vond ik wel leukquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:35 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
kwijldie china glaze display is geweldig (ik ben een zware chinaglaz efan)
Die blauwe heb ik al jaren, jaar of 8 denk ik. Ik blijf het een mooie kleur vinden. Had hem destijds voor papierwerk, waar ze ook erg handig voor zijn. I had a Helmer before it was coolquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik blijf het ook lastig vinden, hoe de lades in te delen! Jij hebt wel ancient Helmers zeg, wanneer maakten ze die in het blauw?
Inmiddels wel, maar ook dat is nu voorbijquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:41 schreef Lindytje het volgende:
Ik prop het gewoon waar het bij kan meestal
Mocht ik er nog eens eentje ontvangen zal ik aan je denken!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:35 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
kwijldie china glaze display is geweldig (ik ben een zware chinaglaz efan)
Dat deed ik eerst ook, alle lak zat eerst in 2 ladesquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:41 schreef Lindytje het volgende:
Ik prop het gewoon waar het bij kan meestal
Volquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Inmiddels wel, maar ook dat is nu voorbij
Mini teckels zijn cutequote:Op zondag 30 oktober 2011 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
naja .. teckeltje meer, ze is maar een mini!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mocht ik er nog eens eentje ontvangen zal ik aan je denken!
Mini Jilliequote:Op zondag 30 oktober 2011 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
Ja, de anti-slip matjes zijn wel echt een must iddquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat deed ik eerst ook, alle lak zat eerst in 2 lades.
Maar ik had ook nog niet van die anti-slipmatjes, dus systeem erin had toch geen nut
Mocht ze ineens weg zijn en ik ben naar huis... dan weet ik van niksquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
Derde lade van boven, 4e rij van voren, 2e lakje van linksquote:
...of toch de derde van rechts?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Derde lade van boven, 4e rij van voren, 2e lakje van links
Daar heb ik mijn wielen voor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:50 schreef buzzwheedle het volgende:
dat lijkt me dus ook met een helmer, hoe zie je de kleurtjes. Ik sta echt al flink te zoeken voor mn rek welke ik zal opdoen.
Bij OPI etc. zie je het gewoon, en alle flesjes die volledig rond zijn (of vierkant, of...) plak ik een sticker op met de naam.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:50 schreef buzzwheedle het volgende:
dat lijkt me dus ook met een helmer, hoe zie je de kleurtjes. Ik sta echt al flink te zoeken voor mn rek welke ik zal opdoen.
ik had ze in het begin in een koffer zitten, en bovenop de dop had ik de kleur geswatched. maar vind mn rek toch fijner. heb trouwens ook geen plek voor een helmer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij OPI etc. zie je het gewoon, en alle flesjes die volledig rond zijn (of vierkant, of...) plak ik een sticker op met de naam.
Ja, het was een behoorlijke klus ja.. maar nu heb ik tenminste geen wielen meer die niet kloppen als er iets weg gaat en kleurgroepjes (binnen de kleurgroep niet gesorteerd) die altijd kloppenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:55 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ik had ze in het begin in een koffer zitten, en bovenop de dop had ik de kleur geswatched. maar vind mn rek toch fijner. heb trouwens ook geen plek voor een helmer.
goed zeg alles geswatchedwat een klus, moet ik ook weer eens bijwerken, maar geen zin
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mocht ze ineens weg zijn en ik ben naar huis... dan weet ik van niks
Zo heb ik het ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:57 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn lades op merk, en binnen een merk zoveel mogelijk op kleur. Op die manier is het makkelijk zoeken
das wel een voordeel ja, toch maar weer es op ebay kijken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, het was een behoorlijke klus ja.. maar nu heb ik tenminste geen wielen meer die niet kloppen als er iets weg gaat en kleurgroepjes (binnen de kleurgroep niet gesorteerd) die altijd kloppen.
Ja, zo staat het nu bij mij ook weer. Zoveel mogelijk op kleur binnen een merkquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:57 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn lades op merk, en binnen een merk zoveel mogelijk op kleur. Op die manier is het makkelijk zoeken
Dat is ook een goeiequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Op merk en dan op de volgorde van mijn wieltjes.
Mijn wieltjes zijn bewust zo chaotisch mogelijk, anders word ik gek als er een tussen moet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is ook een goeie. Maar mijn wielen zijn al op kleur dus ik denk niet dat het heel veel uit zal maken.
Juistemquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn wieltjes zijn bewust zo chaotisch mogelijk, anders word ik gek als er een tussen moet.
Zou wel kunnen met stokjes...
Maar nemen die stokjes vergeleken met wieltjes niet veel meer ruimte in?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Juistem. Al vermoed ik dat toch niet te gaan doen dus heb nu wel kleurgroepen maar niet gesorteerd
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:11 schreef Kleintje19 het volgende:
Haai...14 uur is lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja dat welquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar nemen die stokjes vergeleken met wieltjes niet veel meer ruimte in?
Ik zal morgen kijken hoe ze daar mooi oppassen als je wilt!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Hm hm, eerst maar even kijken waar ik ze kwijt zou kunnen dan.
Of gewoon de meuk van op Helmer ín Helmer zetten.
Oeh, dat zou fijn zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zal morgen kijken hoe ze daar mooi oppassen als je wilt!
Ja die is nice!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:45 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb gisteren nog een leuk essence lakje gekocht...Blue Addicted.
Hij is best pwetty, donkerblauw met grote groene en blauwe glitters.
Die lakt zo kutquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:45 schreef Puckzzz het volgende:
Dat wel, en hij is een beetje gel-achtig. Volgende keer ff Catrice It Blue My Mind eronder denk ik.quote:
Mooi goedkope dupe voor Lippmann Across The Universequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:45 schreef Puckzzz het volgende:
Een gevalletje van "le fu".quote:
Je hebt wel waaiers op eBayquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moet ook alles opnieuw op wielen zetten... Heb de wielen al liggen, maar moet dan ook een compleet nieuw excel-bestand aanleggen en ik zie op tegen de hoeveelheid werk.
Plus dat ik ze op kleur wel heel handig vind op de wielen en dan kloppen ze niet meer als ik weer wat wegdoe.
Die stokjes lijken me dan weer heel onhandig... Eigenlijk zou je een soort waaier-systeem moeten hebben, zoals je ook nog wel eens in winkels als swatches ziet. En dan aan een ring die open en dicht kan.
Ik heb ze gevonden jaquote:
Eerst testen zou ik doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb ze gevonden ja![]()
Zit nu in twijfel. Heb er 8 nodig voor de hele collectie (). Zal ik er gelijk 8 bestellen of beginnen met 1 om te kijken of het wel bevalt...
(en dan denk ik nog even niet aan het feit dat ik hier al 30 wielen heb liggen)
Das ook wel nice ja!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag van de week een briljant systeem op ebay, zo'n rechthoekig "wiel" () waar je de losse nageltjes gewoon in kon klikken.
Volgens mij blijf ik dan klikkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
http://www.ebay.com/itm/2(...)&hash=item2c602c1210
Dan kun je nog eens veranderen of je op kkleur, finish of merk wil sorteren
Oh, maar ik ben hoarder, dus ik heb dat probleem niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Da's ook best hendig, alleen zou ik dan 2 keer zoveel opkliknagels willen als dat er op dat ding kunnen. Anders heb je alsnog een probleem als je een lak weg doet...
Ja maar dan moet je de oude lak er weer af removeren en nieuwe erop zetten, zoveel gedoequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben hoarder, dus ik heb dat probleem niet.
Ik doe niks weg.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je de oude lak er weer af removeren en nieuwe erop zetten, zoveel gedoe![]()
Ik heb net zo'n waaier besteld, maar eens kijken hoe dat bevalt.
Heb je een linkje van die waaier?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je de oude lak er weer af removeren en nieuwe erop zetten, zoveel gedoe![]()
Ik heb net zo'n waaier besteld, maar eens kijken hoe dat bevalt.
Kwam deze tegen, en herkende mij er een beetje inquote:
Gelukkig heb ik nerdvriendjes.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kwam deze tegen, en herkende mij er een beetje in![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik al eenAlleen snapt die het ook allemaal niet
Ah, duurde even, maar nu snap ik 'em.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dude, ik dacht dat míjn geheugen aangetast wasDie ene met die klemmen erop
Naais!quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:21 schreef Mss het volgende:
[..]
We zijn begonnen met 'Don't be afraid of the dark', deze gaat volgens mij binnenkort draaien. Daarna hebben we 'The Thing' gezien, een remake van die film uit de jaren '80, deze is een prequel op die film. Daarna hebben we Wakewood gezien en we hebben afgesloten met '11-11-11'.
Nu ben ik heerlijk uitgeslapen
Handig, maar er zitten volgens mij geen extra tips bij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
http://www.ebay.com/itm/2(...)&hash=item2c602c1210
Dan kun je nog eens veranderen of je op kkleur, finish of merk wil sorteren
nee, maar dan bestel je gewoon zo'n extra unit en gebruik je daar de losse tips vanquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:05 schreef mirannie het volgende:
[..]
Handig, maar er zitten volgens mij geen extra tips bij.
En YAYbeide pakketjes zijn al verzonden
Moet eerlijk zeggen dat ik het wel een ideaal systeem vind eigenlijk!! 24 op 1 "wiel", wordt dus al gauw 12 "wielen"... koop liever lakjesquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar dan bestel je gewoon zo'n extra unit en gebruik je daar de losse tips van
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
![]()
is voor het eerst in 2,5 maand weer werken en is nu al moe
Mwah. The thing was wel okay, die kan ik wel aanraden. De eerste film was van del Toro, dus een beetje fantasy achtig. Dat zorgde er wel voor dat als je eenmaal wist wat er aan de hand was het totaal niet meer eng was. Wakewood was vooral heel bizar. En die laatste film was ook heel raar, ik ben er nog niet helemaal uit wat ik daarvan vond. Hij draaide ook om 6 uur in de ochtend, dat kan er ook mee te maken hebben dat ik niet alles meegekregen hebquote:Op maandag 31 oktober 2011 01:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Naais!
Allemaal download-waardig?
Heb wel weer zin in lekkere ouderwets goeie/slechte horror.
Ik had vorig jaar het briljante plan opgevat om naar de nacht van de wansmaak te gaan, maar die bestaat helaas niet meer![]()
Revenge of the Killer Tomatoes!![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:59 schreef Diconnected het volgende:
Woehoe heb zelf m'n shirt uit de kast kunnen pakken en aan kunnen trekkenben nu wel kapot
da's ook niet zo heel erg gek na 10 weken thuis zittenquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
![]()
Hij zal ook wel een hoop conditie zijn verloren jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
![]()
Ja, dat! Plus dat het thuis natuurlijk veel rustiger en gecontroleerder is allemaal...quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij zal ook wel een hoop conditie zijn verloren ja
altijd lekker, koffiezee op maandagmorgenquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:07 schreef Lindytje het volgende:
Mijn schoolmattie kan er duidelijk niet mee om gaan
[ afbeelding ]
Heerlijkquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
altijd lekker, koffiezee op maandagmorgen
sz31?quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:07 schreef Lindytje het volgende:
Mijn schoolmattie kan er duidelijk niet mee om gaan
[ afbeelding ]
maar monty python is baas!quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:25 schreef Mss het volgende:
Lol, ik zit en een hoorcollege en monty python wordt gequote
Oh mijn god... Sommige mensen...quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
en de domheid van mensen soms
ik ben dus penningmeester van de buurtvereniging, dus ik betaal altijd declaraties van mensen uit.
Nu krijg ik een mailtje van iemand die een declaratie heeft ingediend. Ze zegt dat ze rare mailtjes heeft ontvangen van ABN Amro, dat ze op een link moet klikken en haar pincode moet ingeven. Ze legt om de een of andere reden het verband dat dat wel mijn schuld moet zijn. Dat ik een verkeerde bankrekening heb ingevoerd bij haar declaratie en dat zij daarom die mails krijgt.
Probeer iemand die zo denkt maar eens uit te leggen dat het scenario dat ze heeft geschept grif onmogelijk is, om tachtig verschillende redenen
En omdat ze dat verband legt, heeft ze ook automatisch de conclusie getrokken dat haar declaratie DUS niet is uitbetaald, terwijl dat wel het geval is, waardoor er weer een boze sneer mijn kant op kon!!!
![]()
![]()
Ik vond het ook leukquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar monty python is baas!
(ik kan complete MP-films quoten)
Sommige mensen verdienen echt klappenquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
en de domheid van mensen soms
ik ben dus penningmeester van de buurtvereniging, dus ik betaal altijd declaraties van mensen uit.
Nu krijg ik een mailtje van iemand die een declaratie heeft ingediend. Ze zegt dat ze rare mailtjes heeft ontvangen van ABN Amro, dat ze op een link moet klikken en haar pincode moet ingeven. Ze legt om de een of andere reden het verband dat dat wel mijn schuld moet zijn. Dat ik een verkeerde bankrekening heb ingevoerd bij haar declaratie en dat zij daarom die mails krijgt.
Probeer iemand die zo denkt maar eens uit te leggen dat het scenario dat ze heeft geschept grif onmogelijk is, om tachtig verschillende redenen
En omdat ze dat verband legt, heeft ze ook automatisch de conclusie getrokken dat haar declaratie DUS niet is uitbetaald, terwijl dat wel het geval is, waardoor er weer een boze sneer mijn kant op kon!!!
![]()
![]()
Dat, mep die bitch!quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Sommige mensen verdienen echt klappen
Idd, ik had ze lekker een mailtje gestuurd dat ze lekker de vinkentering kan krijgenquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat, mep die bitch!
Ik verdraag nooit zoveel onnozelheid
ach, het is een digibeet, van de generatie van onze ouders. Om nou meteen te gaan schelden en schoppen gaat dan ook wat ver. Zijn genoeg mensen van die leeftijd die dat echt niet begrijpen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat, mep die bitch!
Ik verdraag nooit zoveel onnozelheid
quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, het is een digibeet, van de generatie van onze ouders. Om nou meteen te gaan schelden en schoppen gaat dan ook wat ver. Zijn genoeg mensen van die leeftijd die dat echt niet begrijpen.
Maar 't is wel lastig, soms
Ah ja nee, dat gevoel ken ik! Mijn mam denkt bij iedereen die zich aanmeldt op msn, of online is op facebook chat, en Hyves, online is voor haar! Dan gaat ze zuchten en zegt ze "Nee, met jou wil ik nu niet praten".. en ik krijg het er niet in dat de wereld niet om haar draait. Dus mep haar dan maar nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, het is een digibeet, van de generatie van onze ouders. Om nou meteen te gaan schelden en schoppen gaat dan ook wat ver. Zijn genoeg mensen van die leeftijd die dat echt niet begrijpen.
Maar 't is wel lastig, soms
Klopt idd, hij moet alleen gelijk fulltime beginnenquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat! Plus dat het thuis natuurlijk veel rustiger en gecontroleerder is allemaal...
Dat is kei liefquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ah ja nee, dat gevoel ken ik! Mijn mam denkt bij iedereen die zich aanmeldt op msn, of online is op facebook chat, en Hyves, online is voor haar! Dan gaat ze zuchten en zegt ze "Nee, met jou wil ik nu niet praten".. en ik krijg het er niet in dat de wereld niet om haar draait. Dus mep haar dan maar niet
Nee hoor, dat is bloedirritantquote:
Gewoon de hoeveelheid pakjes tellen, als alles binnen is feedback gaan geven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:11 schreef Whoopdidoo het volgende:
Onze printer doet echt niets meer zodra iets op is. En heb je die verwisseld, is er een ander op.
Als geel/roze op is, moet je roze/geel ook doen. Zwart en blauw gaan ook samen.
Het is trouwens ook niet handig om dezelfde dingen bij verschillende ebayers te kopen, ik weet niet wie ik nu moet feedbacken, aangezien ze ook zo snugger zijn om op het pakje, en kaartje geen verkoper te zetten.
Moet wel alles aankomenquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon de hoeveelheid pakjes tellen, als alles binnen is feedback gaan geven.
En printerfaal is waarschijnlijk windhoosfaal. Windhoos.
True. Maar als het iets dubbels is, maakt het niet écht wat uit welke chinees je te pakken hebt.quote:
Nee dat is ook wel weer waarquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
True. Maar als het iets dubbels is, maakt het niet écht wat uit welke chinees je te pakken hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo spannend is het![]()
Don't come closer, I might hurt you
Kijk ze gaan joh, fanatiek!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwehehehe.
Ik doe een poging om mijn college Semantiek van morgen voor te bereiden. Geen idee of ik het eigenlijk vķķr morgen gedaan moet hebben, dus doe ik het vandaag maar.(En als het niet voor morgen is, is het voor donderdag, dus kan ik het net zo goed nu doen.
)
En schelden op m'n printer, dat ook nog.
Gewoon rustig aan hoor.quote:
Hahahaha! Nou, veel succes met nadenken danquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:10 schreef Whoopdidoo het volgende:
Lindy je lijkt op iemand maar ik weet niet op wie, en dat zit me al een tijdje dwars.
Heb het opgegevenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahaha! Nou, veel succes met nadenken dan
ik ben keihard aan het bikkelen op mijn proefexamens.quote:
Examen voor wat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben keihard aan het bikkelen op mijn proefexamens.
Tot nu toe 75% score zonder te leren en het boek te gebruiken, en het is een open boek examen.
Skillz, I haz.
Waarom was ik te lui voor een fatsoenlijke studie toen ik jonger was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |