Nou, dat deed het systeem zelf hoor, ik kon er niet zoveel aan doen. Maar toen ik door had dat die 20% korting op de aanschaf van 2 huidverzorgingsproducten werd gecombineerd met de kortingscode, ben ik wel even los gegaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Kon je ook nog combineren? Oh, dan heb ik dus nog meer betaald dan "nodig" was![]()
Ik ga morgenavond nog even kijken wat ik kan fixen, want ik heb nog wel meer leuke dingen gezien. Die minerale compactpoederfoundation lijkt me wel wat. Als ik morgen in de stad ben en ik erlangs kom even kijken of ik een kleur kan uitproberen![]()
Ik had vorige keer een potje Caroteen creme uit de Originals-collectie gekocht en ik vind dat dus echt briljant spul
Welke vriendin gesproken en waarover? Ik heb echt even geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 30 oktober 2011 08:35 schreef Incantrix het volgende:
Dwyn, vertel opmet foto's graag
En heuj BBQ, heb je die vriendin al eens gesproken?
Wat een domme webshop zeg!quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat deed het systeem zelf hoor, ik kon er niet zoveel aan doen. Maar toen ik door had dat die 20% korting op de aanschaf van 2 huidverzorgingsproducten werd gecombineerd met de kortingscode, ben ik wel even los gegaanEn toen kwam die 10% er ook nog bovenop
![]()
Waar gebruik je die creme voor?
Laat geworden met veel bier dus?quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
Auw, mijn knie is stuk. Ben ik op mijn bek gegaan? Vast wel
Maar omg wat een lolz, vooral dat we nog even naar Stratumseind zijn gegaan en daar de mensen nog liten skrikkenHalloween
Dat klopt, voor originals gold die korting op huidverzorging niet.... ik heb trouwens ook een keer twee van die bodybutters in mijn mandje gehad, heeft denk ik iets te maken met sessies die niet goed waren afgesloten (maar toen heb ik niet besteld)... Ik had wel een gratis full size bodylotion, dat was toen ook een actie bij een bestelling van 35 euro.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat een domme webshop zeg!
Ik had dus alleen die Originals besteld en dan geldt die korting op huidverzorging niet denk ik, omdat ze zelf al afgeprijsd zijn als je er 3 koopt.
Het is overigens gewoon een lekkere basic dagcreme zonder zooi erin, die snel intrekt en naar rozenwater ruikt. Ik vind 'em fijn![]()
Vanavond nog maar even de site afstruinen op zoek naar koopjes
Kreeg jij trouwens ook 2 x die bodybutter ipv 1 x?
Vraagje voor na je slaapjequote:Op zondag 30 oktober 2011 08:33 schreef Mss het volgende:
Ik ben ook weer thuis, ik heb een heerlijke horrornacht gehad, maar nu is het toch echt bedtijd
Die ene van die zus? Bij die oma's?quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Welke vriendin gesproken en waarover? Ik heb echt even geen idee waar je het over hebt
Mannenquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:32 schreef Loqi het volgende:
lief: "schaaaaaaatt? De stofzuiger maakt een gek geluid, ik denk dat de zak vol is"
ik: Dan doe je er toch een nieuwe in? Die liggen daar en daar
lief :"oke"
*rommel rommel* "ik kan ze niet vinden...."
ik kom beneden, kijk 1 seconde in de la waar die dingen liggen.. voila
![]()
Herkenbaar inderdaad...quote:
Ik heb nog steeds geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die ene van die zus? Bij die oma's?
Haha, SQ, mensen at random laten schrikken is hip
Bal mondquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen flauw idee waar je het over hebt![]()
Gimme more hints!![]()
Dude, ik dacht dat míjn geheugen aangetast wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen flauw idee waar je het over hebt![]()
Gimme more hints!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |