Lol, geniaal tochquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:29 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Bollywood blijft maar beter en beter worden
http://www.skoften.net/index/video/de_beste_actiescene_ooit

Dat is omdat je Opera Turbo (linksonder) hebt ingeschakeld.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:27 schreef Mirel het volgende:
In de nieuwe Opera wordt alles wat interactief is op een webpagina niet van te voren afgespeeld (flash en youtube oa.). Je krijgt dan een grote play knop te zien.

Komt uit een verkrachtings scene uit een filmquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:02 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat hier nou gebeurt.

Inderdaad. Achterlijk kutkind. Ik hoop dat ie een trauma heeft opgelopen. Hersentrauma bij voorkeur.quote:

Een hersentrauma?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Achterlijk kutkind. Ik hoop dat ie een trauma heeft opgelopen. Hersentrauma bij voorkeur.
Als ik zn vader was kreeg ie van mij ook nog een beuk. Rotjong
 Ik denk dat je hersenletsel bedoelt. Een trauma zit soberzo tussen je oren.
 Ik denk dat je hersenletsel bedoelt. Een trauma zit soberzo tussen je oren.  

Nope, een hersentrauma bestaat wel. Traumatisch hersenletsel, dat wel. Maar ik snap de verwarring.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:15 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Een hersentrauma?Ik denk dat je hersenletsel bedoelt. Een trauma zit soberzo tussen je oren.

hoezo moet je als vader het kind nog een keer een beuk geven? dieren kunnen prima zelf aangeven wat de grens is zoals je ziet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Achterlijk kutkind. Ik hoop dat ie een trauma heeft opgelopen. Hersentrauma bij voorkeur.
Als ik zn vader was kreeg ie van mij ook nog een beuk. Rotjong
 sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

Als je die uit kan kijken zonder te skippen helemaal!quote:Op dinsdag 1 november 2011 02:39 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Respect! Best bewonderingswaardig

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |