Het moet ook wel uit zijn, het kan niet anders. Kan ik t nog wel heel pijnlijk vinden..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:50 schreef MASD het volgende:
Jij hebt het uitgemaakt.. Get over it en de volgende keer beter nadenken voordat je iets doet.
Nee, en ga alsjeblieft niet weer grappig doen zoals toen, dat is echt niet leuk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:51 schreef zarGon het volgende:
Jij had er iets over gezegd in een ander topic toch? Ze had iets gelezen of zo? Hm, even zoeken.
??quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:51 schreef zarGon het volgende:
Jij had er iets over gezegd in een ander topic toch? Ze had iets gelezen of zo? Hm, even zoeken.
Ja ik weet t, ben zo jaloers als de tering. Echt heel erg.quote:
De 'nee' spreekt de rest van je zin tegen. Maar m'kay.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, en ga alsjeblieft niet weer grappig doen zoals toen, dat is echt niet leuk.
Kom op zeg, het is net uit, TS heeft verdriet. Mag dat ook al niet meer?quote:
Ja, dat zou mooi kut zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:00 schreef Gemaskerde het volgende:
Als jij het voorelkaar krijgt om haar niet te laten merken dat je veel verdriet hebt, doet zij misschien ook wel hetzelfde? Jullie spelen dus bij wijze van spreken misschien wel hetzelfde spelletje.
Geef haar aan dat het beter is als jullie voorlopig geen, helemaal geen contact meer hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:56 schreef delano.888 het volgende:
Hoe kom ik zo snel mogelijk over haar heen, verdrietig zijn is echt heel erg kut, zeker als je niemand hebt die t weet
Dat is ook precies wat ik wou, sterker nog, ik had alles al verwijderd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Geef haar aan dat het beter is als jullie voorlopig geen, helemaal geen contact meer hebben.
En doe dat.
Verwijder haar nummer, e-mailadres, bel niet, whatsapp niet, mail niet.. Anders blijf je bezig?
Das nog helemaal geen slecht idee! Of ik laat m op me werk morgen t/m dinsdag!quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:15 schreef Peter het volgende:
Geef je telefoon aan een vriend voor een paar dagen
Dat heb ik dus ook gezegd via de mail net. Op dit moment mailen we, maar dat is t laatste voorlopig als t aan mij ligt, lijkt me idd het beste.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:15 schreef TeenWolf het volgende:
Tip: even een maandje geen contact, helemaal geen sms/whatsapp/telefoon/fax/mail en dan vragen hoe het gaat. Misschien komt het dan goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |