usb of via een plug?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:10 schreef Sjapoela het volgende:
Gister een mic gekocht, herkennen windows, ts en skype dat kreng niet. Wat te doen?
En dat vindt je mooi?...quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:03 schreef Rivalo het volgende:
Dit is wel een bazenremix van het thema van Battlefield.
http://soundcloud.com/hlsy/battlefield-theme-remix-2008
Die soundtrack van BF3 vind ik nogal zuigen eerlijk gezegd...
sausagefest....quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:05 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Toch weer een voordeel van PC gamen: een heuze Community!
Windows 7? Type eens microphone/microfoon in bij de zoekbalk. Dan kom je vast verderquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:18 schreef Sjapoela het volgende:
Nu ja zegEr zat geen handleiding bij, en ik weet in welke gaatjes hij moet...
Via plug
Dan is deze beter:quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:19 schreef Rivalo het volgende:
[..]
ik vond hem in iedergeval beter als de officiële BF3 theme.
Your current default speech engine does not support this action at this timequote:Op zondag 30 oktober 2011 19:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Windows 7? Type eens microphone/microfoon in bij de zoekbalk. Dan kom je vast verder
Ook leukquote:
en als je manage sound devices ( of zoeken op sound) dan zou je bij het tabblad recording je microfoon moeten zienquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:21 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Your current default speech engine does not support this action at this time
komt er te staan als ik mijn mic wil instellen.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:26 schreef Sjapoela het volgende:
En die staat er dus niet dat is het probleemGVD moet ik weer terug naar de winkel, en verpakking uit de container vissen
geluidskaart drivers installeren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:26 schreef Sjapoela het volgende:
En die staat er dus niet dat is het probleemGVD moet ik weer terug naar de winkel, en verpakking uit de container vissen
Een bril dan maar? Tijdens het vliegen op C drukken zodat je beter rond kan kijkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:39 schreef Peanutnootje het volgende:
Is er iets om te leren vliegen in een straaljager?
Want ik snap er geen ene fluit van.
Ik kan rondvliegen maar er zijn nooit straaljagers in de lucht die ik neer zou kunnen schieten, op de grond schieten heeft geen zin want er is nooit iemand. Als ik uit mijn straaljager ga is er opeens wel een straaljager, is dit omdat ik ze niet kan zien?
En is er een mogelijkheid om je wapen te wisselen in een jet of heb je alleen die machinegun?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:39 schreef Peanutnootje het volgende:
Is er iets om te leren vliegen in een straaljager?
Want ik snap er geen ene fluit van.
Ik kan rondvliegen maar er zijn nooit straaljagers in de lucht die ik neer zou kunnen schieten, op de grond schieten heeft geen zin want er is nooit iemand. Als ik uit mijn straaljager ga is er opeens wel een straaljager, is dit omdat ik ze niet kan zien?
En is er een mogelijkheid om je wapen te wisselen in een jet of heb je alleen die machinegun?
Wees blij. Ik dacht eerst dat ik de enige was, totdat meerdere mensen begonnen te schelden op die bug in diverse serversquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:57 schreef ems. het volgende:
Ik heb (nog) geen problemen gehad met operation metro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |