Dat had ik tot een paar jaar terug ook, kon eten wat ik wilde, kwam niks aan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:00 schreef L-E het volgende:
Duurde lang.
Maar goed.
Koken zonder keuken is lastig. En ik ben ook niet heilig, op werkdagen kom ik twee keer per dag langs een oliebollenkraam, op het station. Ik stop daar echt te vaak. ' Want ik heb nog tien minuten om de tijd te doden voordat de trein komt en anders is het zonde van mijn tijd'
Maar ik kom ermee weg, want men ziet het niet aan me. Niet aan mijn gewicht tenminste, wel aan het poedersuiker over mijn hele gezicht.
picsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:00 schreef L-E het volgende:
Duurde lang.
Maar goed.
Koken zonder keuken is lastig. En ik ben ook niet heilig, op werkdagen kom ik twee keer per dag langs een oliebollenkraam, op het station. Ik stop daar echt te vaak. ' Want ik heb nog tien minuten om de tijd te doden voordat de trein komt en anders is het zonde van mijn tijd'
Maar ik kom ermee weg, want men ziet het niet aan me. Niet aan mijn gewicht tenminste, wel aan het poedersuiker over mijn hele gezicht.
Ach, als ze naar je lichaam kijken denken ze dan vast wat anders met dat witte poederquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:00 schreef L-E het volgende:
Duurde lang.
Maar goed.
Vroeger was het beter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat had ik tot een paar jaar terug ook, kon eten wat ik wilde, kwam niks aan.
Was zelfs heel mager
Ja?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, als ze naar je lichaam kijken denken ze dan vast wat anders met dat witte poeder
ik kon hem vroeger helemaal uit mijn hoofd rappen...ik was 12quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die kan ik meezingen met SingStar
Zeik dan niet!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou zo mager wil ik ook niet meer zijn
Is dat niet de juiste tekst dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:05 schreef ArTiC het volgende:
comment op youtube ook:
informer aihgsadkjhfsiruhfckosdhnfioshjfljhd a licky boom boom down
* Spezza19 heeft alle albums van Snow!quote:
Hij maakt tegenwoordig toch muziek over politiek en de natuur enzo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft alle albums van Snow!
En kan me niet schelen wat anderen daar van vinden... Zijn muziek is zwaar ondergewaardeerd....
heeft ie er meer dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft alle albums van Snow!
En kan me niet schelen wat anderen daar van vinden... Zijn muziek is zwaar ondergewaardeerd....
6 in totaal....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heeft ie er meer dan?
ik ga hem ff rippen naar mp3
staan een hoop herinneringen op
champion sound, lonely monday morning, lady with the red dress
Jij was 3 toen hij een hit hadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik voel n generatiekloof
wtf is snow? t klinkt verschrikkelijk
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik voel n generatiekloof
wtf is snow? t klinkt verschrikkelijk
Zeg!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Elke generatie heeft zo z'n kutmuziek.
zonde dat youtube toen nog niet bestondquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
Ik heb er in groep 8 zelfs een uberfout dansje op gedaan. Op het podium. Voor de hele school, en alle families van de kinderen uit groep 8.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zonde dat youtube toen nog niet bestond
Dat is mijn redding.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zonde dat youtube toen nog niet bestond
Liever toch de Elton John versiequote:
Jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:19 schreef L-E het volgende:
Doet whatsapp het bij jullie ook wat minder goed sinds de laatste twee updates?
Ik vind haar stemmetje zoquote:
De kids van nu hebben het veel zwaarder...ouders flikkeren alles maar op internetquote:
ja...maar dat past juist niet zo bij dit nummerquote:
Vind ik welquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...maar dat past juist niet zo bij dit nummer
ik kreeg laatst een bericht binnen...wat 5 dagen eerder verstuurd wasquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:19 schreef L-E het volgende:
Doet whatsapp het bij jullie ook wat minder goed sinds de laatste twee updates?
Het kan tot vervelende situaties leiden ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kreeg laatst een bericht binnen...wat 5 dagen eerder verstuurd was
ik gebruik gewoon sms of mail ipv die brakke zooiquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Het kan tot vervelende situaties leiden ja.
Sms is niet gratis, dat was hier het enorme voordeel van wa.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik gebruik gewoon sms of mail ipv die brakke zooi
Past zich aan aan de gebruikerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Nergens last van met WhatsApp. Alleen mijn telefoon zelf is retetraag.
mjah...ik betaal liever voor iets wat wél werktquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Sms is niet gratis, dat was hier het enorme voordeel van wa.
Ik gebruik het als een soort MSNquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Sms is niet gratis, dat was hier het enorme voordeel van wa.
wat deed Strootman?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:23 schreef Spezza19 het volgende:
En Kevin Blom verneukt weer eens een wedstrijd
Voor echt belangrijke zaken bel ik natuurlijk, voor onzin is wa leuk. Maar als het zo moet hoeft het niet meer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mjah...ik betaal liever voor iets wat wél werkt![]()
en met iOS5 heb je iMessage, is het alsnog gratis
Dat is hier onmogelijk, met de vertragingen van een paar uur tot aan twee dagen zelfs.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik het als een soort MSN
Helemaal niks.... was gewoon een normaal duel....quote:
* Memento-Mori schenkt missb een wodkaatje in en schotel;t biefstuk voor*quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
Huuh, kuthumeur in aankomstHelp!
Wat is de ETA?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
Oh jee!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
Ah thanks babequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori schenkt missb een wodkaatje in en schotel;t biefstuk voor*
denk aan een 11 jarige L-E die een dansje doetquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
Nuquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
denk aan een 11 jarige L-E die een dansje doet
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Helemaal niks.... was gewoon een normaal duel....
Zelfs Mario van den Ende twitterde al dat dat weer een seponering wordt.....
Ja nu is het al te laatquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Met bril en buitenboordbeugel en spillebeentjes en pluishaar.
nu ligt ze op de grond van het lachenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Met bril en buitenboordbeugel en spillebeentjes en pluishaar.
Voor mijn bui...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is nooit te laat. Je bent nog geen 40.
Deed ik toen niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nu ligt ze op de grond van het lachen
Je moet sowieso nooit trouwenquote:
ik wil echt wel ooit trouwenquote:
Goede seks kan ook zonder huwelijksnacht, me dunkt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wil echt wel ooit trouwen
vanwege de huwelijksnacht natuurlijk
Dat je op je kamer kmt, kapot van het feest.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mja, uit onderzoek is gebleken dat tijdens de huwelijksnacht vaak:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een goed feestje, goeie seks en dan op vakantie...niks mis meequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Goede seks kan ook zonder huwelijksnacht, me dunkt.
Allemaal prima mogelijk zonder huwelijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een goed feestje, goeie seks en dan op vakantie...niks mis mee
Ik ben niet verzuurd schatje. Ik geloof in de liefde, heel erg zelfs!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:39 schreef ArTiC het volgende:
er zit een fout in de TT...het moet zijn:
oude, dikke en verzuurde vrijgezellen
Waarom?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:42 schreef ArTiC het volgende:
ik ben heel ouderwets met dat soort dingen...trouwen heeft voor mij echt wel een betekenis. Ik zou ook graag voor de kerk willen trouwen bijvoorbeeld
Wat voor een betekenis dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:42 schreef ArTiC het volgende:
ik ben heel ouderwets met dat soort dingen...trouwen heeft voor mij echt wel een betekenis. Ik zou ook graag voor de kerk willen trouwen bijvoorbeeld
dat vind ik echt zo onzinnig, als je niet kerkelijk bent wtf heb je dan met een trouwerij opeens wel in de kerk te zoekenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:42 schreef ArTiC het volgende:
Wie zegt dat hij verder niet gelovig is?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat vind ik echt zo onzinnig, als je niet kerkelijk bent wtf heb je dan met een trouwerij opeens wel in de kerk te zoeken
en dat slaat ook nergens opquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:46 schreef Spezza19 het volgende:
Kerk, dat is toch dat clubje pedofielen?
Want je moet ook elke zondag in de kerk zitten om gelovig te zijn?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zie m volgens mij regelmatig op zondagochtend hier op fok posten als ik mij niet vergis
Je hoeft niet zondagochtend in een kerk te zitten om te geloven natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zie m volgens mij regelmatig op zondagochtend hier op fok posten als ik mij niet vergis
als je niet in de kerk komt, hoef je er ook niet te trouwen, net als mensen die alleem met kerst naar de kerk gaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hoeft niet zondagochtend in een kerk te zitten om te geloven natuurlijk.
Niet als je naar de feiten over de kerken kijkt.... Vooral de Katholieke......quote:
Er zijn ook middagdienstenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als je niet in de kerk komt, hoef je er ook niet te trouwen, net als mensen die met kerst naar de kerk gaan
Ja hoi, ik ga wel eens naar de kerstmis op kerstavond. Alleen dan, ja. En nu?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als je niet in de kerk komt, hoef je er ook niet te trouwen, net als mensen die met kerst naar de kerk gaan
Ben je een SCHIJNheiligequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ga wel eens naar de kerstmis op kerstavond. Alleen dan, ja. En nu?
niks moet jezelf weten, ik vind dat hypocrisie van t allerhoogste niveauquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ga wel eens naar de kerstmis op kerstavond. Alleen dan, ja. En nu?
Had je me maar niet keihard af moeten wijzenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:46 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil ook trouwen. En bij voorkeur zolang ik er nog appetijtelijk uit zie in zo'n jurk
Misschien wil je jezelf iets meer toelichten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niks moet jezelf weten, ik vind dat hypocrisie van t allerhoogste niveau
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had je me maar niet keihard af moeten wijzen
Een ieder is vrij om geloof op zijn eigen manier te beleven. Daar hoef jij geen waarde-oordeel over te vellen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
je gaat of naar de kerk en dan met enige regelmaat of je gaat niet en niet alleen omdat de diensten met kerst zo leuk zijn en het erbij hoort, idem voor dan opeens wel trouwen in de kerk
Geloven is iets waar je voor kiest en als je gelooft moet je er ook iets mee doen en niet met je schijnheilige reet met kerst alleen in de kerk zitten of in de kerk zitten als het leven je even tegen zit en daarbuiten niet, mijn meningquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien wil je jezelf iets meer toelichten.
het is dan ook MIJN mening he, waarin ik vrij ben om te hebbenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Een ieder is vrij om geloof op zijn eigen manier te beleven. Daar hoef jij geen waarde-oordeel over te vellen.
Oh nu is het mijn schuld?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee te laat nu.
Mijn vertrouwen in vrouwen is nu compleet weg.
Ik doe nooit geen aanzoek meer
Uiteraard. Ik vind je erg kortzichtig. Maar dat mag dan ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is dan ook MIJN mening he, waarin ik vrij ben om te hebben
Je zegt het zelf al gelukkig.quote:
Het is toch altijd de schuld van de man?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al gelukkig.
Ik wilde je net uitnodigen voor de kerstmis.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:51 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben rooms katholiek & gelovig maar vul dat op mijn eigen manier in. Ik ga naar de kerk (niet wekelijks nee, hooguit 4x per jaar, zeker niet met kerst) om daar op mijn manier mijn geloof te belijden. Ik heb niks met mannen van vlees en bloed die mij vertellen hoe ik moet leven...ik trek die conclusies zelf wel uit het nieuwe testament.
Ja ik krijg altijd de schuld van je he.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al gelukkig.
sorry maar daar krijg ik jeuk van...ik ga liever naar een kerk buiten een mis om maar tegenwoordig zijn kerken gesloten...vroegah was de deur altijd open en kon je zo binnen lopen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wilde je net uitnodigen voor de kerstmis.
hier niet hoor, kerken genoegquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sorry maar daar krijg ik jeuk van...ik ga liever naar een kerk buiten een mis om maar tegenwoordig zijn kerken gesloten...vroegah was de deur altijd open en kon je zo binnen lopen.
Ik merk dat je dat vindt. Ik vind dat je een aantal grenzen overschrijdt als je meent te kunnen bepalen hoe een ander zoiets groots moet invullen. Dat is niet aan jou, het zou je sieren anderen de vrijheid te gunnen om zulke keuzes zelf te maken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
hmm quoten werkt niet, maar je gaat je gang maar L-E, ik weet waar ik t over heb, ben ook gelovig opgevoed en zie de schijnheiligheid ook om mij heen, ik vind dat je voor t geloof kiest of niet en dat je als je ervoor kiest er ook moeite in mag steken en niet alleen als diegene er zelf zin in heeft
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik krijg altijd de schuld van je he.
ik heb ooit zo'n discussie gehad met een pastoor...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik merk dat je dat vindt. Ik vind dat je een aantal grenzen overschrijdt als je meent te kunnen bepalen hoe een ander zoiets groots moet invullen. Dat is niet aan jou, het zou je sieren anderen de vrijheid te gunnen om zulke keuzes zelf te maken.
Je hebt een mening, maar wat jij vindt is niet perse De Waarheid. Jouw waarheid wellicht, niet die van mij.
En je vat geen vlam?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:58 schreef L-E het volgende:
En for the record: ik 'geloof' niet alleen op kerstavond, ik doe dat in het geheel niet. Ik ga op kerstavond mee met iemand die mijn aanwezigheid bij zoiets zeer op prijs stelt. Ik ben een heidene in de kerk op kerstavond, the horror.
nee prima maar dat zeg ik ook niet, ik ben wellicht hard in mijn waarheid, dat is zoals ik t zie, het geloof is niet iets dat je doet als je zin in hebt, dat iets waar je bewust voor moet kiezen en dan ook tijd in moet steken, punt. Als je je alleen tot t geloof went met kerst en als je t ff moeilijk hebt, ben je n hypocriet en van dat soort mensen kots ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik merk dat je dat vindt. Ik vind dat je een aantal grenzen overschrijdt als je meent te kunnen bepalen hoe een ander zoiets groots moet invullen. Dat is niet aan jou, het zou je sieren anderen de vrijheid te gunnen om zulke keuzes zelf te maken.
Je hebt een mening, maar wat jij vindt is niet perse De Waarheid. Jouw waarheid wellicht, niet die van mij.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:58 schreef L-E het volgende:
En for the record: ik 'geloof' niet alleen op kerstavond, ik doe dat in het geheel niet. Ik ga op kerstavond mee met iemand die mijn aanwezigheid bij zoiets zeer op prijs stelt. Ik ben een heidene in de kerk op kerstavond, the horror.
Waarom 'moet' je daar tijd in steken? Houd iemand absentielijsten bij? Geloven kan je toch thuis doen, dat zit toch in je hart, dat neem je toch met je mee, waar je ook bent?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee prima maar dat zeg ik ook niet, ik ben wellicht hard in mijn waarheid, dat is zoals ik t zie, het geloof is niet iets dat je doet als je zin in hebt, dat iets waar je bewust voor moet kiezen en dan ook tijd in moet steken, punt. Als je je alleen tot t geloof went met kerst en als je t ff moeilijk hebt, ben je n hypocriet en van dat soort mensen kots ik.
En dat naar de kerk gaat valt er niet eens zo zer onder, van mijn part ga je niet naar de kerk, maar als je dan wel dagelijks bid, peuter de bijbel leest etc vind ik dat je niet onder die categorie valt hoor.
Enige wat ik wel belachelijk vind is dus trouwen in de kerk, terwijl de hele kerkgemeenschap je daar nog nooit heeft gezien
Trouwen in de kerk is voor jezelf.... daar nodig je familie en vrienden uit.... niet per se je kerkgemeenschapquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee prima maar dat zeg ik ook niet, ik ben wellicht hard in mijn waarheid, dat is zoals ik t zie, het geloof is niet iets dat je doet als je zin in hebt, dat iets waar je bewust voor moet kiezen en dan ook tijd in moet steken, punt. Als je je alleen tot t geloof went met kerst en als je t ff moeilijk hebt, ben je n hypocriet en van dat soort mensen kots ik.
En dat naar de kerk gaat valt er niet eens zo zer onder, van mijn part ga je niet naar de kerk, maar als je dan wel dagelijks bid, peuter de bijbel leest etc vind ik dat je niet onder die categorie valt hoor.
Enige wat ik wel belachelijk vind is dus trouwen in de kerk, terwijl de hele kerkgemeenschap je daar nog nooit heeft gezien
Ik wil trouwen in de kerk om mijn band met mijn vrouw in het spirituele te bevestigen...niet ten opzichte van zelfbenoemde marionetten van vlees en bloed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik wil trouwen in de kerk om mijn band met mijn vrouw in het spirituele te bevestigen...niet ten opzichte van zelfbenoemde marionetten van vlees en bloed.
en daar is een kerk voor nodigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik wil trouwen in de kerk om mijn band met mijn vrouw in het spirituele te bevestigen...niet ten opzichte van zelfbenoemde marionetten van vlees en bloed.
Waarom moet je er dan verplicht wekelijks gaan zitten, volgens jou?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en daar is een kerk voor nodigkerk is niks anders dan een gebouw van steen hoor
Waar ook zelf benoemde marionetten rondlopen, alleen dan in naam van een door hen bedachte God.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:
dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom moet je er dan verplicht wekelijks gaan zitten, volgens jou?
Het is een gebedsruimte, het staat en hangt vol met symbolen (beelden en schilderijen van patroonheiligen) die veel betekenis voor mij hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als we gaan schelden ben ik klaar met deze discussie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zeg ik niet muts lees mijn een na laatste post
kabelbreukje...heb ik ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:05 schreef L-E het volgende:
De oplader van de laptop doet stom. Laadt alleen op als ik 'm op een bepaalde manier vasthou.
ok fair enoughquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is een gebedsruimte, het staat en hangt vol met symbolen (beelden en schilderijen van patroonheiligen) die veel betekenis voor mij hebben.
beetje frotten met die kabel tot ie goed ligt...eventueel in die houding vasttapenquote:
dat zeggik, ductape voor allesquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
beetje frotten met die kabel tot ie goed ligt...eventueel in die houding vasttapen
Dat heb ik met het moederschap. Het went.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:08 schreef ArTiC het volgende:
ik vertel normaal echt nooit dat ik gelovig ben...je moet je altijd verdedigen
Ik weet niet welke van de 2 erger isquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat heb ik met het moederschap. Het went.
no offence verder, ik had gewoon niet door dat je echt gelovig bent, wat je verteld hebt, geeft aan dat je er oprecht en eerlijk mee bezig bent, dat je goed weet wat de meerwaarde van de kerk voor jou is en dat siert jequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:08 schreef ArTiC het volgende:
ik vertel normaal echt nooit dat ik gelovig ben...je moet je altijd verdedigen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat heb ik met het moederschap. Het went.
Erger: ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke van de 2 erger is
thnx, ik doe het gewoon heel erg op mijn manierquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
no offence verder, ik had gewoon niet door dat je echt gelovig bent, wat je verteld hebt, geeft aan dat je er oprecht en eerlijk mee bezig bent, dat je goed weet wat de meerwaarde van de kerk voor jou is en dat siert je
Ja en daar werd geen rood voor gegeven.....quote:
ja, nog een linksback minder...hendigquote:
Toch een leuke dag gehad verder, hoop ik?quote:
ik respecteer ook mensen die geloven, zolang ze echt geloven en het niet alleen maar roepen en als puntje bij paaltje komt niet eens weten wie, wie is uit de bijbel oid en dan kun je bij alles wel roepen "wie zegt dat dat moet in het geloof" maar het geloof is wel iets dat een bepaalde basis vergt, en niet alleen als je t zwaar hebt dat je maar gaat bidden en n keer naar de kerk gaat of what so ever, tis n bewuste keuze die je maakt waar je wel degelijk energie en tijd in moet steken (naar mijn mening) en op welke manier maakt niet uit. Heb ook n grote hekel aan hypocriete mensen die de grootste klootzakken zijn naar andere mensen maar wel 2x per zondag in de kerk zitten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
thnx, ik doe het gewoon heel erg op mijn manier
zoals de wereldberoemde Dr. Alban al eens zei: It's my life
We waren in het 'treinenmuseum' ja. Groot succes!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
L-E, mijn telefoon is niet gegaan!
Oh, museumnacht hier, ook in het spoorweg museum
hing HET blauwe bord (quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:16 schreef L-E het volgende:
[..]
We waren in het 'treinenmuseum' ja. Groot succes!
Oh, gaat dat daarheen? Nee, ze waren er wel mee bezig, werd omgeroepen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hing HET blauwe bord () er al?
jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, gaat dat daarheen? Nee, ze waren er wel mee bezig, werd omgeroepen.
Hehe tof!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:16 schreef L-E het volgende:
[..]
We waren in het 'treinenmuseum' ja. Groot succes!
Stelletje provincialen daar in Utrecht!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:17 schreef Spezza19 het volgende:
oh dat gedoe over het blauwe bord
hele actie comite's .....Mijn god....
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:17 schreef Spezza19 het volgende:
oh dat gedoe over het blauwe bord
hele actie comite's .....Mijn god....
Mja, het is MAAR een gebruiksvoorwerp.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]het is wel HET blauwe bord ja
Het blauwe bord staat voor jaaaaaaaaaaaren van treinreizen. Dat is 1 van de grootste spoorweg relikwieën die ons land rijk is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, het is MAAR een gebruiksvoorwerp.....
Mensen die bang zijn voor verandering
en afspreken onder het blauwe bordquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het blauwe bord staat voor jaaaaaaaaaaaren van treinreizen. Dat is 1 van de grootste spoorweg relikwieën die ons land rijk is.
Je snapt t toch nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, het is MAAR een gebruiksvoorwerp.....
Mensen die bang zijn voor verandering
Ik doe niet aan OV...quote:
Er komt schijnbaar wel een nieuw blauw bordquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en afspreken onder het blauwe bord
Mja, zo'n bord hangt/hing ook op Amsterdam Centraal.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er komt schijnbaar wel een nieuw blauw bordmaar dat geratel van omklappende bordjes
omdat die op volgorde van tijd is, in 1 oogopslag zie je wat de eerst vertrekkende trein is, vanaf welk spoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:23 schreef ArTiC het volgende:
Vroegah (ik heb al minimaal 10 jaar geen station meer van binnen gezien) had je van die gele borden met schema's van hoe laat treinen vertrokken en waarnaartoe...waarom dan zo'n blauw bord?
Zo'n bord is veel overzichtelijker, en er staan spoorwijzigingen en vertragingen op.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:23 schreef ArTiC het volgende:
Vroegah (ik heb al minimaal 10 jaar geen station meer van binnen gezien) had je van die gele borden met schema's van hoe laat treinen vertrokken en waarnaartoe...waarom dan zo'n blauw bord?
Daar hing het, net zoals op Den Haag Centraal. Maar daar is de vooruitgang eerder op gang gekomen dan in Utrecht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:24 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, zo'n bord hangt/hing ook op Amsterdam Centraal.....
ga je daar rondhangen....
Wees gerust, dat zal het nieuwe bord ook doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n bord is veel overzichtelijker, en er staan spoorwijzigingen en vertragingen op.
Idd. A' dam is het al weg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hing het, net zoals op Den Haag Centraal. Maar daar is de vooruitgang eerder op gang gekomen dan in Utrecht.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Rondhangen niet? Of dat bord niet?quote:
heeft jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Rondhangen niet? Of dat bord niet?
Want dat bord heeft er 100% gehangen
oh....ik ging gewoon op het perron staan en dan kwam er een trein...dan stapte je inquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n bord is veel overzichtelijker, en er staan spoorwijzigingen en vertragingen op.
Dan ben je daar al heel lang niet meer geweestquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Autoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh....ik ging gewoon op het perron staan en dan kwam er een trein...dan stapte je in![]()
als je geluk had was er plek genoeg om je om te draaien![]()
leve de auto
Alleen in London zit ik af en toe in het OV... Nederland.... pffff..... heeeeeeel lang geleden....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ben je daar al heel lang niet meer geweest
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
CL ik was vd week in Valkenburg, ze zijn al druk bezig met kerstmarktmeuk bij de grotten, ziet er al keigezellig uit
We hebben 4 stations in Helmond hoorquote:
Dit dus!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor. Voor mij is het een bord. Een blauw bord. Meer niet.
Hadden jullie al een datum in gedachte? Voor ik heel november heb volgeboektquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
CL ik was vd week in Valkenburg, ze zijn al druk bezig met kerstmarktmeuk bij de grotten, ziet er al keigezellig uit
Wauw. Meer dan hier!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
We hebben 4 stations in Helmond hoor
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:28 schreef L-E het volgende:
Ik snap het ook niet hoor. Voor mij is het een bord. Een blauw bord. Meer niet.
nog niet maar daar komen we wel uitquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hadden jullie al een datum in gedachte? Voor ik heel november heb volgeboekt
zit dat lekker?quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh mijn telefoon die zal straks toch gewoon vanzelf goed gaan staan denk ik? met android enzo?
Zolang ik maar blijf WhatsAppen.quote:
als ie ingesteld staat op automatisch tijd synchroniseren wel jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh mijn telefoon die zal straks toch gewoon vanzelf goed gaan staan denk ik? met android enzo?
Oké, het lijkt me heel tof namelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nog niet maar daar komen we wel uitiig na de 19e gok ik, misschien zelfs begin dec
Weidevenne, sinds twee jaar (ofzo)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heeft Purmerend er 1 bij gekregen?
Sinds wanneer?
WhatsAssen?quote:
Ik weet niet waar ze 'm precies heeft zitten.quote:
geef ff een porretje andersquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze 'm precies heeft zitten.
mij ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké, het lijkt me heel tof namelijk
* Cherrylips een berichtje stuurquote:
Hij huilt nog harder dan jij om jouw dramaverhalen?quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij huilt nog harder dan jij om jouw dramaverhalen?
heb je hem al voorgesteld aan kleine man?quote:
Whehehe, nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heb je hem al voorgesteld aan kleine man?
Hoeveel zaad zou er in zijn hamsterwangen passen, denk je?quote:
Vast heel veel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel zaad zou er in zijn hamsterwangen passen, denk je?
Ja is leuk! Nadeel is alleen dat ie geen homo isquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil ook n homovriendje om mee over mannen te praten en te winkelen enzo
Je hebt er al één in de familie toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil ook n homovriendje om mee over mannen te praten en te winkelen enzo
doen alsof mag ook, ik wil gewoon mensen om mee over mannen te praten en mee te winkelen eigenlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is leuk! Nadeel is alleen dat ie geen homo is
Handig, voor als 'ie es een tijdje zonder aanlevering zit.quote:
die praat niet tegen me he?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:40 schreef AirwiN het volgende:[..]Je hebt er al één in de familie toch?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
doen alsof mag ook, ik wil gewoon mensen om mee over mannen te praten en mee te winkelen eigenlijk
Je kan doen alsof. Ik vertel mezelf ook al jaren dat Beste Vriend niet op me valt, werkt prima.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heb je toch al?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
doen alsof mag ook, ik wil gewoon mensen om mee over mannen te praten en mee te winkelen eigenlijk
Hoezo?quote:
Vrouwen heten die dingen ook wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja hoor, ik ben even weg en dat dit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben even weg en dat dit.
Tot zover mijn goede raad, de rest bespreek je maar met je psychiater
Hij flikkert opquote:
Mag ik de psych zijn? Ah toeee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben even weg en dat dit.
Tot zover mijn goede raad, de rest bespreek je maar met je psychiater
quote:
Niet psych! gay friend, dat is heel wat andersquote:
Niks, opscheppen zou zijn dat we de meest heftige sex ooit hebben gehadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He!Ik had ook kunnen zeggen dat je wel homo bent hoor.
Ik zit eigenlijk over je op te scheppen.
Nee joh gek!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:43 schreef Spezza19 het volgende:
MissB!! Een halve fles wegdrinken? Is dat veel?
stoer hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:43 schreef Spezza19 het volgende:
MissB!! Een halve fles wegdrinken? Is dat veel?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks, opscheppen zou zijn dat we de meest heftige sex ooit hebben gehad
Het viel tegen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks, opscheppen zou zijn dat we de meest heftige sex ooit hebben gehad
Ja duh! Wat goed dat jij dat weet!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:43 schreef L-E het volgende:
Miss, waarom heb je porno in je sig? Is dat een verwijzing naar mij?
quote:
Niet meteen...eerst ff uitkleden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]Waarom moet er meteen geneukt zijn?
Om Jeroen van de Boom maar es te citeren: Want jij bent zo!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:44 schreef missbehavin het volgende:
Waarom moet er meteen geneukt zijn?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hadden niet eens vlees, laat staan sex
Zo gebeurd...aansteker eronderquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om Jeroen van de Boom maar es te citeren: Want jij bent zo!
Ik wacht nog even met mijn Facebook request denk ik.quote:
Rotjoch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met mijn Facebook request denk ik.
Waarom?quote:
Als je sedan doet vraag je er ook om hequote:
Neem ik haar wel mee uitetenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We gaan dus niet rond valentijnsdag naar die cubaan he
Hell no! Fucking roze balonnen overal en die kutstelletjes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We gaan dus niet rond valentijnsdag naar die cubaan he
En geen vleesquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hell no! Fucking roze balonnen overal en die kutstelletjes.
Omdat je mijn FB vriendje niet wilt zijn.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je sedan doet vraag je er ook om he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |