Dat had ik tot een paar jaar terug ook, kon eten wat ik wilde, kwam niks aan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:00 schreef L-E het volgende:
Duurde lang.
Maar goed.
Koken zonder keuken is lastig. En ik ben ook niet heilig, op werkdagen kom ik twee keer per dag langs een oliebollenkraam, op het station. Ik stop daar echt te vaak. ' Want ik heb nog tien minuten om de tijd te doden voordat de trein komt en anders is het zonde van mijn tijd'
Maar ik kom ermee weg, want men ziet het niet aan me. Niet aan mijn gewicht tenminste, wel aan het poedersuiker over mijn hele gezicht.
picsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:00 schreef L-E het volgende:
Duurde lang.
Maar goed.
Koken zonder keuken is lastig. En ik ben ook niet heilig, op werkdagen kom ik twee keer per dag langs een oliebollenkraam, op het station. Ik stop daar echt te vaak. ' Want ik heb nog tien minuten om de tijd te doden voordat de trein komt en anders is het zonde van mijn tijd'
Maar ik kom ermee weg, want men ziet het niet aan me. Niet aan mijn gewicht tenminste, wel aan het poedersuiker over mijn hele gezicht.
Ach, als ze naar je lichaam kijken denken ze dan vast wat anders met dat witte poederquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:00 schreef L-E het volgende:
Duurde lang.
Maar goed.
Vroeger was het beter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat had ik tot een paar jaar terug ook, kon eten wat ik wilde, kwam niks aan.
Was zelfs heel mager
Ja?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, als ze naar je lichaam kijken denken ze dan vast wat anders met dat witte poeder
ik kon hem vroeger helemaal uit mijn hoofd rappen...ik was 12quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die kan ik meezingen met SingStar
Zeik dan niet!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou zo mager wil ik ook niet meer zijn
Is dat niet de juiste tekst dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:05 schreef ArTiC het volgende:
comment op youtube ook:
informer aihgsadkjhfsiruhfckosdhnfioshjfljhd a licky boom boom down
* Spezza19 heeft alle albums van Snow!quote:
Hij maakt tegenwoordig toch muziek over politiek en de natuur enzo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft alle albums van Snow!
En kan me niet schelen wat anderen daar van vinden... Zijn muziek is zwaar ondergewaardeerd....
heeft ie er meer dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft alle albums van Snow!
En kan me niet schelen wat anderen daar van vinden... Zijn muziek is zwaar ondergewaardeerd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |