En ging gratis weg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
#2?
[..]
Ook 6 jaar bij PSV? Goed nieuws.
Ik bedoel qua spel, inzicht en alles.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
#2?
[..]
Ook 6 jaar bij PSV? Goed nieuws.
True thatquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik bedoel qua spel, inzicht en alles.
quote:
Hmm, jammer... Na ja... Mag de volgende er #3 van maken... Toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joortje is de visjes aan het voeren denk ik
Jahoor. Laat Day of mij het maar doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm, jammer... Na ja... Mag de volgende er #3 van maken... Toch?
Ik blijf wel netjes van de LaPo af dit keerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jahoor. Laat Day of mij het maar doen.
Gelijk aan't spelenquote:
Maak een TR, zou ik zo zeggen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Schande dat er geen mod aanwezig is bij zo'n topper.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zoals elke wedstrijd wachten tot de 85e minuut, om dan te scoren.
Joortje is de visjes aan het voeren in de vijver. Happel zit in de kroeg zich in te zuipen voor een verlies van Feyenoord. En van Morpheus weet ik het nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Schande dat er geen mod aanwezig is bij zo'n topper.
VI Hooligans??quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach, ik heb er geen last van. Maar wat nou als er rellen uitbreken
Dan grijpen Dj en ik wel inquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rellen? op FOK!? Wat is nou het ergste dat kan gaan gebeuren? VOlgens mij dat we elkaar voor rotte vis uitmaken...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stel je aan manquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:27 schreef RvLaak het volgende:
Terecht, vuile overtreding. Had ook rood mogen zijn
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:27 schreef RvLaak het volgende:
Terecht, vuile overtreding. Had ook rood mogen zijn
rellen in VBL. Zal niet de eerste keer zijn. Benieuwd of er dan weer een nieuw forum opgericht gaat worden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
W'rom ging de scheids daar heen eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep
Stuur maar naar de tribune
dan kan hij lekker de Chicks versieren en Cocu alles op zn plaats puzzelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep
Stuur maar naar de tribune
Juistquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan kan hij lekker de Chicks versieren en Cocu alles op zn plaats puzzelen
Ik zie het al voor me, Rutten die chicks versierd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan kan hij lekker de Chicks versieren en Cocu alles op zn plaats puzzelen
Met zn gaystemquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, Rutten die chicks versierd.
Dan heeft hij Bouma en Marcelo nodig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, Rutten die chicks versierd.
Moet je daar zeggen. Oh wacht veilig achter je computerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zo spreken ze allemaal in eindhoven
dries mertens heeft ook een gaystem, strootman ook, wijnaldum matig, toivonen is gewoon een nichtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zo spreken ze allemaal in eindhoven
Jij denkt dat ik ooit in die stinkstad kom?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet je daar zeggen. Oh wacht veilig achter je computer
Dan kan je het dus ook niet weten. Failquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik ooit in die stinkstad kom?_________________________!
ff Google icm rojadirectaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:31 schreef Teutoon het volgende:
Kan ik de wedstrijd volgen via Sopcast? Iemand URL?
Ja want er is totaal geen tv/internet op de wereldquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan kan je het dus ook niet weten. Fail
Jij ziet via tv/internet dat IEDEREEN daar zo praat? Terwijl Rutten uit gelderland komt. Mkayquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want er is totaal geen tv/internet op de wereld________!
Ga naar rojadirecta.es dan naar Roda JC - Ajax en dan de goeie aanklikkequote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:33 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Gaat weer een typisch wedstrijdje worden, PSV licht beter.. Twente 3 pnt aan het einde van de rit. Mark my words.
Ja, CCTV u mad?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij ziet via tv/internet dat IEDEREEN daar zo praat? Terwijl Rutten uit gelderland komt. Mkay
Gedaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:33 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Gaat weer een typisch wedstrijdje worden, PSV licht beter.. Twente 3 pnt aan het einde van de rit. Mark my words.
Maar is het nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godver.. dat had de 1-2 MOETEN zijn
Zeker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:34 schreef Ascendancy het volgende:
Mihaylov![]()
Beste keeper in de eredivisie. Met een straatlengte.
Nu nog iets positiefs over Wijnaldum, dan is het compleet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:35 schreef Geo3kant het volgende:
PSV zet druk![]()
PSV Wil een topper winnen![]()
Leuke wedstrijd![]()
Manolevaantal goede voorzetten
Labyad > Lens![]()
K1 Marcello met zijn lowkick
Nationaliseren & EK Winnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:34 schreef Ascendancy het volgende:
Mihaylov![]()
Beste keeper in de eredivisie. Met een straatlengte.
Wijnaldum vertrokken bij Feyenoord & faalt nu bij PSVquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu nog iets positiefs over Wijnaldum, dan is het compleet.
Tja, hij wint beste wat duels.. maar kan die jongen ook een schot binnen de palen plaatsen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu nog iets positiefs over Wijnaldum, dan is het compleet.
Dat bedoelde ik inderdaad.quote:
Nah.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wijnaldum vertrokken bij Feyenoord & faalt nu bij PSV
Wat een faalquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, hij is niet beter dan Maarten.
Oh noes, faalt hij als voetballer kan hij ook niet terug vallen op zijn rapquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:38 schreef LudoSanders het volgende:
Volgens mij heeft Tamata gewoon faalangst.
Zal wel spannend zjin daarquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:39 schreef banaantjeEE het volgende:
Bon, ik schakel weer eventjes over op Barca-Mallorca
4-0 voor Barcaquote:
Dat zeg ik toch ook niet??quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:40 schreef BazzersKing het volgende:
[..]
Maarten speelt niet meer in de eredivisie knuppel...
OMG SPOILER BAN BAN BAN MIJN AVOND VERPESTquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:40 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
4-0 voor Barca![]()
Daarom dat ik Twente-PSV wou zien
Hoezo, mogen hier geen standen gezegd worden? Is de eerste keer dat ik hier kom hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
OMG SPOILER BAN BAN BAN MIJN AVOND VERPEST
Harde faal, knuppel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:41 schreef BazzersKing het volgende:
[..]
Oke ik zie het al ik faalde weereens keihard
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:41 schreef BazzersKing het volgende:
[..]
Oke ik zie het al ik faalde weereens keihard
waarschijnlijk ook de laatstequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:42 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hoezo, mogen hier geen standen gezegd worden? Is de eerste keer dat ik hier kom hoor
Ik las net de FAQ, is enkel wanneer je valse tussenstanden doorgeeftquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:43 schreef Geo3kant het volgende:
Die eerste helft ging echt snel voorbij .. voor men gevoel![]()
Goed teken.
Nu nog 1-3 maken. Want bij 1-2 ben je nooit veilig tegen Twente.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:43 schreef Geo3kant het volgende:
Die eerste helft ging echt snel voorbij .. voor men gevoel![]()
Goed teken.
Valse tussenstand is = Perm ban.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:43 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik las net de FAQ, is enkel wanneer je valse tussenstanden doorgeeft
Elke topper zijn we nooit veilig met 1 doelpunt voorsprongquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu nog 1-3 maken. Want bij 1-2 ben je nooit veilig tegen Twente.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Elke topper zijn we nooit veilig met 1 doelpunt voorsprong Rutten als coach.
Dat wist ik niet, k wil heul geen banquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Valse tussenstand is = Perm ban.
Tussenstand = Tijdelijke ban.
Er is geen mod. Dus Anarchie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:45 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, k wil heul geen ban
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:45 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zou niet weten waar dat stond, maar hoorde dat laatst van een mod.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:45 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
En geef eens linkje van deze regel
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:45 schreef Geo3kant het volgende:
PSV beter, maar dadelijk voorzetje en kopt De jong de 2-1 binnen, Ola John maakt de 3-1 met een hard schot in de kruising..
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:45 schreef Geo3kant het volgende:
PSV beter, maar dadelijk voorzetje en kopt De jong de 2-1 binnen, Ola John maakt de 3-1 met een hard schot in de kruising..
Mark my words
Jep.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:45 schreef Geo3kant het volgende:
Mark my words
Valse tussenstanden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou niet weten waar dat stond, maar hoorde dat laatst van een mod.
Laat me het niet horen.quote:
Klopt. We hebben hier te maken met 2 verschillende reglementen. Die van FOK en die van de Modjes. Die laatste staan niet beschreven..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou niet weten waar dat stond, maar hoorde dat laatst van een mod.
Stond laatste in de Live Eredivisieverslagen topic.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Valse tussenstanden.
Sinds vorig jaar is het niet toegestaan om valse tussenstanden te plaatsen in de live wedstrijden topics. Voor de wedstrijdvolgers zonder beelden is het irritant en niet grappig. Niet doen dus, het levert een ban op van 48 uur.
Dan kan jij blijkbaar niet goed lezen?
En zijn, voor zover ik weet, ook niet relevant voor de FA'squote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:49 schreef eight het volgende:
[..]
Klopt. We hebben hier te maken met 2 verschillende reglementen. Die van FOK en die van de Modjes. Die laatste staan niet beschreven..
Vooruit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eindelijk... Zou je de TT willen veranderen naar #2?
Uitslag?!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:50 schreef banaantjeEE het volgende:
Ah Barca-Mallorca is afgelopen. Op naar Twente-PSV terug
Check teletekstquote:
Wss nog terecht ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:50 schreef mrstylo het volgende:
waarom ben ik zo blij met Jetro?
En mark my words
Marcelo rood.
Niet zolang PSV speeltquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens mag het wel "Topper" worden genoemd.
Je leert snel.quote:
Ga aub weg PSV hater.quote:
Tsja, je hebt autistische fokkers en... anderequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:52 schreef eight het volgende:
[..]
Je leert snel.
Een eigenschap die je niet veel ziet bij Fokkers![]()
Hoezo alsof?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom doe jij alsof je PSV haat?
je kunt ook overdrijvenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga aub weg PSV hater.
Nog irritanter dan Ajacieden
Na Chelsea - Arsenal is alles saaiquote:
Nee, want heb ook net Brugge-Genk gezienquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na Chelsea - Arsenal is alles saai
Gaat me niet om het spel (hoewel dat bij PSV ook geen fuck aan is), maar om de arrogantie van de club & de supporters. PSV is wat dat betreft nog erger dan Ajaxquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien moet je naar de specsavers
grappigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaat me niet om het spel (hoewel dat bij PSV ook geen fuck aan is), maar om de arrogantie van de club & de supporters. PSV is wat dat betreft nog erger dan Ajax
Hou toch alsjeblieft opquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaat me niet om het spel (hoewel dat bij PSV ook geen fuck aan is), maar om de arrogantie van de club & de supporters. PSV is wat dat betreft nog erger dan Ajax
Dus Twente wint.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:01 schreef banaantjeEE het volgende:
PSV lijkt me toch gretiger en meer gewillig dan Twente...
Nou, die kan ik me zo snel niet herinneren, maar ik doelde vooral op Chadli net & vasthouden in het algemeenquote:
Je had bijna gelijkquote:
Een doof-stomme mol kan doorgaans beter commentaar leveren dan de mensen in dienst van ELquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:03 schreef LWD-Godius het volgende:
Deze Arabische commentator is veel beter dan de Nederlandsen.
Was toch een nieuwe regel van de KNVB?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, die kan ik me zo snel niet herinneren, maar ik doelde vooral op Chadli net & vasthouden in het algemeen
Waarom? Beste man met Stroot en Mertens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lens voor Toivonen zou nu wel leuk zijn.
Meer passjes naar de spitsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom? Beste man met Stroot en Mertens.
Trollquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:07 schreef banaantjeEE het volgende:
Ben echt aan't twijfelen om weer over te schakelen...
Sociedad-Real Madrid lijkt me wel wat, want dit is echt slaapverwekkend...
Hij weet het zelf alleen nog niet denk ik, kijkt nooit Ajax.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
He nu ik naar je sig kijk, Dudeweiser is weer voor Ajax.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoezo?quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOL
flikker opquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:09 schreef banaantjeEE het volgende:
MARCELO SPEELDE DIE NIET BIJ REAL MADRID???,?,,?? WAT IS DIT
A conspiracyquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:09 schreef banaantjeEE het volgende:
MARCELO SPEELDE DIE NIET BIJ REAL MADRID???,?,,?? WAT IS DIT
en Martin van Geel lacht zich thuis kapotquote:
Zal zo wel gewisseld worden voor Engelaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:11 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Fucking strootman! Ab-nor-maal hoe die gast loopt te spelen.
Zolang hij nog naar de KNVB moet als hij een speler wil kopen, denk ik niet dat hij veel te lachen heeftquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:11 schreef eight het volgende:
[..]
en Martin van Geel lacht zich thuis kapot
Mag ook wel na het verlies van een jupiler clubquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:11 schreef eight het volgende:
[..]
en Martin van Geel lacht zich thuis kapot
Eventjes? Van de aftrap tweede helft tot nu...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:13 schreef banaantjeEE het volgende:
Twente eventjes in een moeilijke fase
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |