Had ik ook toen ik mn waterstand in ging voeren online: "dit is lager dan verwacht, klopt dat wel"quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's grappig, want toen ons verbruik drastisch daalde (door de aanschaf van de houtkachel en geiser i.p.v. heule oude boiler), wilde men de meter vervangen omdat dat onmogelijk de juiste stand kon zijnIs overigens niet gebeurd, we hebben geweigerd omdat we gemeld hadden dat het verbruik zou dalen. Magoe, dit is wel een goede
Bij ons was de meteropnemer langsgeweest, ik heb zelf een excelsheet waarin ik regelmatig de standen bijhoud, dus ik had het bedrag van de jaarrekening wel aardig in mijn hoofd. Log ik in, hadden ze ons gasverbruik op de jaarrekening maar doodleuk op iets van 1800 kuub meer gezet. Ik schrok toch wel heel evenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik mn waterstand in ging voeren online: "dit is lager dan verwacht, klopt dat wel"
Had jij ook niet een tijdje een wietplantage bij de buren?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:39 schreef oh-oh het volgende:
Essent zat elk fucking jaar te zeiken of mn huis tijdelijk leeggestaan had of zo![]()
Nee, ik hoef echt amper te stoken, tis hier altijd wel 18 graden of zo, is gewoon een fijn appartement wat dat betreft
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:55 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat kan ik iedereen aanraden, das pas lekker warm!!
Heb je mn sonic filmpje gezien?
Welterusten dan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen..morgenvroeg om 8 uur weer sporten
Ik heb woensdag en vrijdagochtend ook al gesport.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welterusten dan.
Ik sport alleen wat doordeweeks, thuis voor ik naar werk ga.
In het weekend ben ik dan lekker overal vrij van
Ik niet, ik ben blij als ik al slaap om 8 uurquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik heb woensdag en vrijdagochtend ook al gesport.Normaal is in het weekend ook niet de bedoeling maar ach. Ben toch altijd wel voor 8 uur wakker in het weekend.
Je kan het uitschakelen, he? Alhoewel die verwarring altijd leuk is, vind ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:36 schreef Greys het volgende:
Ik vind het trouwens maar verwarrend dat je foon en je computer de tijd zélf een uur terug zetten trouwens![]()
Want ik keek dus op mijn foon vanmorgen en toen dacht ik dat ik daar zelf nog een uur vanaf moest halen
De belichting scheelt ook een hoop op jouw plekquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:28 schreef Ynske het volgende:
Ff lachen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo t is de plek die t m doet
Mijn NL telefoon staat goed, de Duitse stond op 12.46 uurquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:36 schreef Greys het volgende:
Ik vind het trouwens maar verwarrend dat je foon en je computer de tijd zélf een uur terug zetten trouwens![]()
Want ik keek dus op mijn foon vanmorgen en toen dacht ik dat ik daar zelf nog een uur vanaf moest halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |