SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falende managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op @ pastebinNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Kut sport1 is hier nog niet geactiveerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:35 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
kijk dan gewoon engels commentaar![]()
![]()
ik kijk een streamquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kut sport1 is hier nog niet geactiveerd
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Hulde trouwens voor de vorige TT van Banaanensuiker: Premier League 2011-2012 #14 Waar Arsenal van Chelsea wint![]()
Wat een bazenwedstrijd
Barts Padawan
Arsenal wedstrijden tegen de top zijn leuk, 8-2, 3-5
Barts Padawan
Mijn god, wat fantastisch om zo'n wedstrijd eens een keer winnend af te sluiten!!!!all your heroes are whores![]()
united arsenal 8-2quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:38 schreef JaimyLee het volgende:
Arsenal wedstrijden tegen de top zijn leuk, 8-2, 3-5
united city 1-6
chelsea arsenal 3-5
Iets klopt niet![]()
![]()
hé laat die city wedstrijd hier buitenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
united arsenal 8-2
united city 1-6
chelsea arsenal 3-5
Iets klopt niet
Barts Padawan
?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:39 schreef Allrounder het volgende:
En dan mag ik vanavond weer naar H'veen - Ado
Twente - PSV wordt ook een topper
ik verdenk weer omkopingen van Pa Rooneyquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
united arsenal 8-2
united city 1-6
chelsea arsenal 3-5
Iets klopt niet![]()
Hij verkeek zich op het enorme effect wat aan die bal zat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:40 schreef Banaanensuiker het volgende:
Maar wat doet Cech bij de laatste goal?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ga niet Huntelaar haten joh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:41 schreef Caland het volgende:
28 keer scoren in 27 wedstrijden.
Eat that, Stuntelaar
Noot noot.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:40 schreef YazooW het volgende:
3-4:
oops, verkeerde gif.
3-5:
[ afbeelding ]
van Persie
2000 light years from home![]()
schoon de OP maar opquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:40 schreef YazooW het volgende:
3-4:
oops, verkeerde gif.
3-5:
[ afbeelding ]
van Persie![]()
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:43 schreef YazooW het volgende:
van Persie op dit moment topscorer in de PL als ik het goed zeg? 10 goals?![]()
Oke.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:42 schreef Liteiten het volgende:
[..]
Alleen omdat die kneus bij Ajax weg komt?
Hij kan niet voetballen. Robin wel.Noot noot.![]()
Jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:43 schreef YazooW het volgende:
van Persie op dit moment topscorer in de PL als ik het goed zeg? 10 goals?![]()
Fuck me sideways: WAT een wedstrijd.
RVP
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."![]()
Volgens mij gokte hij op de andere hoek.. iets wat vaker is gebeurd vandaagquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:40 schreef Banaanensuiker het volgende:
Maar wat doet Cech bij de laatste goal?![]()
![]()
Zend Sport1 nu ook al MLS uit![]()
Beter geven ze ons gewoon korting ipv die zooi, zelfde verhaal met de Belgische competite...![]()
Koscielny, Arteta en Walcott.![]()
![]()
![]()
Maar wie the fuck zijn Messi en C. Ronaldo? Van Persie beste speler ter wereld momenteel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huntelaar is niet beter, wel effectiever.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:45 schreef inZanity het volgende:
Maar vooral volhouden dat Huntelaar beter is dan van Persie, jongens![]()
Ook 2 totaal verschillende aanvallers.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
Huntelaar is niet beter, wel effectiever.
Allebei geweldig imho.![]()
Dat merken we ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
Huntelaar is niet beter, wel effectiever.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:46 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Ook 2 totaal verschillende aanvallers.
Allebei geweldig imho.Noot noot.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
Huntelaar is niet beter, wel effectiever.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:41 schreef Caland het volgende:
28 keer scoren in 27 wedstrijden.
Eat that, Stuntelaar![]()
Ga eens goed lezen eikel, ik had het over in Oranje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:45 schreef inZanity het volgende:
Maar vooral volhouden dat Huntelaar beter is dan van Persie, jongens![]()
Gewoon Kuit eruit en van Persie op links.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
Huntelaar is niet beter, wel effectiever.Noodles![]()
Nee, maar 1 van de 2 moet de spitspositie invullen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
van Persie en Huntelaar zijn niet te vergelijken
Ik weet wel voor wie Bertje gaat kiezen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Juist, beter vergeet je die comment van mij over effectiviteit, ben pas een uurtje wakker ofzoquote:![]()
![]()
Ik denk ook Luuk de Jong.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar 1 van de 2 moet de spitspositie invullen.
Ik weet wel voor wie Bertje gaat kiezen.Noot noot.![]()
Jep, Robin natuurlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar 1 van de 2 moet de spitspositie invullen.
Ik weet wel voor wie Bertje gaat kiezen.![]()
![]()
twitter:SoccerBible twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 15:46:41Robin Van Persie - 28 goals in last 27 games. Best striker in the world right now? reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Van Persie loopt na 10 wedstrijden premier league 1 op 1quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
Huntelaar is niet beter, wel effectiever.![]()
7 goals in de laatste 3quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:50 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Van Persie loopt na 10 wedstrijden premier league 1 op 1
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik heb mn comment al teruggenomen een paar posts terugquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:50 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Van Persie loopt na 10 wedstrijden premier league 1 op 1![]()
![]()
Ik lees toch, en wat heeft oranje er mee te maken? Van Persie is gewoon drie klasses beter dan die prutser van een Huntelaar als je dat niet inziet ben je gewoon een sukkel. Sukkel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:47 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ga eens goed lezen eikel, ik had het over in Oranje.![]()
Leer lezen. Huntelaar en van Persie zijn 2 verschillende voetballers. niet met elkaar te vergelijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik lees toch, en wat heeft oranje er mee te maken? Van Persie is gewoon drie klasses beter dan die prutser van een Huntelaar als je dat niet inziet ben je gewoon een sukkel. Sukkel.![]()
Het gaat er om wie het beste presteert in Oranje. Je kan wel net zo goed zijn bij je club, maar als je in het Nederlands elftal er niets van bakt, dan wordt het lastig heh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik lees toch, en wat heeft oranje er mee te maken? Van Persie is gewoon drie klasses beter dan die prutser van een Huntelaar als je dat niet inziet ben je gewoon een sukkel. Sukkel.Noot noot.![]()
Holy shit.. Is dit echt zo??quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:49 schreef Caland het volgende:
twitter:SoccerBible twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 15:46:41Robin Van Persie - 28 goals in last 27 games. Best striker in the world right now? reageer retweet
![]()
Huntelaar laat het vooralsnog ook alleen maar zien tegen C-landjes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het gaat er om wie het beste presteert in Oranje. Je kan wel net zo goed zijn bij je club, maar als je in het Nederlands elftal er niets van bakt, dan wordt het lastig heh.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lastig he, zo'n plaat voor je harsesquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik lees toch, en wat heeft oranje er mee te maken? Van Persie is gewoon drie klasses beter dan die prutser van een Huntelaar als je dat niet inziet ben je gewoon een sukkel. Sukkel.![]()
![]()
En Perser tegen Chelsea, Barça enzovootquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Huntelaar laat het vooralsnog ook alleen maar zien tegen C-landjes.![]()
Als we straks in de halve finale tegen Duitsland spelen, dan zie ik liever Van Persie dan Huntelaar in de spits.![]()
Tegen duitsland moet je ook een voetballende spits hebbenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Als we straks in de halve finale tegen Duitsland spelen, dan zie ik liever Van Persie dan Huntelaar in de spits.![]()
3-0quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:54 schreef YazooW het volgende:
Zometeen City thuis tegen Wolves.
Ik zeg minimaal 5-0![]()
1-6quote:Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
quote:Man City v Wolverhampton line-ups
Man City: Hart, Richards, Kompany, Lescott, Kolarov, Silva, Toure Yaya, Barry, Nasri, Aguero, Dzeko. Subs: Pantilimon, Zabaleta, Milner, Johnson, Savic, De Jong, Balotelli.
Wolverhampton: Hennessey, Stearman, Johnson, Berra, Ward, Hunt, O'Hara, Guedioura, Henry, Edwards, Doyle. Subs: De Vries, Elokobi, Craddock, Ebanks-Blake, Jarvis, Vokes, Hammill.
Referee: Stuart Attwell (Warwickshire)![]()
Tegen Spanje, Portugal en Italië ook...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen duitsland moet je ook een voetballende spits hebben![]()
........................ Sneijderquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Als we straks in de halve finale tegen Duitsland spelen, dan zie ik liever Van Persie dan Huntelaar in de spits.
Van Persie........Huntelaar..........Robben![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
........................ Sneijder
Van Persie........Huntelaar..........Robben
Nee.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
nee man.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar hij laat het wel zien en hij is scherp like always in Oranje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Huntelaar laat het vooralsnog ook alleen maar zien tegen C-landjes.
Maar ik zeg niks negatiefs over RvP hoor.
Volgend jaar moet gewoon de spits er in die de meeste de ballen in het netje weet te leggen, simpel toch
Noot noot.![]()
Ik snap de discussie niet helemaal. Hoezo Van Persie óf Huntelaar? Ze kunnen gewoon allebei spelen. Van Persie op links, Robben of rechts, Huntelaar in de spits. Kuyt eruit, die kan het niveau toch niet aan.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dit dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Robben........Huntelaar..........Van Persie
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Je gaat Van Persie toch niet verkrachten op de flank. Daar speelt hij al niet meer sinds hij bij Feyenoord weg gingquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:56 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap de discussie niet helemaal. Hoezo Van Persie óf Huntelaar? Ze kunnen gewoon allebei spelen. Van Persie op links, Robben of rechts, Huntelaar in de spits. Kuyt eruit, die kan het niveau toch niet aan.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Sorry ff gemistquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:51 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik heb mn comment al teruggenomen een paar posts terug![]()
![]()
Voor de balans in het elftal moet Kuyt spelen...dat gaat dan t.k.v. Huntelaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ronaldinho en Gullit speelden ook wel eens op de flank....op papier dan...boeit dat? Spelers met zulke kwaliteiten kunnen voorin overal spelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Je gaat Van Persie toch niet verkrachten op de flank. Daar speelt hij al niet meer sinds hij bij Feyenoord weg gingOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap die discussie rond Huntelaar en Van Persie echt niet. Je wilt toch wereldkampioen worden? Dan ga je toch niet de spits van Schalke er neerzetten omdat hij beter in het team past? Dan wil je een spits die bepalend is in wedstrijden tegen bijv. Chelsea en Barcelona. Dan ga je Van Persie neerzetten in een systeem waarin hij het best rendeert. En ja dat kan prima met ook die andere wereldspelers Sneijder en Robben. Zet alleen v.d Vaart en/of Afellay ook in de buurt van Van Persie. Op dit moment dromen de meeste landen van een spits zoals Van Persie in hun team.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor de balans in het elftal moet Kuyt spelen...dat gaat dan t.k.v. Huntelaar.![]()
![]()
Godverdomme. Dat de meest zinvolle post hier van een vrouw moet komen. Zegt genoeg over die Stuntelaar adeptjesquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:57 schreef Lily1987 het volgende:
Ik snap die discussie rond Huntelaar en Van Persie echt niet. Je wilt toch wereldkampioen worden? Dan ga je toch niet de spits van Schalke er neerzetten omdat hij beter in het team past? Dan wil je een spits die bepalend is in wedstrijden tegen bijv. Chelsea en Barcelona. Dan ga je Van Persie neerzetten in een systeem waarin hij het best rendeert. En ja dat kan prima met ook die andere wereldspelers Sneijder en Robben. Zet alleen v.d Vaart en/of Afellay ook in de buurt van Van Persie. Op dit moment dromen de meeste landen van een spits zoals Van Persie in hun team.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Idd ga eens on topic mensenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:57 schreef YazooW het volgende:
Wie de spits van Oranje zou moeten zijn heeft eigenlijk weinig te maken met de Premier League![]()
Noot noot.![]()
héhé.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:57 schreef Lily1987 het volgende:
Ik snap die discussie rond Huntelaar en Van Persie echt niet. Je wilt toch wereldkampioen worden? Dan ga je toch niet de spits van Schalke er neerzetten omdat hij beter in het team past? Dan wil je een spits die bepalend is in wedstrijden tegen bijv. Chelsea en Barcelona. Dan ga je Van Persie neerzetten in een systeem waarin hij het best rendeert. En ja dat kan prima met ook die andere wereldspelers Sneijder en Robben. Zet alleen v.d Vaart en/of Afellay ook in de buurt van Van Persie. Op dit moment dromen de meeste landen van een spits zoals Van Persie in hun team.![]()
![]()
Doe toch maar gewoon Kuyt, Elia is supersub jonguh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
--------Perser
Elia - Sneijder - Robben![]()
Kuytquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Doe toch maar gewoon Kuyt, Elia is supersub jonguh.![]()
Als afellay terug is
--------persen
appelvlaai eten - Snijden - Ravotten![]()
Grappig manquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kuyt![]()
Als afellay terug is
--------persen
appelvlaai eten - Snijden - Ravotten
Kleuter.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Godverdomme. Dat de meest zinvolle post hier van een vrouw moet komen. Zegt genoeg over die Stuntelaar adeptjes![]()
---> CULquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kuyt![]()
Als afellay terug is
--------persen
appelvlaai eten - Snijden - Ravotten
Noot noot.![]()
Denk PSV.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:00 schreef Saekerhett het volgende:
Ok, ontopic, wie gaat kampioen worden? Ik denk toch echt City als ze deze vorm vasthoudenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
CIty gaat het nog wel laten afweten, ze hebben pas 1 titelkandidaat gespeeld. United bijvoorbeeld al allemaalquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:00 schreef Saekerhett het volgende:
Ok, ontopic, wie gaat kampioen worden? Ik denk toch echt City als ze deze vorm vasthoudenNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Arsenal natuurlijk, dat je daar nog aan twijfelt. Rare vent.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:00 schreef Saekerhett het volgende:
Ok, ontopic, wie gaat kampioen worden? Ik denk toch echt City als ze deze vorm vasthouden
Ben benieuwd wat Balotelli vandaag weer laat zien.Nulletje of 8?
![]()
Zegt er één watquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:53 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Lastig he, zo'n plaat voor je harses![]()
Vooral lekker aan Huntelaar vast blijven houden![]()
![]()
Steekquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Van Persie........Huntelaar..........Robben
Heitinga - Douglas - Mathijsen - Pieters
van Bommel - Strootman
Robben - Sneijder - Afellay
Persie
fixed![]()
![]()
jij snapt hetquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Steek
van Bommel - Strootman
Persie
fixed![]()
Krijgt rust voor de CL.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Arsenal natuurlijk, dat je daar nog aan twijfelt. Rare vent.
Ben benieuwd wat Balotelli vandaag weer laat zien.Nulletje of 8?
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Robben en Afellayquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Steek
van Bommel - Strootman
Persie
fixed
Noot noot.![]()
die voeren persie met steekballetjes, voorzetten passes en ze kunnen ook een mooie actie maken en scoren.quote:![]()
En snelheid op de flanken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die voeren persie met steekballetjes, voorzetten passes en ze kunnen ook een mooie actie maken en scoren.
Noot noot.![]()
fix'dquote:Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Tsja als van Marwijk ballen heeft maakt hij zo'n opstellingquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die voeren persie met steekballetjes, voorzetten passes en ze kunnen ook een mooie actie maken en scoren.Maar Kuijt zal er wel ergens in moeten.
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Steek
Heitinga van der Wiel - Douglas Heitinga - Mathijsen - Pieters
van Bommel de Jong - Strootman van der Vaart
Persie
fixed![]()
Toch ben ik meer voor De Jong ipv Strootman, verdedigend beter.. en met onze achterhoedequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Steek
van Bommel - Strootman
Persie
fixed![]()
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij ziet liever Blackcard daar prutsen?![]()
Blackcard Greg zou in deze vorm bij ons in de 7e klasse nog op de bank zitten. Wat heb je aan zo'n prutser die geen fatsoenlijke bal kan voorzetten?quote:![]()
Eindelijk Ajacieden die kritiek hebben op hun eigen spelers.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Blackcard Greg zou in deze vorm bij ons in de 7e klasse nog op de bank zitten. Wat heb je aan zo'n prutser die geen fatsoenlijke bal kan voorzetten?![]()
![]()
inderdaad snap die discussie ook nooit, Huntelaar prima afmaker, beperkte voetballer, van Persie geweldige voetballer met enorm scorend vermogen mits goed gebruikt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:46 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Ook 2 totaal verschillende aanvallers.
Allebei geweldig imho.![]()
Man man man.
Wat een wedstrijd, ben er nog steeds vol van."Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."![]()
Waarom? Tijdens EK's/WK's boeit het NL elftal je ook niks?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Word gewoon een keer tijd dat het Nederlands elftal afgeschaft word2000 light years from home![]()
Wordt tijd dat jij eens afgeschaft wordt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Word gewoon een keer tijd dat het Nederlands elftal afgeschaft word![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Word gewoon een keer tijd dat het Nederlands elftal afgeschaft wordPfff niet dit weer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom? Tijdens EK's/WK's boeit het NL elftal je ook niks?"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."![]()
Dan nog zou het kansloos zijn, maar de vraag is dan ook wel hoe serieus hij te nemen is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom? Tijdens EK's/WK's boeit het NL elftal je ook niks?![]()
Dan is het dus niet de discussie wíé er speelt, maar hóé ie speelt. Als je namelijk bij hoog en laag blijft beweren dat Huntelaar beter is/speelt/scoort terwijl alles maar dan ook alles het tegendeel bewijst, dan snap je er met alle respect gewoon helemaal niks van..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad snap die discussie ook nooit, Huntelaar prima afmaker, beperkte voetballer, van Persie geweldige voetballer met enorm scorend vermogen mits goed gebruikt.![]()
![]()
Zo jammer dat ik de wedstrijd heb moeten missen
Kijk vanavond nog wel de wedstrijd!"Doe vandaag niet, wat je morgen ook nog kunt uitstellen"![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom? Tijdens EK's/WK's boeit het NL elftal je ook niks?
Waarom zou het me dan opeens wel boeien? Oh wacht het boeit me wel, zolang ze er maar zo snel mogelijk uit liggen![]()
![]()
Inderdaad, van Persie is tig keer beter dan Huntelaar maar dat lijkt er bij BvM nooit helemaal uit te komen, hoewel voor het WK deed hij het toch heel aardig in die oefenwedstrijdenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dan is het dus niet de discussie wíé er speelt, maar hóé ie speelt. Als je namelijk bij hoog en laag blijft beweren dat Huntelaar beter is/speelt/scoort terwijl alles maar dan ook alles het tegendeel bewijst, dan snap je er met alle respect gewoon helemaal niks van..![]()
Waarom? Of ben jij zo'n hippie die altijd stijf tegen de draad in moet gaan? Waarom heb jij een afkeer van een volksfeestje/saamhorigheid terwijl je overduidelijk voetbal wel leuk vindt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou het me dan opeens wel boeien? Oh wacht het boeit me wel, zolang ze er maar zo snel mogelijk uit liggen![]()
Omdat interland voetbal niet iedereen kan boeien?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom? Of ben jij zo'n hippie die altijd stijf tegen de draad in moet gaan? Waarom heb jij een afkeer van een volksfeestje/saamhorigheid terwijl je overduidelijk voetbal wel leuk vindt?Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Dat kan, maar waarom dan 'hopen dat ze er zo snel mogelijk uit liggen'? Honkbal boeit bij ook geen fuck, maar ik vind het leuk dat ze wereldkampioen zijn geworden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:24 schreef Blistering het volgende:
[..]
Omdat interland voetbal niet iedereen kan boeien?![]()
Omdat Van Persie iemand dichtbij zich nodig heeft en Sneijder zich meer gedraagt als centrale middenvelderquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, van Persie is tig keer beter dan Huntelaar maar dat lijkt er bij BvM nooit helemaal uit te komen, hoewel voor het WK deed hij het toch heel aardig in die oefenwedstrijden"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Oh dat heb ik nou ook weer niet. Maar NL elftal zal mij verder aan m'n reet roesten of ze winnen of verliezen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat kan, maar waarom dan 'hopen dat ze er zo snel mogelijk uit liggen'? Honkbal boeit bij ook geen fuck, maar ik vind het leuk dat ze wereldkampioen zijn geworden.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Omdat een volksfeestje/saamhorigheid voor mongolen is en niks met voetbal te maken heeft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom? Of ben jij zo'n hippie die altijd stijf tegen de draad in moet gaan? Waarom heb jij een afkeer van een volksfeestje/saamhorigheid terwijl je overduidelijk voetbal wel leuk vindt?![]()
Volgensmij heeft het Nederlands elftal toch aardig wat met voetbal te maken..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat een volksfeestje/saamhorigheid voor mongolen is en niks met voetbal te maken heeft.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Maar de fans niet. Waarom moet ik perse voor het Nederlands elftal zijn? Is dat verplicht ofzo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:29 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Volgensmij heeft het Nederlands elftal toch aardig wat met voetbal te maken..![]()
![]()
Want voetbalfans hebben niks met voetbal te makenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar de fans niet. Waarom moet ik perse voor het Nederlands elftal zijn? Is dat verplicht ofzo?
Barts Padawan
Alsof Feyenoord (of elke andere club) geen saamhorigheid voor mongolen is, alleen omdat jij onderdeel van mongolen uitmaakt vindt je het ineens wel leuk. Ieder z'n ding.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat een volksfeestje/saamhorigheid voor mongolen is en niks met voetbal te maken heeft.2000 light years from home![]()
http://footyroom.com/chelsea-3-5-arsenal-2011-10/quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:31 schreef laucas het volgende:
Ergens al een samenvatting te vinden van Arsenal?Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:31 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Want voetbalfanscarnavalvierders hebben niks met voetbal te makenFeyenoord is m'n club, iets waar ik me mee kan identificeren in (bijna) alles. Het Nederlands elftal is een bijeengeraapt zooitje voetballers waarmee ik me in (bijna) niks identiiceren. Waarom zou ik dan toch 'voor' ze moeten zijn? Omdat jij dat zegt? Omdat ik hier toevallig geboren ben?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord (of elke andere club) geen saamhorigheid voor mongolen is, alleen omdat jij onderdeel van mongolen uitmaakt vindt je het ineens wel leuk. Ieder z'n ding.![]()
mijn post helemaal omdraaien om er dan inderdaad op te zeggenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
inderdaad.
[..]
Feyenoord is m'n club, iets waar ik me mee kan identificeren in (bijna) alles. Het Nederlands elftal is een bijeengeraapt zooitje voetballers waarmee ik me in (bijna) niks identiiceren. Waarom zou ik dan toch 'voor' ze moeten zijn? Omdat jij dat zegt? Omdat ik hier toevallig geboren ben?
Ik, en iedereen met wie ik voetbal van het Nederlands elftal kijk, kijk het om voetbal te zien en NL te zien winnen. Niet om het feest, het feest is ook leuk, maar daar gaat het niet om. Het gaat om het voetbal.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Van Persie heeft gewoon een vrije rol bij Arsenal en bij het Nederlands Elftal is dat dus niet want dat heeft alleen Sneijder. Huntelaar is statisch, beweegt weinig en speelt alleen in de spitspositie.
Het is beter dan 1 van de 2 speelt bij het Nederlands Elftal en wie dat is hangt deels af van de tegenstander. Voor verdedigende landen zou je Huntelaar in de spits kunnen zetten maar bij sterke teams zoals Spanje/Duitsland waar je toch wat ruimte krijgt is Van Persie een betere optie.Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.![]()
Dan kun je dus net zo goed 'voor' Eritrea of Zwaziland zijn, als het toch maar om het voetbal gaat. Ik pas ervoor om een team aan te moedigen waar ik niks maar dan ook helemaal niks mee heb, sterker nog me eerder dood voor schaam. Dat is toch mijn goed recht? Of niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:39 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
mijn post helemaal omdraaien om er dan inderdaad op te zeggen
Ik, en iedereen met wie ik voetbal van het Nederlands elftal kijk, kijk het om voetbal te zien en NL te zien winnen. Niet om het feest, het feest is ook leuk, maar daar gaat het niet om. Het gaat om het voetbal.![]()
Ik zou inderdaad net zo goed voor die 2 dingen die je net noemt kunnen zijn ja. En het is ook je recht om niet voor NL te zijn ja, maar we snappen het gewoon niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dan kun je dus net zo goed 'voor' Eritrea of Zwaziland zijn, als het toch maar om het voetbal gaat. Ik pas ervoor om een team aan te moedigen waar ik niks maar dan ook helemaal niks mee heb, sterker nog me eerder dood voor schaam. Dat is toch mijn goed recht? Of niet?Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
DIT DUSquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:06 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Toch ben ik meer voor De Jong ipv Strootman, verdedigend beter.. en met onze achterhoede
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Dat je je voor die oranje clowns op de tribune schaamt kan ik me wat bij voorstellen, maar het team zelf nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dan kun je dus net zo goed 'voor' Eritrea of Zwaziland zijn, als het toch maar om het voetbal gaat. Ik pas ervoor om een team aan te moedigen waar ik niks maar dan ook helemaal niks mee heb, sterker nog me eerder dood voor schaam. Dat is toch mijn goed recht? Of niet?![]()
Iedereen heeft het over RVP, zelfs op twitter Fabregas nu.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Wie zegt dat ik me voor het team schaam? Ik identificeer me er gewoon niet mee. Waarom zou ik ook? Het is niks anders dan een bij elkaar geraapt zooitje. Tel daar bij op de mongolen die zich oranjefans noemen en de kleur oranje wat uberhaupt al een agrijselijk lelijke kleur is en ik zie geen enkele reden om 'voor' het Nederlands elftal te zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat je je voor die oranje clowns op de tribune schaamt kan ik me wat bij voorstellen, maar het team zelf niet![]()
Wat raarquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:58 schreef tochweerhenk het volgende:
Iedereen heeft het over RVP, zelfs op twitter Fabregas nu.![]()
Kan ik Chelsea Arsenal ergens terug kijken?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
MotDquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:10 schreef mrstylo het volgende:
Kan ik Chelsea Arsenal ergens terug kijken?It Never Hurts To Help!![]()
Wat een faal van die wolves keeperNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Bedoel de hele wedstrijdquote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
http://footyroom.com/chelsea-3-5-arsenal-2011-10/quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:10 schreef mrstylo het volgende:
Kan ik Chelsea Arsenal ergens terug kijken?
edit: oh de hele wedstrijd, dat kan hier nietNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Wat heb ik genoten van Chelsea - Arsenal! Kon hem helaas niet live zien maar heb hem net helemaal gekeken, geweldige wedstrijdVan Persie
![]()
![]()
Waar heb je hem helemaal gekeken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:11 schreef Trystar het volgende:
Wat heb ik genoten van Chelsea - Arsenal! Kon hem helaas niet live zien maar heb hem net helemaal gekeken, geweldige wedstrijdVan Persie
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik heb ook altijd het idee dat RVP in het buitenland meer wordt gewaardeerd dan hier.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:58 schreef tochweerhenk het volgende:
Iedereen heeft het over RVP, zelfs op twitter Fabregas nu.know'm sayin?
word? word.![]()
Had de wedstrijd opgenomen met mijn DVR.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar heb je hem helemaal gekeken?![]()
1tje daarvan was een penalty.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat wilde ik net zeggen ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:20 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ja en? vPersie zet ook pingels![]()
Spotnet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:18 schreef Trystar het volgende:
[..]
Had de wedstrijd opgenomen met mijn DVR.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
2-0 city
Barts Padawan
Keeper van Wolves faalt, deze wedstrijd wordt door City zo uitgespeeld naar 4-0.quote:Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.![]()
Ik kan de opnamens er afhalen, maar ik denk dat de wedstrijd zo wel op usenet of torrent sites staat.quote:![]()
helaas wel jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:26 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Keeper van Wolves faalt, deze wedstrijd wordt door City zo uitgespeeld naar 4-0.
Barts Padawan
tering m'n stream loopt best ver achterquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:31 schreef YazooW het volgende:
Pingel voor de Wolves.
Kompany rood.
Gaat nog leuk worden misschien het laatste kwartier.
Barts Padawan
Kompany
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.![]()
Ja idd, zwaar overschatte speler die [insert random Belg]. Dude.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zwaar overschatte speler die Kompany![]()
![]()
3-1 cityNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Thanks, had het vanmorgen gemist.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
http://www.101greatgoals.(...)senal-motd-15624106/Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Nu Tottenham-QPR met commentaar van Emiiel Schelvis en Martijn Reuser.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Schelvis klinkt een beetje triest.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
'quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een eenmalig co-commentaar wordt. Niet om aan te horen..
Je kan overschakelen op Engels.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Bedoelde dat het net lijkt of hij de uitslag van Feyenoord heeft gehoord.quote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Oh jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:07 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
'
Je kan overschakelen op Engels.![]()
![]()
Wie is de scheids trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Ohquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:09 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Bedoelde dat het net lijkt of hij de uitslag van Feyenoord heeft gehoord.![]()
![]()
![]()
Groningen had er al 3 gemaakt.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Commentaar van de Amsterdammer Reuser en Rotterdammer Schelvis doen het best aardig.quote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Afgeketst schot belandt bij hem net binnen de 16, die die overigens geweldig aanneemt omdat die op korte afstand pas afketst. Daarna simpel in schieten"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Omdat hij heeft gescoord.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Nou scoor ik zelf niet veel, maar als ik scoor is niet het eerste waar ik aan denk de hitlergroet.quote:![]()
Is het zo'n domme vraag henk ?Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Ah ok, blijft er wel raar uitzien (als je dat niet weet zoals ik).quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:57 schreef Trystar het volgende:
Het is meer 'dirty off your shoulder' doet ie wel vaker;
[ afbeelding ]Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Klopt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:59 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ah ok, blijft er wel raar uitzien (als je dat niet weet zoals ik).![]()
Een van de reactie bij op de website van dat gifje:quote:Duidelijk van een Chelskiquote:Yes, that would be all well and good but 10% of the Netherlands male population were members of the NSB and full supported the Nazi’s.
Just because many in Italy were overjoyed at the end of Mussolini doesn’t stop others like Paolo Di Canio openly supporting fascist ideals.
There are very good reasons that probably point to the fact that Van Persie isn’t a Nazi sympathiser, though his wife is a Muslim and it is possible he could be an Anti-Semite though once again beyond this Nazi Salute there has never been any ground to suspect that of him.
It seems to me it was far more likely that he made the gesture as an ironic taunt to Chelsea fans, who have been in the past often accused of racism and of course we all know of the recent accusations against John Terry.
To sum up, regardless of intent, the act itself should be punished as there is absolutely no excuse for it at all be it a joke or an attempt to wind up the crowd the salute itself is a shameful act that deserves punishment. These aren’t ridiculous suggestions as your pathetically partisan title suggest, he did make a fascist salute, that does not make him a racist or a Nazi just an idiot for adding fuel to an already incendiary situation.
Tell me if you saw someone on the street using that gesture what would you think? If fans complain to the FA about it, what do you think they will think?.
Stupid from Robin Van Persie.![]()
Die gaat wel heel verquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:24 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Een van de reactie bij op de website van dat gifje:
[..]
Duidelijk van een Chelski![]()
twitter:Persie_Official twitterde op zondag 30-10-2011 om 21:18:44It has been brought to my attention of some ridiculous allegations concerning my celebration of one of my goals yesterday.1/4 reageer retweet
twitter:Persie_Official twitterde op zondag 30-10-2011 om 21:19:33It is totally ludicrous to suggest that 2/4 reageer retweet
twitter:Persie_Official twitterde op zondag 30-10-2011 om 21:20:12my action of brushing my shoulder and pointing to my fans could be construed as anything else but of a showing of joy and celebration.3/4 reageer retweet
twitter:Persie_Official twitterde op zondag 30-10-2011 om 21:21:18To suggest this meant anything to the contrary is insulting and absolutely absurd as nothing else came into my mind. 4/4 reageer retweet
![]()
Welke baas raadde hier laatst de film 'Blue Moon Rising' aan trouwens?
Schitterende film/docu over de Manchester City fans.![]()
![]()
ik wil die ook zien, heb je een linkje?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef De_kromme het volgende:
Van Persie een naziquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:24 schreef Trystar het volgende:
twitter:Persie_Official twitterde op zondag 30-10-2011 om 21:18:44It has been brought to my attention of some ridiculous allegations concerning my celebration of one of my goals yesterday.1/4 reageer retweet
twitter:Persie_Official twitterde op zondag 30-10-2011 om 21:19:33It is totally ludicrous to suggest that 2/4 reageer retweet
twitter:Persie_Official twitterde op zondag 30-10-2011 om 21:20:12my action of brushing my shoulder and pointing to my fans could be construed as anything else but of a showing of joy and celebration.3/4 reageer retweet
twitter:Persie_Official twitterde op zondag 30-10-2011 om 21:21:18To suggest this meant anything to the contrary is insulting and absolutely absurd as nothing else came into my mind. 4/4 reageer retweet
Het viel mij ook op, maar op zo'n heisa te maken
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik wil die ook zien, heb je een linkje?![]()
Gewoon torrentz: http://torrentz.eu/search?f=blue+moon+rising.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik wil die ook zien, heb je een linkje?![]()
gezeik om niks iddquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van Persie een naziHet viel mij ook op, maar op zo'n heisa te maken
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ze zoeken ook gewoon naar iets om een speler op te pakken... wat belachelijk allemaal.all your heroes are whores![]()
Valt me nu eigenlijk pas op dat Newcastle gewoon 4e staat. Kunnen vanavond de 3e positie van Chelsea overnemen als ze uit winnen bij Stoke.![]()
En Krul het minst gepasseerdquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:50 schreef YazooW het volgende:
Valt me nu eigenlijk pas op dat Newcastle gewoon 4e staat. Kunnen vanavond de 3e positie van Chelsea overnemen als ze uit winnen bij Stoke.(Tenzij Stoke vanavond meer dan 2x scoort)
![]()
Ook dat nog, vanavond maar eens kijken dan. Heb eigenlijk nog geen 1 wedstrijd van Newcastle gezien dit seizoen.![]()
Weinig spektakel met maximaal resultaat, maar met Stoke als tegenstander verwacht ik iig een hoop strijd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:57 schreef YazooW het volgende:
Ook dat nog, vanavond maar eens kijken dan. Heb eigenlijk nog geen 1 wedstrijd van Newcastle gezien dit seizoen.![]()
Ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef De_kromme het volgende:
Vanavond Stoke-Newcastle.
Kick and Rush![]()
![]()
Half uurtje nogquote:Stoke v Newcastle line-ups
Stoke: Begovic, Wilkinson, Shawcross, Woodgate, Wilson, Pennant, Delap, Whelan, Etherington, Walters, Crouch. Subs: Sorensen, Huth, Jones, Whitehead, Upson, Jerome, Palacios.
Newcastle: Krul, Simpson, Steven Taylor, Coloccini, Ryan Taylor, Obertan, Guthrie, Cabaye, Gutierrez, Best, Ba. Subs: Elliot, Santon, Ben Arfa, Perch, Gosling, Marveaux, Shola Ameobi.
Referee: Mike Dean (Wirral)![]()
Lekker sfeertje.Zal geen technisch voetbal worden nee, maar wel 22 spelers die vol gas geven.quote:![]()
![]()
Hoe kunnen jullie genieten van een wedstrijd van Stoke? Dat is toch anti voetbal.
Al kan ik natuurlijk wel genieten van een wedstrijd waarin zij verliezen.![]()
![]()
Ze spelen precies het voetbal wat hoort bij de stad/supporters.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:42 schreef Banaanensuiker het volgende:
Hoe kunnen jullie genieten van een wedstrijd van Stoke? Dat is toch anti voetbal.
Al kan ik natuurlijk wel genieten van een wedstrijd waarin zij verliezen.![]()
Kwam er vanmiddag achter dat je je ook op sport1 internet tv kan abonneren, dus gelijk gedaan. Even eerste volledige PL wedstrijd gekeken in lange tijd, maar wat is dit dan. 22 beren die vooral op elkaar beuken. Stoke krijgt niet eens fatsoenlijk combinatievoetbal van de grond waardoor ze alleen loeren op die achterlijk lange inworpen. Geldt dit soort spel voor alle clubs in de PL behalve de top 5 of valt het mee?
Dat commentaar is trouwens wel tof, wie is t?![]()
Nee, Stoke is toch echt wel de club van het echte fysieke voetbal. De trainer van Stoke (Tony Pulis) schaamt zich er ook niet voor en komt er gewoon voor uit dat hij dit voetbal juist wil.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:46 schreef Adames het volgende:
Kwam er vanmiddag achter dat je je ook op sport1 internet tv kan abonneren, dus gelijk gedaan. Even eerste volledige PL wedstrijd gekeken in lange tijd, maar wat is dit dan. 22 beren die vooral op elkaar beuken. Stoke krijgt niet eens fatsoenlijk combinatievoetbal van de grond waardoor ze alleen loeren op die achterlijk lange inworpen. Geldt dit soort spel voor alle clubs behalve de top 5 of valt het mee?
Een ploeg als Swansea (promovendus) speelt juist weer heel erg verzorgd en goed met weinig fysiek.![]()
En daardoor kan je er van genieten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ze spelen precies het voetbal wat hoort bij de stad/supporters.
Stoke is een van de weinige voetbalploegen die rugby probeert te spelen, want voor technisch voetbal komen ze de kwaliteit te kort. Helaas doen ze het met veel succes, voor een club die nu volgens mij hun 4e jaar in PL zitten. Goede aankopen en hun Britannia stadion is soms onneembaar.![]()
Ik kan dit best waarderen ja, flink de beuk erin 90 min. vol gas en vaak een hoop spektakel met fanatieke support.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
En daardoor kan je er van genieten?![]()
Nee, maar ze kunnen niet beter. En dat heeft ook wel z'n charmequote:Op maandag 31 oktober 2011 22:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
En daardoor kan je er van genieten?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Het is niet zo dat het mijn ding is, ik kan van vrijwel alle stijlen voetbal genieten. Al vind ik de handbalverdediging variant wel het minst.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:56 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ieder zijn ding he! Ben blij dat Newcastle wint. Dat is echt een club die in PL hoort.![]()
![]()
Werkelijk een schande voor het voetbal de ze vorig jaar degradeerdequote:Op maandag 31 oktober 2011 22:56 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ieder zijn ding he! Ben blij dat Newcastle wint. Dat is echt een club die in PL hoort.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hm, daar kan ik dan soms wel van genieten. Dat is tactiek en discipline ten top. Al is het natuurlijk zuur als ze de overwinning 'stelen'.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat het mijn ding is, ik kan van vrijwel alle stijlen voetbal genieten. Al vind ik de handbalverdediging variant wel het minst.![]()
Zeker, en het is ook knap. Maar ik zie dan toch liever een ploeg die wat meer energie in een wedstrijd gooit. Ik wil niet zeggen dat verdedigen geen energie kost maar ik vind het vaak te saai als je zo'n blok van 8 ziet op de eigen 16 ziet staan wachten op wat komen gaat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:00 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Hm, daar kan ik dan soms wel van genieten. Dat is tactiek en discipline ten top. Al is het natuurlijk zuur als ze de overwinning 'stelen'.![]()
![]()
Hier had ik in 2009 niet van kunnen dromen.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Newcastle natuurlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:23 schreef Banaanensuiker het volgende:
En op welke ploeg doel je? Zoveel verassingen.C'est la vie
Newcastle speelt nu opeenvolgend tegen Everton (gaat nog), Manchester City, Manchester United en Chelsea. Ik ben benieuwd waar ze over een goede maand staan.
In ieder geval is het een geweldige prestatie voor Newcastle.![]()
![]()
Ik vind het ook wel leuk om te zien hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, maar ze kunnen niet beter. En dat heeft ook wel z'n charme![]()
Heb het nooit zo op Man U gehad en me ook vaak aan SAF geërgerd maar wat hij daar heeft neergezet kan ik alleen maar een diepe buiging voor maken, respectquote:![]()
![]()
Daar gaan we weer.
Everton: Howard, Hibbert, Baines, Heitinga, Jagielka, Coleman, Neville, Rodwell, Drenthe, Osman, Saha
Subs: Mucha, Bilyaletdinov, Stracqualursi, McFadden, Distin, Cahill, Vellios
Newcastle: Krul, Simpson, Coloccini, S.Taylor, R.Taylor, Marveaux, Guthrie, Cabaye, Gutierrez, Ba, Best.![]()
Oh na die wedstrijden staan we vast 7de ofzo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:31 schreef Monopoly_Man het volgende:
Newcastle speelt nu opeenvolgend tegen Everton (gaat nog), Manchester City, Manchester United en Chelsea. Ik ben benieuwd waar ze over een goede maand staan.
In ieder geval is het een geweldige prestatie voor Newcastle.C'est la vie
Mooie tribute voor Fergie @ Football focus" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: