later meertwitter:nosop3 twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 14:26:41Cas Spijkers op 65-jarige leeftijd overleden #nosop3 reageer retweet
serieus????quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
later meertwitter:nosop3 twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 14:26:41Cas Spijkers op 65-jarige leeftijd overleden #nosop3 reageer retweet
RTL NIEUWS BRONquote:De bekende kok Cas Spijkers is vanmorgen op 65-jarige leeftijd overleden. Dat meldt het blad Misset Horeca.
fotoFoto
Topkok Cas Spijkers overleden
Spijkers was al geruime tijd ziek, in november 2010 werd bij hem kanker geconstateerd. In juli van dit jaar werd hij benoemd tot ridder in de Orde van Oranje Nassau vanwege zijn grote verdiensten voor de Nederlandse culinaire cultuur.
Spijkers richtte koksopleiding op
Cas Spijkers wordt gezien als één van de bekendste koks van Nederland. Hij maakte furore als chef-kok bij De Swaen in Oisterwijk en als televisie-kok. In 2009 werd de koksopleiding Cas Spijkers Academie opgericht, zo schrijft het horeca-blad.
dat ja, zo'n vrolijke kokquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:37 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Treurig nieuws, hij leek zo optimistisch te zijn..
Ja klopt vedabkt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
Je bent denk ik in de war met Braakhekke.
Precies. RIPquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:03 schreef Cat22 het volgende:
Aaaah, Cas.Ik had al gehoord dat hij ziek was.
Verlies voor de kookwereld. Hij was iemand die echt voor zijn vak stond en niet neuzelde over zoetjes en zuurtjes en amateur chefs afbrandde.
Mee eens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:03 schreef Cat22 het volgende:
Aaaah, Cas.Ik had al gehoord dat hij ziek was.
Verlies voor de kookwereld. Hij was iemand die echt voor zijn vak stond en niet neuzelde over zoetjes en zuurtjes en amateur chefs afbrandde.
Voila!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:07 schreef golfer het volgende:
Hij heeft zelf in stijl afscheid genomen met een brief aan ons allen:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |