Vriendje van mij, hou er mee op en wel nu.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:29 schreef Beatles het volgende:
[..]
Doe dan wat aan dat vriendje van jou.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:31 schreef Beatles het volgende:
[..]
Zo gaat mijn volgende account heten. Keverbotsingen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vriendje van mij, hou er mee op en wel nu.
Wacht, wie is mijn vriendje ook alweer?
Je meent het nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, die.
Ja nee nouja, sorry Klinkie.
Net zo stoer als met die tyfus plaatjes van je.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:28 schreef Beatles het volgende:
Wel stoer, steeds met 'autistisch' smijten.
Wat een goede vraag, volgens mij weet hij het antwoord zelf ook niet. Kuttroll.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:45 schreef Beach het volgende:
WaT doe je hier eigenlijk als je alleen maar gaat stoken en ruzie maken.
Precies datgene wat jullie denken dat ik hier doe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:45 schreef Beatles het volgende:
[..]
Wat een goede vraag, volgens mij weet hij het antwoord zelf ook niet. Kuttroll.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:48 schreef Omdatappel het volgende:
Oké, ik ga wel weer, jullie doen niet zo tof. Doei.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:48 schreef Omdatappel het volgende:
Oké, ik ga wel weer, jullie doen niet zo tof. Doei.
Ja met je kanker oomquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:01 schreef Intronic het volgende:
Oh, jullie gaan weer paren binnenkort zie ik.
oh, okéquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:01 schreef Intronic het volgende:
Oh, jullie gaan weer paren binnenkort zie ik.
TR gemaakt, ga ergens anders mee schelden of kop een trein mongool.quote:
Je TR't wel vaak zeg, huilie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:02 schreef Intronic het volgende:
[..]
TR gemaakt, ga ergens anders mee schelden of kop een trein mongool.
Boehoeee autist, kan geen stootje hebbenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:02 schreef Intronic het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:03 schreef Beatles het volgende:
Echt Intronic, ga weg gewoon hier.Hoe vaak wil je dat het gezegd wordt.
Opflikkeren uit deze SC.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:02 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wie is nou de autist, denken dat mij dit iets boeit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:03 schreef 333 het volgende:
[..]
Boehoeee autist, kan geen stootje hebben
Stoer hoor, wat heb je tegen deze SC? Ga dan lekker in UDOWU kloten, dat is toch al pure kanker in een SC vorm.quote:
alle sc's zijn pure kanker dus wat lul je nou manquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stoer hoor, wat heb je tegen deze SC? Ga dan lekker in UDOWU kloten, dat is toch al pure kanker in een SC vorm.
Wieber op dan!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alle sc's zijn pure kanker dus wat lul je nou man
Myraelaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat mij dit iets boeit is nog triesterquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:08 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wie is nou de autist, denken dat mij dit iets boeit.. Vermaak me wel.
Ben je ongesteld?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stoer hoor, wat heb je tegen deze SC? Ga dan lekker in UDOWU kloten, dat is toch al pure kanker in een SC vorm.
hou je waffel man zeiksnolquote:
Van deze heb ik tenminste nooit last.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zeg graag man achter dingenquote:
Huilen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:09 schreef 333 het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat mij dit iets boeit is nog triester
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |