Die laatsten worden ook met enige regelmaat in afkickcentra opgenomen, dan wel bungelend aan hun stropdas teruggevonden. Doe jij het nog niet zo slecht in je Vinexhuis met kat, hond en vrouw.quote:Op zondag 6 november 2011 17:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
't Scheelt ook niet al te vaak met anderen te vergelijken, of voor de vergelijking niet naar miljonairs of supersterren te kijken...
Komt ie heur.... een hele diepe...quote:Op zondag 6 november 2011 18:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ach, heeft niks met je leeftijd te maken toch? Als je vertrouwen hebt in jezelf komt het wel goed lijkt me...
dit is ook GOUDquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:25 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben vaak teleurgesteld vanwege de vele overbodige spaties in geschreven teksten.
Maar ja, ik ben pas 30, dus wat weet ik er nou van?
dat denk ik eigenlijk juist wel.quote:Op zondag 6 november 2011 18:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ach, heeft niks met je leeftijd te maken toch? Als je vertrouwen hebt in jezelf komt het wel goed lijkt me...
niet?quote:Op zondag 13 november 2011 17:19 schreef mrspoeZ het volgende:
Leven is sowieso niet zo geweldig, toch?
Vind ik niet, nee. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders, ik zal mn post even aanpassen.quote:
het leven lacht mij elke dag toe...!!quote:Op zondag 13 november 2011 18:57 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Vind ik niet, nee. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders, ik zal mn post even aanpassen.
Wat lief! Dankjewel!quote:Op zondag 13 november 2011 19:33 schreef kingtoppie het volgende:
mrspoeZ is wel een schat vind ik(mag wel gezegd worden)
Dat heb ik ook ondanks dat mij baan niet zoveel oplevert zou ik geen ander werk willen doen. Al zou ik 1000 euro meer ontvangen. Het plezier in mijn werk is ontzettend belangrijk.quote:Op zondag 13 november 2011 19:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het leven lacht mij elke dag toe...!!
relatie...........heel gelukkig getrouwd!
gezondheid....prima!
recessie........wat is dat?
baan.............fantastisch!
Maar het is natuurlijk nooit leuk om te horen dat iemand het leven niet helemaal zo plezier ervaart
dat heb ik dus ook, al verdien ik een goede boterham.quote:Op zondag 13 november 2011 19:53 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ondanks dat mij baan niet zoveel oplevert zou ik geen ander werk willen doen. Al zou ik 1000 euro meer ontvangen. Het plezier in mijn werk is ontzettend belangrijk.
story of my life..... het enige wat niet aan mijn geluk heeft mogen bijdragen is het krijgen van kinderen maar ja,.... je kunt niet alles in het leven hebben ook al zie ik dat altijd nog als een gemis....quote:Op maandag 14 november 2011 15:27 schreef lies1947 het volgende:
ik ben gezond, heb een goed huwelijk, leuke kinderen, leuk kleinkind, geen geldzorgen, leuk werk, genoeg vrije tijd, woon in een fijn huis in een geweldige omgeving, goede buren en vrienden.
Oja het leven is verre van klaar. Ik heb eerder het gevoel dat ik zojuist mijn eerste hap in een nieuw soort koek heb gezet met allerlei smaaksensaties. Ik leef veel meer als 10 jaar geleden. Het is alleen zo stom van me zelf dat ik het zover heb laten komen dat er een burnout voor nodig was om alles weer helder te krijgen. Dat gevoel van toen wil ik nooit meer terug. En daarom is het zo heerlijk om te kunnen zeggen ik ben mezelf en voel me lekker.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:27 schreef WRH het volgende:
maar dat klinkt allemaal alsof jullie al 'klaar' zijn, alsof je nu alles al hebt en wat je hebt ervaar je als voldoende.
ik heb zelf juist het gevoel dat ik er nog langniet ben, ik moet nog zoveel.(nee niet moeten in de zin van 'druk')
ik ben nog lang niet waar ik zijn wil, ik kan nog veel meer, ik wil ook nog veel meer en ben er nog volop mee bezig.
sterker, pas sinds mijn 35ste weet ik een stuk beter wat ik wil en hoe ik het moet bereiken en daar ben ik vol voor aan het gaan.
de mensen die tevreden zijn met hun leven klinken zo.. alsof de koek op is, dit is het eindstation ofzo en het is genoeg, als het zo voortkabbeld dan is dat prima lijkt wel. zijn er dan geen wensen of dromen meer?
en dan bedoel ik echt wel wat anders dan de vakantielocatie van volgend jaar of die nieuwe eethoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |