abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104040220
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 17:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
't Scheelt ook niet al te vaak met anderen te vergelijken, of voor de vergelijking niet naar miljonairs of supersterren te kijken...
Die laatsten worden ook met enige regelmaat in afkickcentra opgenomen, dan wel bungelend aan hun stropdas teruggevonden. Doe jij het nog niet zo slecht in je Vinexhuis met kat, hond en vrouw.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_104042513
Mijn Pa zei altijd...

spijt is wat de kat schijt (8>
pi_104042672
Ach, heeft niks met je leeftijd te maken toch? Als je vertrouwen hebt in jezelf komt het wel goed lijkt me...
Rustig aan.
pi_104042872
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ach, heeft niks met je leeftijd te maken toch? Als je vertrouwen hebt in jezelf komt het wel goed lijkt me...
Komt ie heur.... een hele diepe... (8>

Age is an issue of mind over matter. If you don’t mind, it doesn’t matter
pi_104042941
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:25 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben vaak teleurgesteld vanwege de vele overbodige spaties in geschreven teksten.
Maar ja, ik ben pas 30, dus wat weet ik er nou van?
dit is ook GOUD :D
Nothing to see here, carry on
pi_104146187
Mijn leven ben ik eigenlijk wel tevreden mee. Er zijn natuurlijk veel dingen die beter hadden gekund, dankzij mijn schoonmoeder zat Nieuw-Zeeland er onderandere niet in.
Fijne kinderen, de jongens hoogblond, boomlang en nu oppassend, dochters kleiner, donkerder, meer zoals ik.
Prachtige, verstandige kleinkinderen die graag bij ons zijn.
En daar bovenop een geweldige lieve, soms wel wat erg werklustige, vrouw.
Allemaal redelijk gezond, ikzelf weliswaar genezen van kanker.
Financieel zo goed dat we soms de kinderen iets extras te geven.
Ik zou de meeste dingen weer hetzelfde doen.
  dinsdag 8 november 2011 @ 23:52:05 #32
321876 Cherna
Fuck the System
pi_104146926
Mijn leven is tot nu toe gegaan zoals ik het wilde. Een fantastische jeugd, werk dat ik altijd als kind al wilde een leuk gezin etc etc. Ik zou het zo weer overdoen. Enfin blij in NL en vooral in Limburg te zijn geboren.
Wel maak ik me zorgen over de keiharde mentaliteit van de jongere generatie.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  donderdag 10 november 2011 @ 15:07:46 #33
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_104202996
In die zin teleurgesteld dat ik al te veel vrienden heb verloren, hetzij door ruzie of overlijden (van hun kant dan).
pi_104205015
heb ik ook, ts.

maar laat je niet ontmoedigen, zolang we leven hebben we lol. en als alles anders, minder blijkt dna je dacht; mensen, het leven, dan pas je je gewoon daaraan aan. had je het daarvoor kennelijk mis. denk je; was ik toen lekker naief zeg.
het leven is niet kut of leuk, het IS gewoon. alle waarde oordelen komen uit jezelf en je verwachtingen. je had ook een vlieg kunnen zijn en in een web vliegen en worden leeggezogen door een enge spin. dat is pas kut.
  zaterdag 12 november 2011 @ 20:48:24 #35
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_104295714
Tering Henkie, wat een azijnzeikers hier....
Ik ben juist superblij met het leven...als dubbeltje geboren en door een beetje geluk en af en toe de juiste beslissingen een kwartje geworden...
Lachend op weg naar de 50!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_104320588
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:37 schreef kingtoppie het volgende:
dat denk ik eigenlijk juist wel.
vanaf circa 40 jaar heb je ook daadwerkelijk jaren van eigen verantwoordelijkheid (dus geen kindertijd) waar je op terug kunt kijken en je afvragen of het geworden is wat je wilde. is het dat niet, dan ben je nog op tijd om het te keren.
juist als veertiger ga je nadenken en kun je vaak ook tot de conclusie komen dat je teleurgesteld bent in jezelf, je leven, je omgeving, vrienden, de wereld, noem maar op, gewoon omdat je op dat punt in je leven de boel gaat doornemen en op een rijtje zetten.

ik herken het wel, ben ook best teleurgesteld in sommige dingen in de wereld en mensen en maatschappij en ook wel eens in mijzelf, sta nog niet waar ik had willen staan.
daarentegen 15 jaar geleden wist ik niet eens waar ik nu had willen staan dus hoe kon ik ook.
maar goed, veertiger is nog niet te laat om er (verder) aan te werken.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  zondag 13 november 2011 @ 17:19:43 #37
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_104321780
Leven is vind ik sowieso niet zo geweldig, toch eigenlijk?

[ Bericht 44% gewijzigd door mrspoeZ op 13-11-2011 18:57:37 (Is geen feit, natuurlijk.) ]
Prrrrr
  zondag 13 november 2011 @ 18:25:13 #38
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_104323923
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 17:19 schreef mrspoeZ het volgende:
Leven is sowieso niet zo geweldig, toch?
niet?
  zondag 13 november 2011 @ 18:57:42 #39
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_104325045
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 18:25 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

niet?
Vind ik niet, nee. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders, ik zal mn post even aanpassen.
Prrrrr
  zondag 13 november 2011 @ 19:07:26 #40
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_104325422
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 18:57 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Vind ik niet, nee. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders, ik zal mn post even aanpassen.
het leven lacht mij elke dag toe...!!
relatie...........heel gelukkig getrouwd!
gezondheid....prima!
recessie........wat is dat?
baan.............fantastisch!

Maar het is natuurlijk nooit leuk om te horen dat iemand het leven niet helemaal zo plezier ervaart
  zondag 13 november 2011 @ 19:13:30 #41
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_104325634
Wat fijn dat het zo goed met je gaat. Geniet ervan, het is je gegund!
Prrrrr
pi_104326385
mrspoeZ is wel een schat vind ik :) (mag wel gezegd worden)
Rustig aan.
  zondag 13 november 2011 @ 19:44:20 #43
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_104326905
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 19:33 schreef kingtoppie het volgende:
mrspoeZ is wel een schat vind ik :) (mag wel gezegd worden)
Wat lief! Dankjewel!
Prrrrr
  zondag 13 november 2011 @ 19:53:09 #44
321876 Cherna
Fuck the System
pi_104327275
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 19:07 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

het leven lacht mij elke dag toe...!!
relatie...........heel gelukkig getrouwd!
gezondheid....prima!
recessie........wat is dat?
baan.............fantastisch!

Maar het is natuurlijk nooit leuk om te horen dat iemand het leven niet helemaal zo plezier ervaart
Dat heb ik ook ondanks dat mij baan niet zoveel oplevert zou ik geen ander werk willen doen. Al zou ik 1000 euro meer ontvangen. Het plezier in mijn werk is ontzettend belangrijk.

Maar wel maak ik me steeds meer zorgen mocht alles mis gaan, Hoe ga ik dat nog opvangen als je al tegen de 50 loopt. Dit heeft het gevolg dat ik teveel empathy heb jegens de mindere. Waar ik nu een zwerver een broodje koop was dat toen ik rond de 20 was not done. Een eigenschap die me eigenlijk niet goed uitkomt
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_104353796
ik was, toen ik een jaar of 30 was behoorlijk teleurgesteld in het "leven". dat heeft toch al gauw een jaar of tien geduurd, het enige positieve vond ik toen het feit dat ik een prachtige zoon had.
ik ben nu bijna 65, en heel erg tevreden met mijn leven!
dat komt ook omdat ik het nu goed heb. in ieder geval beter dan toendertijd.
ik ben gezond, heb een goed huwelijk, leuke kinderen, leuk kleinkind, geen geldzorgen, leuk werk, genoeg vrije tijd, woon in een fijn huis in een geweldige omgeving, goede buren en vrienden.
dus: wat wil ik nog meer? /ik wou dat ik de periode voor mijn 40ste gelukkiger was geweest, ik vind het zonde van die tijd dat ik me toen zo voelde........
  maandag 14 november 2011 @ 18:46:18 #46
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_104362196
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 19:53 schreef Cherna het volgende:

[..]

Dat heb ik ook ondanks dat mij baan niet zoveel oplevert zou ik geen ander werk willen doen. Al zou ik 1000 euro meer ontvangen. Het plezier in mijn werk is ontzettend belangrijk.

dat heb ik dus ook, al verdien ik een goede boterham.
Waar ik kan me de dag niet heugen dat ik met tegenzin naar mijn werk ben gegaan
  maandag 14 november 2011 @ 18:48:39 #47
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_104362339
Het enige waar ik spijt van heb is mijn burnout van een paar jaar geleden. Wat een ellende was dat en wat voelde ik me klote. Maar toch was dit blijkbaar wel nodig om me weer met twee pootjes op de grond te krijgen. Beschouw het nu als een broodnodig leermoment wat mijn neus de juiste kant op heeft gezet. Ik kan weer heerlijk genieten van het leven
  maandag 14 november 2011 @ 18:53:52 #48
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_104362655
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 15:27 schreef lies1947 het volgende:
ik ben gezond, heb een goed huwelijk, leuke kinderen, leuk kleinkind, geen geldzorgen, leuk werk, genoeg vrije tijd, woon in een fijn huis in een geweldige omgeving, goede buren en vrienden.
story of my life..... het enige wat niet aan mijn geluk heeft mogen bijdragen is het krijgen van kinderen maar ja,.... je kunt niet alles in het leven hebben ook al zie ik dat altijd nog als een gemis....
Maar dit heeft me zeker niet ongelukkig gemaakt.
pi_104385779
maar dat klinkt allemaal alsof jullie al 'klaar' zijn, alsof je nu alles al hebt en wat je hebt ervaar je als voldoende.
ik heb zelf juist het gevoel dat ik er nog langniet ben, ik moet nog zoveel.(nee niet moeten in de zin van 'druk')
ik ben nog lang niet waar ik zijn wil, ik kan nog veel meer, ik wil ook nog veel meer en ben er nog volop mee bezig.
sterker, pas sinds mijn 35ste weet ik een stuk beter wat ik wil en hoe ik het moet bereiken en daar ben ik vol voor aan het gaan.

de mensen die tevreden zijn met hun leven klinken zo.. alsof de koek op is, dit is het eindstation ofzo en het is genoeg, als het zo voortkabbeld dan is dat prima lijkt wel. zijn er dan geen wensen of dromen meer?
en dan bedoel ik echt wel wat anders dan de vakantielocatie van volgend jaar of die nieuwe eethoek.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:09:20 #50
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_104386803
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 09:27 schreef WRH het volgende:
maar dat klinkt allemaal alsof jullie al 'klaar' zijn, alsof je nu alles al hebt en wat je hebt ervaar je als voldoende.
ik heb zelf juist het gevoel dat ik er nog langniet ben, ik moet nog zoveel.(nee niet moeten in de zin van 'druk')
ik ben nog lang niet waar ik zijn wil, ik kan nog veel meer, ik wil ook nog veel meer en ben er nog volop mee bezig.
sterker, pas sinds mijn 35ste weet ik een stuk beter wat ik wil en hoe ik het moet bereiken en daar ben ik vol voor aan het gaan.

de mensen die tevreden zijn met hun leven klinken zo.. alsof de koek op is, dit is het eindstation ofzo en het is genoeg, als het zo voortkabbeld dan is dat prima lijkt wel. zijn er dan geen wensen of dromen meer?
en dan bedoel ik echt wel wat anders dan de vakantielocatie van volgend jaar of die nieuwe eethoek.
Oja het leven is verre van klaar. Ik heb eerder het gevoel dat ik zojuist mijn eerste hap in een nieuw soort koek heb gezet met allerlei smaaksensaties. Ik leef veel meer als 10 jaar geleden. Het is alleen zo stom van me zelf dat ik het zover heb laten komen dat er een burnout voor nodig was om alles weer helder te krijgen. Dat gevoel van toen wil ik nooit meer terug. En daarom is het zo heerlijk om te kunnen zeggen ik ben mezelf en voel me lekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')