abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112911696
Mja, ik drink niet dus ik heb daar niet zo'n probleem mee :P En de rest van de regels zijn op veel gewone campings al aan de orde (vaak moet het zelfs al dan na 22:00 al stil zijn). Maar bevriende teams die niet op de camping staan mogen niet langswippen, dat is wel lullig. Al kan je ook naar hen toe. Het is inderdaad wel schraal dat ze deze info niet gewoon direct vrijgeven als ze de optie van reserveren aanbieden. Dat is imho met inschrijven ook zo; de exacte voorwaarden krijg je pas veel later en dan is het eigenlijk te laat om er mee eens te zijn...

Ik denk dat we gewoon 2 dagen de CR-camping pakking om de kosten eruit te hebben. Op de derde dag weet ik een fijne camping maar 12 km van de start-fnish en ik denk dat we daar gewoon heen willen :Y

Het beplakken met plakfolie blijkt echt een rotwerk te zijn, het is er gewoon niet voor gemaakt :P Gelukkig hebben we een patroon waarin we kunnen knippen en plakken wat we willen, dat het er redelijk uitziet, maar om het alles te bedekken is het echt gewoon 20x20cm stukjes plakken ipv hele stroken...
  vrijdag 15 juni 2012 @ 00:30:48 #177
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_112911957
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 15:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik kreeg dat handboek pas binnen nadat ik de campings al had geboekt :(. Leek mij wel handig: finishen, parkeren en met een biertje in de hand de tent opzetten
Dit dus :|W

De kans zit er dik in dat wij alsnog andere campings gaan boeken. Die twee tientjes de man op het totale budget maken dan ook niet meer uit.

Over dat plakken: da's een crime inderdaad. Wij zijn ook een dag bezig geweest :P.

Eerst maar eens zorgen dat we de introdag halen met ons barrel, want er zijn nog enige problemen :')

[ Bericht 25% gewijzigd door Mikkie op 15-06-2012 01:09:09 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_112915314
Geen bier op de camping wat een drama. Ik weet wel zeker dat een ieder die regel aan zn laars lapt. Als je eraf gekickt wordt zoek je toch mooi een andere chillere camping.
pi_112918205
Gewoon een fles cola erbij zetten en uit bekertjes drinken, alsof ze dat in het donker gaan controleren :P

Maar wij zouden ze sowieso al reserveren, aangezien we niet zo vlot zijn en dan gewoon zeker weten ergens terecht kunnen aan het einde van de dag.

Mogelijk dat de brandstofpomp nog wat problemen levert nu, er lijkt toch een licht gerammel hoorbaar te zijn uit die hoek, dus daar moet van de week nog naar gekeken worden -O-
pi_112926769
Wij hebben voor alle overnachtingen hotels geboekt, Aan de auto is al veel gebeurd maar ook nog lang niet klaar. Dit onder andere omdat we 2x met een andere auto zijn begonnen. (beetje gek gedaan met de ene dus die hield er mee op) De huidige auto die wordt t echter.
en zoals je kunt zien heeft hij ook al de goede kleur:

Wat een paar dagen werk en een roller al wel niet kunnen doen.

Een mede-fokker is ondertussen bezig om de logo's en striping in pdf te zetten zodat asap de stickers gemaakt en geplakt kunnen worden.

Wij zijn helaas niet op de introductiedag omdat we druk zijn met tentamens.
We hopen volgende week vrijdag, de electronica af te kunnen werken, en de bestickering wellicht ook al te doen.

Technisch moeten we dan nog 1 dagje aan de gang, om de remmen te vervangen, de vloeistoffen te verversen, en de uitlaat te vervangen voor een rechte pijp, eindigend in een dubbele DTM!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 15 juni 2012 @ 15:12:11 #181
39237 crew  H_T
2733
pi_112930154
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 13:53 schreef Legwieh het volgende:
Wij hebben voor alle overnachtingen hotels geboekt, Aan de auto is al veel gebeurd maar ook nog lang niet klaar. Dit onder andere omdat we 2x met een andere auto zijn begonnen. (beetje gek gedaan met de ene dus die hield er mee op) De huidige auto die wordt t echter.
en zoals je kunt zien heeft hij ook al de goede kleur:
[ afbeelding ]
Wat een paar dagen werk en een roller al wel niet kunnen doen.

Een mede-fokker is ondertussen bezig om de logo's en striping in pdf te zetten zodat asap de stickers gemaakt en geplakt kunnen worden.

Wij zijn helaas niet op de introductiedag omdat we druk zijn met tentamens.
We hopen volgende week vrijdag, de electronica af te kunnen werken, en de bestickering wellicht ook al te doen.

Technisch moeten we dan nog 1 dagje aan de gang, om de remmen te vervangen, de vloeistoffen te verversen, en de uitlaat te vervangen voor een rechte pijp, eindigend in een dubbele DTM!
Is dat een Volvo 480?

En wat het drinken op de camping betreft: ik wacht het wel even af. Als ik voor 50 cent of 1 euro goed koud bier kan krijgen vind ik het zo erg nog niet. En misschien is het inderdaad vooral om de organisatie vrij te pleiten en wordt er nauwelijks op gecontroleerd, dan is het ook geen probleem. Of misschien gaat die regel wel alleen op voor het kampeergedeelte en niet voor de parkeerplaats O-)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_112930291
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Is dat een Volvo 480?

En wat het drinken op de camping betreft: ik wacht het wel even af. Als ik voor 50 cent of 1 euro goed koud bier kan krijgen vind ik het zo erg nog niet. En misschien is het inderdaad vooral om de organisatie vrij te pleiten en wordt er nauwelijks op gecontroleerd, dan is het ook geen probleem. Of misschien gaat die regel wel alleen op voor het kampeergedeelte en niet voor de parkeerplaats O-)
Nope een 360.
pi_112930426
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Is dat een Volvo 480?

Zou je wel tijdelijk een aggregaat mogen aan knallen voor het gourmetstel, mobieltjes opladen en speakers/laptop etc? :9
pi_112932067
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:17 schreef HenkXL het volgende:

[..]

Zou je wel tijdelijk een aggregaat mogen aan knallen voor het gourmetstel, mobieltjes opladen en speakers/laptop etc? :9
Wij hebben gewoon 220v in de auto :D Wel maar 150 watt, dus genoeg voor laptop en telefoon enzo.
En een bbq hebben we achterop hangen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 15 juni 2012 @ 16:28:05 #185
39237 crew  H_T
2733
pi_112933773
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:52 schreef Legwieh het volgende:

[..]

Wij hebben gewoon 220v in de auto :D Wel maar 150 watt, dus genoeg voor laptop en telefoon enzo.
En een bbq hebben we achterop hangen.
Ik ben niet van plan een laptop mee te nemen eigenlijk. Over hoe we het precies gaan doen met eten heb ik nog niet nagedacht, maar elke dag barbecue lijkt me vrij snel saai worden.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_112934508
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik ben niet van plan een laptop mee te nemen eigenlijk. Over hoe we het precies gaan doen met eten heb ik nog niet nagedacht, maar elke dag barbecue lijkt me vrij snel saai worden.
Saai?

5 dagen vlees bulken heb ik totaal geen problemen mee :9

Wij wouden de laptop gebruiken voor de speakers incl. een grote sub. Voor 220volt in de auto moet jet och wat kopen of niet?
pi_112936278
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:45 schreef HenkXL het volgende:

[..]

Saai?

5 dagen vlees bulken heb ik totaal geen problemen mee :9

Wij wouden de laptop gebruiken voor de speakers incl. een grote sub. Voor 220volt in de auto moet jet och wat kopen of niet?
omvormer van 12v naar 220. maar het is gewoon extreem handig, om gewoon via 220 shit op te kunnen laden. Daarnaast laptop is chill om je foto's en film materiaal op te slaan. Aangezien we ook non-stop filmen met 1 of meerdere go-pro's om zo on board beelden te kunnen maken.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 17:42:31 #188
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_112937005
Wij hebben ook een onboardcamera inderdaad. Daar moet de laptop wel voor mee, anders zit de geheugenkaart na één dag vol. Dat moeten we dus overpompen naar de laptop :).
Omvormertje regelen inderdaad.

En wij gaan ook elke dag barbecuen inderdaad. Wel op van die kant-en-klaar shit, denk ik, dat scheelt zooi.
Zerg schreef:
pi_112937242
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 17:42 schreef Mikkie het volgende:
Wij hebben ook een onboardcamera inderdaad. Daar moet de laptop wel voor mee, anders zit de geheugenkaart na één dag vol. Dat moeten we dus overpompen naar de laptop :).
Omvormertje regelen inderdaad.

En wij gaan ook elke dag barbecuen inderdaad. Wel op van die kant-en-klaar shit, denk ik, dat scheelt zooi.
bbq achter je auto hangen, doen wij ook. nergens last van :D
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2012 @ 19:16:10 #190
25682 2cv
Niet subtiel
pi_112941766
Ik heb steeds meer zin om mee te doen. Met de editie van 2013 dan uiteraard ;) Grootste probleem: een geschikt teamlid vinden :')
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:30:16 #191
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_112942396
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:16 schreef 2cv het volgende:
Ik heb steeds meer zin om mee te doen. Met de editie van 2013 dan uiteraard ;) Grootste probleem: een geschikt teamlid vinden :')
want wie wil er nu een hele run met jou in een BX zitten :o
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2012 @ 19:35:53 #192
25682 2cv
Niet subtiel
pi_112942673
Precies ! Ik heb al iemand gevraagd, maar die had geen zin.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  vrijdag 15 juni 2012 @ 23:32:58 #193
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_112953793
Morgen introdag. Zin in! :D
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
pi_112959365
Pff, morgen vroeg opstaan en dan zal het erom spannen of hij helemaal beplakt aankomt :X Wat een rotwerk - en dan heb ik nog zo'n klein autootje :') Gelukkig komt mijn teamgenoot vrij vroeg en woon ik op 20 minuten rijden van Westerbork, dus ik heb nog wat tijd.

Achteraf had ik ook veel eerder kunnen beginnen als ik geweten had dat dit gewone plakplastic in grote stukken niet werkbaar is en alles in handformaat moet :P
  zaterdag 16 juni 2012 @ 09:24:56 #195
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_112961274
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:40 schreef Dingest het volgende:
Pff, morgen vroeg opstaan en dan zal het erom spannen of hij helemaal beplakt aankomt :X Wat een rotwerk - en dan heb ik nog zo'n klein autootje :') Gelukkig komt mijn teamgenoot vrij vroeg en woon ik op 20 minuten rijden van Westerbork, dus ik heb nog wat tijd.

Achteraf had ik ook veel eerder kunnen beginnen als ik geweten had dat dit gewone plakplastic in grote stukken niet werkbaar is en alles in handformaat moet :P
Whehehe :D.
Ah joh, wij zijn er ook zonder eigen auto. Het barrel staat bij de garage...
Zerg schreef:
pi_112962135
Als we nog gaan kijken gaan we ook niet met het barrel... Maakt niks uit.
pi_112964339
Wij zijn vandaag ook niet met de CR-auto; nadat we maandagavond aan de bestuurderszijde het raammechanisme ingebouwd hebben, knalde de zekering er afgelopen week twee keer uit. Voorlopig even geen elektrieke ruiten dus... :+
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 17 juni 2012 @ 23:12:57 #198
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_113030031
Worden er fotos geplaatst? Ik ben wel benieuwd namelijk :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_113035576
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 09:24 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Whehehe :D.
Ah joh, wij zijn er ook zonder eigen auto. Het barrel staat bij de garage...
Ach, het was ons uiteindelijk gelukt :P Donderdag heb ik er eerst 3 uur met een kennis aan gewerkt, toen later nog 2,5 uur alleen voor het motorkapje. Vrijdag van 15:00 tot 22:00 samen met m'n broertje eraan bezig geweest, daarna nog tot 01:00 in m'n eentje. En daarna/tussendoor moest ik nog even een barbecue voor 23 man regelen die we na de introdag zouden doen. Ben om 04:00 gaan slapen, om 08:00 opgestaan en om 08:30 was ik weer aan het plakken :') Teamgenoot kwam om 11:00, en om 13:30 konden we eindelijk met een compleet beplakte auto wegrijden naar de introdag _O- De details die we nog willen doen komen later wel.

Maar de reacties waren daar erg leuk op onze keuze :) Driftkikker heb ik ook nog even gezien/gesproken.

Daarna terug met 3 auto's voor die barbecue; nog geen 2 km van Westerbork kreeg ik hem niet meer harder dan 30, net op een stuk waar ik niet echt kon stoppen :') Toen het wel kon bleek dat er op magische wijze één van de (nieuwe) bougiekabels eraf was gesprongen en hij op 1 cilinder huppelde _O- Kabel er weer op, wegrijden, ik schakel naar z'n 3; exact hetzelfde verhaal. Mondje van de kabel iets ingedrukt, weer terug erop, maar toen maar tussendoor terug naar huis gereden. Had geen zin om op de oprit van de autoweg met hetzelfde probleem te komen te staan :P Maar sindsdien heb ik het niet meer gehad.

Paladijn heeft wel wat foto's gemaakt op de introdag, ik eigenlijk niet. Dus ik leen even die van hem:

Afgelopen middag van 1 tot 7 een tocht van 350 km gemaakt, grotendeels via snelweg en wat verkeerd rijden. Snort allemaal wel lekker, maar 80 is duidelijk prettiger dan 100. Ook is regelmatig stoppen wel handig om even te strekken, en ons verbruik is zo'n 1:16. Dat zou voor een 126 toch wel beter moeten kunnen, maar ik ging er toch nog mee langs de verzamelaar omdat hij nog steeds knalt (tijdens het uitrollen in de uitlaat, volgens het team dat achter ons reed) en een beetje brak loopt koud. Foto's/filmpjes daarvan volgen nog. Het was wel een erg leuke dag, maar we hebben wel sterk het idee dat het een lange week voor ons gaat worden _O-
  maandag 18 juni 2012 @ 09:40:48 #200
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_113040450
Ha, vet karretje, heb 'm nog zien staan en volgens mij staat ie zelfs nog wel op één van onze foto's. Zal vanavond eens kijken!
Zerg schreef:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')