Kickje.
Een paar dagen geleden met m'n pa dan eindelijk de wagen aangeschaft. We wilden eigenlijk een Volvo, maar dat ging verzekeringstechnisch niet helemaal lukken. (Te veel vermogen i.c.m. met leeftijd)
Dus is het onze tweede keus geworden, een BMW 318i U9 Touring uit '92. En wát een bak. Werkelijk heerlijk om in te rijden. Ik weet niet precies hoeveel van de originele 112pk's er nog over zijn, maar who cares. Ultieme coolheid op de weg.
![DSC_0374.jpg]()
![DSC_0376.jpg]()
![DSC_0377.jpg]()
![DSC_0378.jpg]()
![DSC_0382.jpg]()
Er moet echter wel wat aan gebeuren, zo is te zien dat de hemel loshangt, de achterruitenwisser doet het alleen als je de zekering in de zekeringenkast onder de motorkap prikt (en kan dus ook enkel op die manier uit

), klemt de deur linksachter, moet er een hoezenset voor over de stoelen komen, en mist er nog een radio. Hoewel dat appeltje eitje is natuurlijk.
Vanavond heb ik de hemel er al uitgehaald, in principe een kwestie van zonnekleppen, interieurverlichting, handvatten boven de deuren etc loshalen en dan trekken. De lijmresten waarmee het vastzat zijn helemaal verteerd.
![DSC_0383.jpg]()
![DSC_0389.jpg]()
Ik kwam er achter dat tussen het metalen dak van de auto en de hemel nog een soort tussenruimte zat, een soort grote bak ter grootte van het dak van polyester achtig spul. Met wat klooien heb ik die eruit gekregen. Moet worden schoongemaakt, in een kleurtje spuiten of iets anders leuks mee doen en terugplaatsen.
Oh, en motorisch lijkt _want we hebben er zelf geen verstand van_ de auto ontzettend goed te zijn.
Ik ga morgen even langs de action en dan 1000 van die pruldingetjes halen die ooit handig zouden kunnen zijn.
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.