SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zie hetquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:31 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb de lijst even aangevuld
met Leonore, Kyan (ook je naam voor je aangepast Lujaxa) en Linus
Dat snotteren is zo zielig!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:36 schreef Aventura het volgende:
Cas met zijn kuifje, ik vind dat toch zo schattig! Cas en mijn ventje gaan gelijk op, nu ook qua verkoudheid. Vannacht werd hij wakker om 5:30 uur, ik veegde toen een hele taaie sliert weg. Hij kan opeens medeklinkers zeggen, vooral de b is favoriet, hij zit nu dus de hele tijd 'bebebebe' en dan met zo'n vol neuske...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk steeds dat je het over je kind hebt.:)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:13 schreef Lujaxa het volgende:
[..]
ik zie hetstraks is laptop van ventje afnemen kan ik nog eens beter bij lezen
Waterpokken zijn helemaal weg, op paar korstjes na. Benauwdheid gaat momenteel goed, al vind ik hem 's nachts de laatste dagen weer wat meer piepen. Zal wel weer door de verandering van het weer komen denk ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:21 schreef danic het volgende:
Hoe is het mijn zijn waterpokken Mrien? Helemaal weg? (hij had toch waterpokken?![]()
)
En zijn benauwdheid?
Goh, ik hoop zo dat deze operatie nou eindelijk eens door kan gaan.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 07:01 schreef Vanyel het volgende:
Dottir is uit logeren. Vergeten tegen mezelf te zeggen dat ik een uurtje langer kon slapen vannacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
Boh, dat doe ik al heel lang...quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:03 schreef danic het volgende:
Oh ik ben echt een slechte moeder. Ik heb Eva net in de wipstoel gezet met een dvd van Sesamstraat. Ik denk; es ff kijken of ze het wat vindt.
Nou ze vindt het geweldig haha, wist niet dat dat al kon als ze nog geen 6 maanden oud zijn.
Oorpijn? Gaat ie harder huilen als ie plat ligt?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:22 schreef Aventura het volgende:
Helaas wordt hij nu weer wat huileriger. Hij gooit ook steeds zijn koppie naar achter en zijn buikje naar voren, wat kan dat zijn?
Als Geert dat doet, kan ik er vrijwel zeker van uitgaan dat hij tandjes krijgt, doortrekkende pijn naar de oortjes, en bij hem heeft dat al twee keer voor (een dubbele) oorontsteking gezorgd. Wat ik als tip kreeg, buiten paracetamol, is de oortjes en de neus druppelen met moedermelk. (neus sprayen met zoutoplossing is ook prima). Wellicht kun je kijken of hij op z'n buik wel kan/wil slapen? Tegen snotterigheid verder luuf smeren, ui onder bed, en douchen/badje met Zwitsal slaap lekker eucalyptus.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:22 schreef Aventura het volgende:
Helaas wordt hij nu weer wat huileriger. Hij gooit ook steeds zijn koppie naar achter en zijn buikje naar voren, wat kan dat zijn?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:06 schreef Leandra het volgende:
SonealDottir kreeg met 4,5 mnd z'n haar eerste tand, 2 weken later de tweede en inmiddels is hij 11 9 mnd en heeft nog steeds alleen die 2 tandjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en gewoon omdat het kan trots <3 en lekker slapen bij mama op schoot
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
geweldigquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:47 schreef mrien het volgende:
Hoe staat het jasje Geert eigenlijk DJMO?
Lang leve de wintertijd6 uur is dan best vroeg
Gisteren een dag op pad geweest naar Bataviastad, Jelle heeft maar weinig geslapen en viel op een gegeven moment op m'n buik in slaap, zo lief! En ook lang geleden dat hij in de doek ging slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |