Goeie comeback!quote:Op woensdag 9 november 2011 17:09 schreef woordbakkertje het volgende:
Net tegen Doenutz gewonnen, 466 -395. De hele wedstrijd achtergestaan maar kon in de laatste beurt endogeen voor 92 punten kwijt.
Als animo blijft afnemen komt er misschien wel geen volgende rondequote:Op vrijdag 11 november 2011 09:42 schreef crv het volgende:
Ik heb niet zo heel veel tijd om regelmatig hier te checken dus als er een volgende ronde start wil ik gewoon meedoen. dus als iemand me dan hoe danook op de lijst wil opnemen dan ben ik erg dankbaar daarvoor
Blijven wij toch wel tegen elkaar spelen hoop ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:42 schreef D. het volgende:
[..]
Als animo blijft afnemen komt er misschien wel geen volgende ronde
Dat staat buiten de competitie hequote:Op vrijdag 11 november 2011 11:09 schreef crv het volgende:
[..]
Blijven wij toch wel tegen elkaar spelen hoop ik
off course, jij bentquote:
het wachten is niet op mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
maar hoe doe je datquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:43 schreef AnneX het volgende:
Toch vind ik wel leuk om afen toe een screenshot te zien van het eindspel...
Als dat lukt.
Ter leringh ende vermaeck...
Als ik dat kon, had ik het gedaanquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:43 schreef AnneX het volgende:
Toch vind ik wel leuk om afen toe een screenshot te zien van het eindspel...
Als dat lukt.
Ter leringh ende vermaeck...
Weet ik niet als newbie op een aaipet.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Weet ik niet als newbie op een aaipet.
Volgens mij zijn het de mensen die op een aaifoon die dat kunnen??
Home en back ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:57 schreef crv het volgende:
[..]ik heb zo'n aaifoon maar weet het niet
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Home en back ofzo
Iets met googlen
Je home en back knop tegelijk indrukken. Maar Google kan je verder helpen. Ligt aan de Phone die je hebt ehquote:
gevonden en het werktquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je home en back knop tegelijk indrukken. Maar Google kan je verder helpen. Ligt aan de Phone die je hebt eh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door crv op 11-11-2011 16:00:24 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |