Eigenlijk had ik graag minimaal 32, maar een variatie met 24 zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Want met 20 spelers kan het niet?
Ga het ook niet doen. Komt niet altijd goed uit om geconcentreerd te spelen.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:19 schreef PhysicsRules het volgende:
zelfs flitspaal heeft zich nog niet aangemeld
Misschien even een laatste boost in de andere wf topics? Helpt vaak wel !quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik graag minimaal 32, maar een variatie met 24 zou ook nog kunnen.
Da's wel echt het minimum (8 poules van 3, ipv 16 met 4)
Ben benieuwd of het gebrek aan interesse komt door de overdosis die men heeft gehad, of omdat het nieuwe er wel af is.
Leef je uitquote:Op donderdag 24 november 2011 13:13 schreef twinkles het volgende:
[..]
Misschien even een laatste boost in de andere wf topics? Helpt vaak wel !
Lijstje van hierboven kopieren, onderaan je foknaam en je WFnaam zetten.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:01 schreef Fukushima het volgende:
Ik heb dit spelletje gisteren ook ontdekt, hoe doe ik mee?
ik twijfel nog, is het de bedoeling dat je gelijk een potje uitspeelt? of kan je het verdelen over de dag?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Lijstje van hierboven kopieren, onderaan je foknaam en je WFnaam zetten.
Je kan er 3 of 4 dagen over doen. Ligt aan de ronde.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:01 schreef Fukushima het volgende:
[..]
ik twijfel nog, is het de bedoeling dat je gelijk een potje uitspeelt? of kan je het verdelen over de dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |